logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promo Show w Gdańsku przenosi się do Amber Expo

  PR 25.05.2015, przeczytano 925 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczne road show dla firm z branży reklamowej rozpocznie się 15 września w Gdańsku, kolejnego dnia będzie miało swoją odsłonę w Poznaniu, a 17 września zakończy się w Katowicach. Lokalizacja gdańskiego spotkania została przeniesiona do atrakcyjniejszej przestrzeni, jaką jest centrum wystawienniczo-kongresowe AmberExpo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promo-show-w-gdansku-przenosi-sie-do-amber-expo,24968,artykul.html

AmberExpo to jedno z najnowocześniejszych centrów wystawienniczo-kongresowych w Europie. Dogodna lokalizacja w prestiżowym sąsiedztwie stadionu PGE Arena Gdańsk oraz funkcjonalność obiektu stwarza możliwość organizacji różnorodnych wydarzeń. Nowoczesne, wielofunkcyjne, klimatyzowane sale konferencyjne znajdują się na pierwszym piętrze AmberExpo.

PROMO SHOW to cykl eventów, który został przygotowany specjalnie dla firm z rynku reklamy. To nie tylko doskonała okazja, by zapoznać się z aktualną ofertą producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych, ale także doskonała możliwość uczestnictwa w prestiżowych szkoleniach sprzedażowych.

- Wybierając AmberExpo kierowaliśmy się potrzebą dodatkowej powierzchni na szkolenia i warsztaty. Zależało nam również na większym komforcie dla naszych wystawców i zwiedzających PROMO SHOW. Liczmy, że ułatwi to nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz okaże się atrakcyjniejszą ofertą dla samych zwiedzających - mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Podczas spotkań PROMO SHOW trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al Fianco przeprowadzą bezpłatne szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego. Na agencje reklamowe czeka także szkolenie z grawerowania laserowego oraz warsztaty z druku na tekstyliach.

Źródło: PROMO SHOW

www.promoshow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764