logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Promo Show – nowe wydarzenie w lutym 2023 r.

   23.06.2022, przeczytano 550 razy
ilustracja

Promo Show 2023 to kontynuacja Promo Show Professional – wydarzenia z Hotelu Hilton. Przyszłoroczna edycja odbędzie się w EXPO XXI Warszawa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-promo-show-%E2%80%93-nowe-wydarzenie-w-lutym-2023-r.,396356,artykul.html

Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – w nowej formule, to większa przestrzeń i nowe możliwości dla Wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP Agencji. Event dedykowany jest agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

Przejście z hotelu Hilton do EXPO XXI Warszawa to naturalny krok w rozwoju naszej imprezy. Coraz większe zainteresowanie targami wymusiło na nas szukanie nowej, dogodniejszej, a przy tym równie atrakcyjnej lokalizacji. Ponownie stawiamy na sprawdzonego już przez nas partnera EXPO XXI Warszawa – mówi Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine, organizatora targów. 

A co o targach w nowej formule mówią sami wystawcy?

Nasza branża opiera się na relacjach międzyludzkich i codziennym kontakcie z kontrahentami. Targi to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, spotkań na żywo i rozmów, nie tylko biznesowych. To także możliwość zaprezentowania oferty firmowej i pokazania Klientom różnych możliwości wspólnego działania. Współpraca z OOH magazine od zawsze przebiega na najwyższym poziomie. Dobór miejsca, aranżacja przestrzeni i kontakt z tym organizatorem to dla nas gwarancja jakości – Paweł Rydzewski z Macma Polska.

Bardzo cieszymy się na powrót po kilku latach do uczestnictwa w targach Promo Show. Wieloletnie pozytywne opinie oraz rozrost tej imprezy wraz z przyszłą edycją odbywającą się na EXPO XXI Warszawa przekonał nas do dołączenia do grona wystawców. Targi to nieodłączny element naszej pracy bez którego, nie bylibyśmy w stanie spotkać się co roku z tak liczną rzeszą klientów a profesjonalizm i sprawna organizacja Promo Show powoduje, że wiemy iż będzie to najlepsza możliwa decyzja. Już teraz z niecierpliwością czekamy aby móc ponownie tam zagościć – mówi Maciej Jabłoński z ANDA.

Udział w eventach organizowanych przez OOH magazine to dla naszej firmy sposób na pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych, a także umacnianie relacji ze stałymi Klientami. Cenimy sobie sposób organizacji tych wydarzeń. Dbałość o najmniejsze szczegóły, dobra komunikacja i cały PR przedsięwzięcia świadczy o klasie i profesjonalizmie całego teamu – mówi Mirosław Wiszniewski z Easy Gifts.

Idea targów Promo Show z szeregiem dodatkowych wartości dodanych dla TOP Agencji zdecydowanie sprawdziła się w ostatnich latach. Udział Texet Poland w przyszłorocznym wydarzeniu na EXPO XXI Warszawa w formule wydarzenia targowego, z zachowaniem wysokiej jakości wydarzenia oraz dodatkowych korzyści dla współpracujących z nami agencji, wydaje się naturalnym krokiem w rozwoju tej imprezy – mówi Tomasz Barudin z Texet Poland.

– Targi stanowią bardzo istotny element naszych działań marketingowych i sprzedażowych. Kalendarz imprez, na których jesteśmy obecni jest za każdym razem skrupulatnie planowany. Kluczową imprezą targową w I kwartale jest Promo Show, na której jesteśmy obecni od pierwszej edycji tego wydarzenia. Formuła tych targów bardzo dobrze wpisuje się w naszą filozofię działania, w której duży nacisk kładziemy na budowanie długotrwałych relacji biznesowych – mówi Michał Matwiejczyk z Headwear Professionals.

Event odbędzie się 8-9 lutego 2023 roku. Informacje o wydarzeniu można znaleźć na dedykowanej stronie: www.promoshow.pl. Organizatorem targów jest OOH magazine. Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Kontakt i pytania o stoiska: monika(at)oohmagazine.pl

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764