logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Promo Show: start we środę!

   12.02.2024, przeczytano 1363 razy
ilustracja

W najbliższą środę i czwartek 14 i 15 lutego odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. Event skierowany jest do profesjonalistów z branży poszukujących najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-promo-show%3A-start-we-srode%21,403081,artykul.html

PROMO SHOW oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w poligrafii, jak i reklamie. Event dedykowany jest wyłącznie dla: agencji reklamowych, drukarni i klientów końcowych. Organizator weryfikuje każdą rejestrację.

  • Ponad 270 wystawców.
  • Komfortowe warunki spotkań w trzech halach EXPO XXI Warszawa.
  • Sprawdzony organizator.

Wszystkich wystawców można znaleźć za pomocą wygodnej wyszukiwarki. Interesujący produkt można natomiast znaleźć po grupie towarowej i sprawdzić, u których dostawców będzie można go dostać. To również doskonała propozycja, która ułatwi przygotowania spotkań podczas targów.

Wyszukiwarka znajduje się na stronie dedykowanej targom – promoshow.pl/katalog-wystawcow/.

Miejsce:

  • EXPO XXI Warszawa
  • Prądzyńskiego 12/14
  • Zaplanuj trasę: KLIKNIJ.

Godziny otwarcia dla odwiedzających:

  • 14 lutego – środa 10:00-17:00 
  • 15 lutego – czwartek 10:00-16:00

Trwa bezpłatna rejestracja: promoshow.pl/#rejestracja.

Relacja filmowa z ubiegłorocznej edycji: https://youtu.be/emFycJgxSqU?si=1Pc8hhUjwNV6dGYS

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764