logo
WIADOMOŚCI

Promo show już we wtorek w Gdańsku

  PR 15.09.2014, przeczytano 925 razy
ilustracjastrzałka

Integralną częścią zakończonego wczoraj Festiwalu Marketingu, Druku & Opakowań w Warszawie, jest w tym roku promo show. To unikalna możliwość spotkania z klientami podczas road show, przygotowanego specjalnie dla firm z rynku reklamy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promo-show-juz-we-wtorek-w-gdansku,22612,artykul.html

promo show to:
- Kameralna atmosfera wspomagająca nawiązywanie kontaktów handlowych
- Możliwość zapoznania się z ofertą świąteczną
- Lokalizacja w centrum miast w salach konferencyjnych hoteli Novotel
- Recepcja, serwis kawowy dla Zwiedzających i Wystawców, WiFi
- Atrakcyjne nagrody dla Zwiedzających.

Harmonogram spotkań:
16 września  – Gdańsk, Novotel Gdańsk Centrum, ul. Pszenna 1
17 września – Poznań, Novotel Poznań Centrum, Pl. Wł. Andersa 1
18 września - Katowice, Novotel Katowice Centrum, Al. Roździeńskiego 16

Spotkania w każdym z miast będą odbywały się od godz. 10.00 do 16.00.

Więcej informacji pod numerem telefonu 32 206 76 77 lub poprzez email: festiwal(at)oohmagazine.pl.

Źródło: OOH magazine

www.festiwalmarketingu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone