logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promo Show i Headwear Professionals promują lutowe targi reklamy

  PR 03.11.2022, przeczytano 599 razy
ilustracja

2 tysiące agencji reklamowych otrzymało specjalną przesyłkę promującą targi PROMO SHOW. Wraz z katalogiem czapek reklamowych firmy Headwear Professionals w paczce znalazło się zaproszenie na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku oraz specjalnie przygotowana na tę okazję czapka z logotypem imprezy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promo-show-i-headwear-professionals-promuja-lutowe-targi-reklamy,397827,artykul.html

PROMO SHOW w 2023 roku odbywa się w nowej formule, która zapewnia większe możliwości dla Wystawców z zachowaniem ekskluzywności dla TOP Agencji. Event w 2023 roku dedykowany jest agencjom reklamowym, drukarniom i klientom końcowym.

– Przejście z hotelu Hilton do EXPO XXI Warszawa to naturalny krok w rozwoju naszej imprezy. Coraz większe zainteresowanie targami wymusiło na nas szukanie nowej, dogodniejszej, a przy tym równie atrakcyjnej lokalizacji. Wedle naszych szacunków, blisko 80% dostawców z rynku reklamy wybrało wystawienie się właśnie na naszej imprezie – mówi Monika Opałka, dyrektor sprzedaży OOH magazine, organizatora targów.

Organizator przewidział szereg udogodnień z myślą o zwiedzających, w tym specjalną, dedykowaną strefę dla agencji reklamowych z cateringiem. – Agencje wybierają naszą imprezę, bo stawiają na jakość, komfort spotkań i sprawdzonego organizatora. Event, dodatkowo przeniesiony do centrum stolicy, odpowiada na wszystkie ich potrzeby. Zarówno wystawcy, jak i odwiedzający podkreślają to w rozmowach z nami – dodaje Monika Opałka, a potwierdzeniem tych słów są liczne referencje zarówno dostawców, jak i agencji.

Cały czas trwa również kampania promująca targi na rynkach zagranicznych. Swój udział potwierdziło również grono agencji z krajów bałtyckich. Wcześniej została przeprowadzona kampania promująca targi właśnie w tym regionie, podczas Baltic Road Show 2022.

– Targi Promo Show, to jedna z tych inicjatyw, której kibicujemy od samego początku. Sukces danej imprezy targowej wprost przekłada się na nasz efekt sprzedażowy i marketingowy, dlatego też zdecydowaliśmy się na wspólną akcję promocyjną. Jesteśmy przekonani, że najbliższa edycja Promo Show zaskoczy nas wszystkich efektem końcowym. Nie pozostaje nam nic innego, jak już dzisiaj zaprosić wszystkich na nasze stoisko w EXPO XXI – mówi Marcin Jędrzejczyk (Marketing Manager Headwear Professionals).

  • Wydarzenie dedykowane wyłącznie dla przedstawicieli branży. Trwa rejestracja na targi PROMO SHOW – TUTAJ.
  • Pełna lista wystawców dostępna jest TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania promująca drukarki Canon ze spotami w TV i muralem w centrum Warszawy
Spoty w największych stacjach telewizyjnych, mural przy metrze Politechnika, akcja influencerska, promocja w social mediach oraz na największych portalach informacyjnych – Canon wystartował ze swoją zintegrowaną kampanią pod hasłem “Piękno zasługuje na wydruk z jakością Canon”. Jej celem jest upowszechnienie w Polsce domowych wydruków oraz zbudowanie...
Europejska premiera Samsung The Wall for Virtual Production podczas targów IBC 2023
Dwa modele The Wall są już dostępne w Europie, umacniając pozycję Samsung jako lidera w obszarze wirtualnych studiów produkcyjnych XR (extended reality)
Międzynarodowy Festiwal Fotografii Przyrodniczej „Wizje Natury” to wydarzenie, które już od 18 lat integruje miłośników przyrody. Firma Nikon objęła rolę sponsora strategicznego festiwalu, konkursów Związku Polskich Fotografów Przyrody „Fotograf Roku 2023” oraz Otwartego Ogólnopolskiego Konkursu Fotografii Przyrodniczej...
Nowa grupa komunikacji marketingowej – Creative Brand Stories – skupia trzy agencje o specjalizacjach obejmujących komplementarne obszary komunikacji marketingowej. Jej celem jest dostarczanie marketerom kompleksowych rozwiązań w ramach experiential marketingu. Creative Brand Stories integruje w sobie kompetencje firm: Bossa Nova Events – od ponad 16 lat działającej w...
Rusza kampania „Tydzień Lasów FSC”
Tydzień Lasów to kampania zainicjowana przez Forest Stewardship Council, która podkreśla korzyści zrównoważonej gospodarki leśnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi przedsiębiorców i konsumentów na to, w jaki sposób odpowiedzialna gospodarka leśna przyczynia się do ochrony środowiska, przeciwdziała spadkowi bioróżnorodności oraz...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764