logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promo Show w Gdańsku przenosi się do Amber Expo

  PR 25.05.2015, przeczytano 1357 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczne road show dla firm z branży reklamowej rozpocznie się 15 września w Gdańsku, kolejnego dnia będzie miało swoją odsłonę w Poznaniu, a 17 września zakończy się w Katowicach. Lokalizacja gdańskiego spotkania została przeniesiona do atrakcyjniejszej przestrzeni, jaką jest centrum wystawienniczo-kongresowe AmberExpo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promo-show-w-gdansku-przenosi-sie-do-amber-expo,24968,artykul.html

AmberExpo to jedno z najnowocześniejszych centrów wystawienniczo-kongresowych w Europie. Dogodna lokalizacja w prestiżowym sąsiedztwie stadionu PGE Arena Gdańsk oraz funkcjonalność obiektu stwarza możliwość organizacji różnorodnych wydarzeń. Nowoczesne, wielofunkcyjne, klimatyzowane sale konferencyjne znajdują się na pierwszym piętrze AmberExpo.

PROMO SHOW to cykl eventów, który został przygotowany specjalnie dla firm z rynku reklamy. To nie tylko doskonała okazja, by zapoznać się z aktualną ofertą producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych, ale także doskonała możliwość uczestnictwa w prestiżowych szkoleniach sprzedażowych.

- Wybierając AmberExpo kierowaliśmy się potrzebą dodatkowej powierzchni na szkolenia i warsztaty. Zależało nam również na większym komforcie dla naszych wystawców i zwiedzających PROMO SHOW. Liczmy, że ułatwi to nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz okaże się atrakcyjniejszą ofertą dla samych zwiedzających - mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Podczas spotkań PROMO SHOW trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al Fianco przeprowadzą bezpłatne szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego. Na agencje reklamowe czeka także szkolenie z grawerowania laserowego oraz warsztaty z druku na tekstyliach.

Źródło: PROMO SHOW

www.promoshow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764