logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promo Show i Headwear Professionals promują lutowe targi reklamy

  PR 03.11.2022, przeczytano 844 razy
ilustracja

2 tysiące agencji reklamowych otrzymało specjalną przesyłkę promującą targi PROMO SHOW. Wraz z katalogiem czapek reklamowych firmy Headwear Professionals w paczce znalazło się zaproszenie na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku oraz specjalnie przygotowana na tę okazję czapka z logotypem imprezy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promo-show-i-headwear-professionals-promuja-lutowe-targi-reklamy,397827,artykul.html

PROMO SHOW w 2023 roku odbywa się w nowej formule, która zapewnia większe możliwości dla Wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP Agencji. Event w 2023 roku dedykowany jest agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

– Przejście z hotelu Hilton do EXPO XXI Warszawa to naturalny krok w rozwoju naszej imprezy. Coraz większe zainteresowanie targami wymusiło na nas szukanie nowej, dogodniejszej, a przy tym równie atrakcyjnej lokalizacji. Wedle naszych szacunków, blisko 80% dostawców z rynku reklamy wybrało wystawienie się właśnie na naszej imprezie – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży OOH magazine, organizatora targów.

Organizator przewidział szereg udogodnień z myślą o zwiedzających, w tym specjalną, dedykowaną strefę dla agencji reklamowych z cateringiem. – Agencje wybierają naszą imprezę, bo stawiają na jakość, komfort spotkań i sprawdzonego organizatora. Event, dodatkowo przeniesiony do centrum stolicy, odpowiada na wszystkie ich potrzeby. Zarówno wystawcy, jak i odwiedzający podkreślają to w rozmowach z nami – dodaje Monika Opałka, a potwierdzeniem tych słów są liczne referencje zarówno dostawców, jak i agencji.

Cały czas trwa również kampania promująca targi na rynkach zagranicznych. Swój udział potwierdziło również grono agencji z krajów bałtyckich. Wcześniej została przeprowadzona kampania promująca targi właśnie w tym regionie, podczas Baltic Road Show 2022.

– Targi Promo Show, to jedna z tych inicjatyw, której kibicujemy od samego początku. Sukces danej imprezy targowej wprost przekłada się na nasz efekt sprzedażowy i marketingowy, dlatego też zdecydowaliśmy się na wspólną akcję promocyjną. Jesteśmy przekonani, że najbliższa edycja Promo Show zaskoczy nas wszystkich efektem końcowym. Nie pozostaje nam nic innego, jak już dzisiaj zaprosić wszystkich na nasze stoisko w EXPO XXI – mówi Marcin Jędrzejczyk (Marketing Manager Headwear Professionals).

  • Wydarzenie dedykowane wyłącznie dla przedstawicieli branży. Trwa rejestracja na targi PROMO SHOW – TUTAJ.
  • Pełna lista wystawców dostępna jest TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764