logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ProLite - nowa seria paneli LCD

   11.04.2003, przeczytano 696 razy

ProLite E430S - to nowy 17-calowy monitor ciekłokrystaliczny firmy iiyama wyposażony w panel TN Wide Angle o rozdzielczości fizycznej 1280 x 1024 piksele (1,3 megapiksela).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prolite---nowa-seria-paneli-lcd,1575,artykul.html

Dzięki takim parametrom jak kontrast (350:1), a przede wszystkim dzięki czasowi reakcji na poziomie 25 ms, Pro Lite E430S firmy iiyama dobrze nadaje się do gier, prezentacji multimedialnych, filmów, jak również do pracy w domu lub biurze. W monitorze zintegrowane zostały dwa 1,5W głośniki i wejście słuchawkowe. E430S charakteryzuje cienka ramka; dostępny jest w 3 kolorach - białym, czarnym i srebrnym.

E430S, obok możliwości regulowania jasności, kontrastu, zegara i wielu innych funkcji, dodatkowo wzbogacony został w możliwości ustawiania takich parametrów jak: sRGB, czy korekcja gamma. iiyama zadbała również o środowisko. Poprzez naciśnięcie jednego przycisku panel przełączyć można w tryb Eco. W ten sposób nie tylko oszczędzamy energię elektryczną, ale również przedłużamy żywotność lamp powyżej wartości 50 000 godzin pracy.

Model już jest dostępny u autoryzowanych dystrybutorów i w sieci sprzedaży firmy iiyama. Cena brutto dla klienta końcowego to 2549 PLN.


Źródło informacji: iiyama

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764