logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promo Show 2023 – branża poligrafiiczna na lutowych targach w Expo XXI Warszawa

   20.07.2022, przeczytano 470 razy
ilustracja

W poprzednich edycjach Promo Show wystawcy reprezentowali przede wszystkim firmy z szeroko rozumianej branży artykułów promocyjnych. Przyszłoroczna edycja – przeniesiona do warszawskiego Centrum wystawienniczego EXPO XXI Warszawa – to również szeroka gama dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy. Tym samym Promo Show oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w druku, poligrafii, reklamie i gadżetach reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promo-show-2023-%E2%80%93-branza-poligrafiiczna-na-lutowych-targach-w-expo-xxi-warszawa,396662,artykul.html

Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – w nowej formule to większa przestrzeń i nowe możliwości dla Wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP Agencji. Event dedykowany jest agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

Na targach swoją ofertę zaprezentuje m. in. Epson, który szuka nowych metod dotarcia i pozyskania klientów. – Chcąc dotrzeć do nowych odbiorców z nieustannie poszerzającą się ofertą rozwiązań, potrzebuje nowych miejsc spotkań i metod komunikacji, stąd nasz udział w Promo Show 2023. Szczególnie zależy nam na zaprezentowaniu premier w ofercie serii SureColor w tym nowych SC-T7700D dla biur projektowych oraz pracowni architektonicznych, SC-P8500D dla twórców reklamy wielkoformatowej oraz drukarek LFP z atramentem żywicznym SC-R. Na szczególną uwagę zasługują też rozwiązania sublimacyjne do druku na tekstyliach z rodziny SureColor SC-F, w tym Epson SC-F10000H najnowsza propozycja z oferty Epsona do druku sublimacyjnego. To 76-calowa, 6-kolorowa drukarka sublimacyjna klasy przemysłowej do wszechstronnego zastosowania – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing w polskim oddziale Epson Europe B.V. Sp. z o.o.

Wśród wystawców pojawi się także firma Viscar. – Zawsze oczekujemy kolejnych edycji Festiwalu Marketingu, którego od wielu lat jesteśmy częścią. Wysoko cenimy to wydarzenie, dla nas jest to ważne spotkanie z profesjonalistami z branży. To targi bez zbędnej, marketingowej otoczki, dedykowane realnym spotkaniom z naszymi klientami. Z zadowoleniem przyjęliśmy więc informację o organizacji przez OOH magazine Promo Show w terminie zimowym, zwyczajowo rozpoczynającym sezon targowy. Jesteśmy pewni że edycja 2023 przyciągnie uwagę klientów prawdziwie zainteresowanych rozwiązaniami druku na odzieży, digital finishingu i reklamy, czyli tym, czym w VISCAR zajmujemy się od 2011 roku – mówi Łukasz Kołodziej z firmy Viscar.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764