logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prolite XUB3493WQSU-B1: monitor panoramiczny Iiyama

  PR 26.09.2019, przeczytano 900 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent monitorów - iiyama od lat stawia sobie za zadanie właściwe rozpoznawanie i realizowanie potrzeb swoich klientów. Zauważalnym trendem jest w ostatnich latach zwiększająca się liczba użytkowników przetwarzających olbrzymie ilości danych, pracujących z wieloma aplikacjami na raz, czy też programami wielookienkowymi.  Tacy użytkownicy to przede wszystkim programiści i twórcy muzyki oraz wideo. Jednak nawet w biurach możliwości zobaczenia na raz większej części arkusza kalkulacyjnego lub dwóch znacząco poprawia komfort pracy. Dlatego tacy użytkownicy coraz chętniej korzystają z dwóch monitorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prolite-xub3493wqsu-b1%3A-monitor-panoramiczny-iiyama,384107,artykul.html

Jednak nie wszyscy potrzebują, lub chcą mieć na biurku dwa monitory, choć jednocześnie bardzo chętnie powiększyliby obszar roboczy ekranu. Doskonałym przykładem są tu gracze. Zmiana monitora o klasycznych proporcjach 16:9 na większy nie przełoży się na nic poza bardziej szczegółowym obrazem. A w tym wypadku potrzebą jest pokazanie większego wycinka pola gry. Idealnym rozwiązaniem jest tu monitor panoramiczny o proporcjach 21:9. Jego oczywistą zaleta jest możliwość wyświetlenia w trybie pełnoekranowym kinowych filmów panoramicznych, ale to tylko jedna z wielu zalet.

Odpowiadając na zapotrzebowanie swoich klientów iiyama wprowadziła do oferty nowy monitor panoramiczny PROLITE XUB3493WQSU. To model o proporcjach ekranu 21:9, przekątnej 34 cali i rozdzielczości UWQHD, czyli 3440x1440. Przypadnie do gustu graczom, którzy zobaczą o 30%  szersze pole rozgrywki, w którym teraz będą mogli niemal dosłownie zanurzyć się. Ukłonem w stronę graczy jest też funkcja Black Tuner, częstotliwość odświeżania 75 Hz i obsługa Freesync. Oczywiście monitor spodoba się też wszystkim, dla których klasyczny ekran o rozdzielczości QHD stał się za mały.

iiyama XUB3493WQSU  wyposażony jest w najnowszej generacji matrycę ADS-IPS gwarantującą doskonałe odwzorowanie kolorów (100% pokrycia palety sRGB i 74% NTSC), szerokie kąty widzenia typowe dla paneli IPS i szybki czas reakcji - 4ms. Ekran pokryty jest powłoką antyodblaskową pochłaniającą aż 25% padającego na nią światła. Monitor charakteryzuje się wysoką jasnością – 400 cd/m² i obsługą HDR.

Położenie ekranu można dopasować do własnych potrzeba dzięki funkcjonalnej podstawie z regulacją wysokości w zakresie 130 mm. Monitor można też powiesić na ścianie lub specjalnym uchwycie dzięki zgodności ze standardem VESA 100x100. Pozostałe, typowe dla wszystkich monitorów iiyamy, cechy to system redukcji niebieskiego światła i Flicker free.

XUB3493WQSU-B1 wyposażony jest w głośniki, wyjście słuchawkowe, dwa złącza HDMI v 2.0 i jedno Display Port v. 1.2, oraz hub USB

Monitor jest doskonałą propozycją dla osób pracujących z dwoma lub trzema aplikacjami na raz, bez problemu rozmieszczą one na pulpicie trzy okna przeglądarki internetowej, dwa arkusze kalkulacyjne czy poodsuwają okienka narzędziowe w programie graficznym tak, aby nie zasłaniały pola pracy. Dzięki funkcji PiP (Picture-in-Picture) do monitora można podłączyć dwa źródła obrazu jedno z nich wyświetlając na całym ekranie a drugie na małym okienku w rogu. Między źródłami łatwo przełączać się. Z kolei funkcja PbP (Picture-by-Picture) umożliwia podział ekranu pomiędzy dwa źródła.

iiyama daje na monitor gwarancja zero martwych pikseli, 3 lata gwarancji door–to-door, oraz dostarcza monitor w bezpiecznym opakowaniu, które z pewnością zniesie trudy wysyłki przy zakupie on-line.

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764