logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Promo Show: start we środę!

   12.02.2024, przeczytano 585 razy
ilustracja

W najbliższą środę i czwartek 14 i 15 lutego odbędą się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. Event skierowany jest do profesjonalistów z branży poszukujących najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-promo-show%3A-start-we-srode%21,403081,artykul.html

PROMO SHOW oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w poligrafii, jak i reklamie. Event dedykowany jest wyłącznie dla: agencji reklamowych, drukarni i klientów końcowych. Organizator weryfikuje każdą rejestrację.

  • Ponad 270 wystawców.
  • Komfortowe warunki spotkań w trzech halach EXPO XXI Warszawa.
  • Sprawdzony organizator.

Wszystkich wystawców można znaleźć za pomocą wygodnej wyszukiwarki. Interesujący produkt można natomiast znaleźć po grupie towarowej i sprawdzić, u których dostawców będzie można go dostać. To również doskonała propozycja, która ułatwi przygotowania spotkań podczas targów.

Wyszukiwarka znajduje się na stronie dedykowanej targom – promoshow.pl/katalog-wystawcow/.

Miejsce:

  • EXPO XXI Warszawa
  • Prądzyńskiego 12/14
  • Zaplanuj trasę: KLIKNIJ.

Godziny otwarcia dla odwiedzających:

  • 14 lutego – środa 10:00-17:00 
  • 15 lutego – czwartek 10:00-16:00

Trwa bezpłatna rejestracja: promoshow.pl/#rejestracja.

Relacja filmowa z ubiegłorocznej edycji: https://youtu.be/emFycJgxSqU?si=1Pc8hhUjwNV6dGYS

Targi objęte są patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764