logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Promo Show 2023 – branża poligrafiiczna na lutowych targach w Expo XXI Warszawa

   20.07.2022, przeczytano 1326 razy
ilustracja

W poprzednich edycjach Promo Show wystawcy reprezentowali przede wszystkim firmy z szeroko rozumianej branży artykułów promocyjnych. Przyszłoroczna edycja – przeniesiona do warszawskiego Centrum wystawienniczego EXPO XXI Warszawa – to również szeroka gama dostawców mediów i maszyn dla segmentu reklamy. Tym samym Promo Show oferuje kompleksową ofertę dla każdego, kto szuka nowych rozwiązań zarówno w druku, poligrafii, reklamie i gadżetach reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-promo-show-2023-%E2%80%93-branza-poligrafiiczna-na-lutowych-targach-w-expo-xxi-warszawa,396662,artykul.html

Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku – w nowej formule to większa przestrzeń i nowe możliwości dla Wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP Agencji. Event dedykowany jest agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

Na targach swoją ofertę zaprezentuje m. in. Epson, który szuka nowych metod dotarcia i pozyskania klientów. – Chcąc dotrzeć do nowych odbiorców z nieustannie poszerzającą się ofertą rozwiązań, potrzebuje nowych miejsc spotkań i metod komunikacji, stąd nasz udział w Promo Show 2023. Szczególnie zależy nam na zaprezentowaniu premier w ofercie serii SureColor w tym nowych SC-T7700D dla biur projektowych oraz pracowni architektonicznych, SC-P8500D dla twórców reklamy wielkoformatowej oraz drukarek LFP z atramentem żywicznym SC-R. Na szczególną uwagę zasługują też rozwiązania sublimacyjne do druku na tekstyliach z rodziny SureColor SC-F, w tym Epson SC-F10000H najnowsza propozycja z oferty Epsona do druku sublimacyjnego. To 76-calowa, 6-kolorowa drukarka sublimacyjna klasy przemysłowej do wszechstronnego zastosowania – mówi Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing w polskim oddziale Epson Europe B.V. Sp. z o.o.

Wśród wystawców pojawi się także firma Viscar. – Zawsze oczekujemy kolejnych edycji Festiwalu Marketingu, którego od wielu lat jesteśmy częścią. Wysoko cenimy to wydarzenie, dla nas jest to ważne spotkanie z profesjonalistami z branży. To targi bez zbędnej, marketingowej otoczki, dedykowane realnym spotkaniom z naszymi klientami. Z zadowoleniem przyjęliśmy więc informację o organizacji przez OOH magazine Promo Show w terminie zimowym, zwyczajowo rozpoczynającym sezon targowy. Jesteśmy pewni że edycja 2023 przyciągnie uwagę klientów prawdziwie zainteresowanych rozwiązaniami druku na odzieży, digital finishingu i reklamy, czyli tym, czym w VISCAR zajmujemy się od 2011 roku – mówi Łukasz Kołodziej z firmy Viscar.

Wydarzenie objęte jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: OOH magazine

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764