logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promo Show Professional 2019 tylko dla agencji reklamowych

   15.11.2018, przeczytano 950 razy
ilustracjastrzałka

Przedstawiciele agencji reklamowych mogą już rejestrować się na II edycję profesjonalnego spotkania TOP DOSTAWCÓW branży artykułów promocyjnych i tekstyliów reklamowych. Formuła przygotowana jest tylko i wyłącznie dla profesjonalistów z branży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promo-show-professional-2019-tylko-dla-agencji-reklamowych,380157,artykul.html

Spotkanie TOP DOSTAWCÓW z przedstawicielami TOP AGENCJI REKLAMOWYCH (polskich i zagranicznych) odbędzie się 12 i 13 lutego 2019 roku w Novotel Centrum w Warszawie. Wydarzenie jest odpowiedzią na potrzeby rynku artykułów promocyjnych. To budowanie nowej jakości, z odpowiednią oprawą. Pomysłodawcą wydarzenia jest grupa TOP DOSTAWCÓW.

Na prezentację nowości Agencje ponownie są zapraszane do komfortowego Hotelu Novotel Warszawa Centrum. Wszystko w kameralnej atmosferze ze strefą chill-out. Ukoronowaniem wydarzenia będzie wieczorna impreza Dostawców i Agencji w jednym z warszawskich klubów. Wszystko w celu budowania relacji i rozwijania biznesu całej branży artykułów promocyjnych!

O korzyściach jakie przynosi udział w PSP mówi Tomasz Przewoźnik, Sales Director z Happy Gifts Europe. - Każda firma będąca wystawcą na PSP ma zapewne różne oczekiwania i cele związane z udziałem w tym wydarzeniu. Jedni poszukują nowych klientów, inni możliwości spokojnej i profesjonalnej prezentacji swoich produktów, niektórzy oczekują efektów związanych z nawiązaniem lub podtrzymaniem właściwych relacji ze swoimi obecnymi lub przyszłymi klientami. Dla nas najważniejsze są dwie ostatnie kwestie. Na pewno nowa formuła pozwala na zaprezentowanie asortymentu firmy bez presji czasu, bez przeciskających się za plecami, odwiedzających stoiska tłumów ludzi z walizkami. Co więcej, mamy pewność, że odwiedzający nasze stoiska to agencje z prawdziwego zdarzenia. Nie sposób tu spotkać tzw. zbieraczy. Jeżeli jest potrzeba porozmawiania z klientem poza stoiskiem, przez dłuższą chwilę, to również są ku temu wyśmienite warunki.

Aneta Niciak, Prezes Zarządu w firmie Kando tak ocenia zeszłoroczny udział w wydarzeniu - Było to wydarzenie ściśle branżowe, które wniosło ogromną wartość do naszej polityki sprzedażowej na cały rok 2018. Niskobudżetowo, w porównaniu do tradycyjnych targów i w komfortowych warunkach, udało nam się spotkać i porozmawiać z naszymi najważniejszymi klientami agencyjnymi. Ta spokojna rozmowa przy kawie i ciastku to w istocie wysłuchanie potrzeb naszych odbiorców, przepiękne resume wymagań rynku reklamowego w zakresie dystrybucji odblasków. Szczerze przyznam – nie oczekiwaliśmy takiego efektu, nasz udział w PSP potraktowaliśmy eksperymentalnie. Główne „siły” finansowo-personalne wrzuciliśmy w równoległe targi, które spełniły jednak nieco inną funkcję. Każde targi to wysiłek osobowy i nakład kosztów. Na PSP tak nie było – organizatorzy przejęli dystrybucję katalogów i próbek do bazy klientów zdejmując z nas ten obowiązek. Stoisko (wcześniej przygotowane) zapełniliśmy produktami w ciągu godziny – nie czuliśmy potrzeby zamykania ekspozycji w gablotach. Nie mieliśmy presji prezentacji naszych możliwości poprzez kosztowną konstrukcję stoiska, przeciwnie – 80% odwiedzających targi PSP stanowili nasi stali klienci, którzy poza logo Odblaski24 oraz Refloactive.com nie potrzebowali specjalnych „wodotrysków”, bo już świetnie nas znali. Mieli natomiast potrzebę przekazania nam konkretnych informacji o rynku i jego oczekiwaniach, a my przekuliśmy te informacje w celowane działania, które zadecydowały o znaczącym wzroście naszej sprzedaży w 2018 r. Jesteśmy na rynku od 10 lat, ciężko pracowaliśmy na nasze marki, postawiliśmy na rynek agencyjny – a udział w PSP utwierdził nas w przekonaniu, że obraliśmy właściwą drogę. Gwarancja organizatorów, w zakresie naszej wyłączności dla danej branży, automatycznie wyeliminowała nieuczciwą konkurencję, co było dla nas kluczowe. Komfort nasz i klienta, ważny czas tylko dla nas: spokój, kawa, lunch, konkret, biznes - to słowa - klucze tego wydarzenia.

Statystyki edycji 2018

  • 1048 m2 powierzchni ekspozycyjnej.
  • Zwiedzający: 394 agencje gadżetowe w tym 74 agencje zagraniczne.
  • Goście zagraniczni z 19 państw: Polska, Łotwa, Litwa, Estonia, Białoruś, Finlandia, Włochy, Hiszpania, Szwecja, Anglia, Słowenia, Niemcy, Malta, Turcja, Szwajcaria, Rumunia, Bośnia i Harcegowina, Czechy, Zjednoczone Emiraty Arabskie.
  • 1380 minut budowania relacji.

Na wydarzenie obowiązywać będzie rejestracja i zaproszenia. Każda rejestracja będzie weryfikowana.

Organizatorzy zapraszają w godzinach:

  • Wtorek, 12 lutego od 10:00 do 18:00
  • Środa, 13 lutego, od 10:00 do 18:00

Bezpłatna rejestracja oraz lista wystawców na stronie: www.psp2019.pl
PSP to: Nowa jakość spotkań!, Komfortowe warunki do przeprowadzania rozmów handlowych. Kameralna przestrzeń. Czas na poznanie nowej oferty dostawców, bez pośpiechu i przepychu. Budowanie wzajemnych relacji.

Zeszłoroczna edycja w filmowej pigułce

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764