logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Promo Show 2023 w liczbach

   07.03.2023, przeczytano 1055 razy
ilustracjastrzałka

W dniach 8-9 lutego 2023 r. w samym centrum stolicy, w EXPO XXI Warszawa, odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW – w nowej formule. Targi skierowane były wyłącznie dla profesjonalistów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-promo-show-2023-w-liczbach,399209,artykul.html

Event, który podczas poprzednich edycji był dedykowany agencjom reklamowym, w tym roku po raz pierwszy otworzył się na drukarnie i producentów reklam oraz klientów końcowych szukających najlepszych inspiracji w reklamie, poligrafii, druku na tekstyliach, znakowaniu gadżetów reklamowych i innych rozwiązań w szeroko rozumianym marketingu. Targi dotychczas odbywały się w butikowej formule, w tym roku na prośbę wystawców przeniosły się do hal wystawienniczych w centrum Warszawy.

Coraz większe zainteresowanie targami skłoniło organizatorów do wyboru nowej, dogodniejszej, a przy tym równie atrakcyjnej, lokalizacji. Wybór padł na sprawdzony już (podczas wielu edycji Festiwalu Marketingu) obiekt – EXPO XXI Warszawa, co pozwoliło na udział dużo większej liczbie wystawców jak i zwiedzających.

Podsumowanie targów w liczbach:

  • Ponad 210 wystawców.
  • Ponad 600 brandów.
  • 8150 zwiedzających.
  • Zwiedzający reprezentujący 47 krajów.
  • 9132 m2 powierzchni wystawienniczej.
  • 2 dni targowych inspiracji oraz niepisany trzeci dzień, czyli wieczór budowania relacji podczas nieformalnego spotkania na gali.

Podczas wydarzenia odbył się także konkurs SUPER GIFT.

Zwiedzający mogli zapoznać się z szeroką gamą propozycji dla segmentu reklamy, druku na tekstyliach i znakowania gadżetów reklamowych.

Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl. Kolejna edycja PROMO SHOW odbędzie się 14 i 15 lutego 2024 roku w EXPO XXI Warszawa.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764