logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prolite XUB3493WQSU-B1: monitor panoramiczny Iiyama

  PR 26.09.2019, przeczytano 935 razy
ilustracjastrzałka

Japoński producent monitorów - iiyama od lat stawia sobie za zadanie właściwe rozpoznawanie i realizowanie potrzeb swoich klientów. Zauważalnym trendem jest w ostatnich latach zwiększająca się liczba użytkowników przetwarzających olbrzymie ilości danych, pracujących z wieloma aplikacjami na raz, czy też programami wielookienkowymi.  Tacy użytkownicy to przede wszystkim programiści i twórcy muzyki oraz wideo. Jednak nawet w biurach możliwości zobaczenia na raz większej części arkusza kalkulacyjnego lub dwóch znacząco poprawia komfort pracy. Dlatego tacy użytkownicy coraz chętniej korzystają z dwóch monitorów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prolite-xub3493wqsu-b1%3A-monitor-panoramiczny-iiyama,384107,artykul.html

Jednak nie wszyscy potrzebują, lub chcą mieć na biurku dwa monitory, choć jednocześnie bardzo chętnie powiększyliby obszar roboczy ekranu. Doskonałym przykładem są tu gracze. Zmiana monitora o klasycznych proporcjach 16:9 na większy nie przełoży się na nic poza bardziej szczegółowym obrazem. A w tym wypadku potrzebą jest pokazanie większego wycinka pola gry. Idealnym rozwiązaniem jest tu monitor panoramiczny o proporcjach 21:9. Jego oczywistą zaleta jest możliwość wyświetlenia w trybie pełnoekranowym kinowych filmów panoramicznych, ale to tylko jedna z wielu zalet.

Odpowiadając na zapotrzebowanie swoich klientów iiyama wprowadziła do oferty nowy monitor panoramiczny PROLITE XUB3493WQSU. To model o proporcjach ekranu 21:9, przekątnej 34 cali i rozdzielczości UWQHD, czyli 3440x1440. Przypadnie do gustu graczom, którzy zobaczą o 30%  szersze pole rozgrywki, w którym teraz będą mogli niemal dosłownie zanurzyć się. Ukłonem w stronę graczy jest też funkcja Black Tuner, częstotliwość odświeżania 75 Hz i obsługa Freesync. Oczywiście monitor spodoba się też wszystkim, dla których klasyczny ekran o rozdzielczości QHD stał się za mały.

iiyama XUB3493WQSU  wyposażony jest w najnowszej generacji matrycę ADS-IPS gwarantującą doskonałe odwzorowanie kolorów (100% pokrycia palety sRGB i 74% NTSC), szerokie kąty widzenia typowe dla paneli IPS i szybki czas reakcji - 4ms. Ekran pokryty jest powłoką antyodblaskową pochłaniającą aż 25% padającego na nią światła. Monitor charakteryzuje się wysoką jasnością – 400 cd/m² i obsługą HDR.

Położenie ekranu można dopasować do własnych potrzeba dzięki funkcjonalnej podstawie z regulacją wysokości w zakresie 130 mm. Monitor można też powiesić na ścianie lub specjalnym uchwycie dzięki zgodności ze standardem VESA 100x100. Pozostałe, typowe dla wszystkich monitorów iiyamy, cechy to system redukcji niebieskiego światła i Flicker free.

XUB3493WQSU-B1 wyposażony jest w głośniki, wyjście słuchawkowe, dwa złącza HDMI v 2.0 i jedno Display Port v. 1.2, oraz hub USB

Monitor jest doskonałą propozycją dla osób pracujących z dwoma lub trzema aplikacjami na raz, bez problemu rozmieszczą one na pulpicie trzy okna przeglądarki internetowej, dwa arkusze kalkulacyjne czy poodsuwają okienka narzędziowe w programie graficznym tak, aby nie zasłaniały pola pracy. Dzięki funkcji PiP (Picture-in-Picture) do monitora można podłączyć dwa źródła obrazu jedno z nich wyświetlając na całym ekranie a drugie na małym okienku w rogu. Między źródłami łatwo przełączać się. Z kolei funkcja PbP (Picture-by-Picture) umożliwia podział ekranu pomiędzy dwa źródła.

iiyama daje na monitor gwarancja zero martwych pikseli, 3 lata gwarancji door–to-door, oraz dostarcza monitor w bezpiecznym opakowaniu, które z pewnością zniesie trudy wysyłki przy zakupie on-line.

Źródło: iiyama

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol odświeża markę: rebranding i nowy logotyp
Herbapol, producent produktów ziołowych, ogłasza strategiczną zmianę w swojej linii kosmetyków. Firma postanowiła skupić się na eksponowaniu silnej i wiarygodnej marki Herbapol, rezygnując z submarki Polana. Zmiana ta jest efektem dogłębnych badań rynkowych i ma na celu wzmocnienie zaufania konsumentów oraz podkreślenie najwyższej jakości produktów...
Kampanie programmatic DOOH z platformą Display&Video360
AMS, Salestube i Value Media zrealizowały pierwsze kampanie programmatic DOOH za pośrednictwem platformy Display&Video360
Logo Superbet koszulkach Górnika Zabrze
Nowa, dwuletnia umowa, w ramach której logo Superbet znajdzie się na froncie koszulki Górnika Zabrze to ukoronowanie udanej współpracy w poprzednich trzech latach. – Chcemy razem budować wielkiego Górnika. Widzimy, że klub zmierza w dobrym kierunku i dlatego zdecydowaliśmy się jeszcze mocniej zaangażować w ten sponsoring – podkreśla Łukasz...
Premiera Danio Jogurt Pitny ze wsparciem Altavia Kamikaze + K2
Agencja Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg na koncept i realizację kreatywno-strategicznych działań aktywacyjnych związanych z launchem nowego produktu w portfolio Danone - Danio Jogurt Pitny.
Moc równowagi w kampanii Energi Obrót
Fotobalkonika, magazyny energii czy pompy ciepła – to tylko kilka z wielu produktów okołoenergetycznych, które w swojej ofercie posiada Energa Obrót. Spółka 15 lipca rozpoczyna nową kampanię świadomościowo-produktową sygnowaną hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie. Kampania potrwa do końca października. Jej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764