logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promo Show w Gdańsku przenosi się do Amber Expo

  PR 25.05.2015, przeczytano 1017 razy
ilustracjastrzałka

Tegoroczne road show dla firm z branży reklamowej rozpocznie się 15 września w Gdańsku, kolejnego dnia będzie miało swoją odsłonę w Poznaniu, a 17 września zakończy się w Katowicach. Lokalizacja gdańskiego spotkania została przeniesiona do atrakcyjniejszej przestrzeni, jaką jest centrum wystawienniczo-kongresowe AmberExpo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promo-show-w-gdansku-przenosi-sie-do-amber-expo,24968,artykul.html

AmberExpo to jedno z najnowocześniejszych centrów wystawienniczo-kongresowych w Europie. Dogodna lokalizacja w prestiżowym sąsiedztwie stadionu PGE Arena Gdańsk oraz funkcjonalność obiektu stwarza możliwość organizacji różnorodnych wydarzeń. Nowoczesne, wielofunkcyjne, klimatyzowane sale konferencyjne znajdują się na pierwszym piętrze AmberExpo.

PROMO SHOW to cykl eventów, który został przygotowany specjalnie dla firm z rynku reklamy. To nie tylko doskonała okazja, by zapoznać się z aktualną ofertą producentów i dystrybutorów artykułów promocyjnych, ale także doskonała możliwość uczestnictwa w prestiżowych szkoleniach sprzedażowych.

- Wybierając AmberExpo kierowaliśmy się potrzebą dodatkowej powierzchni na szkolenia i warsztaty. Zależało nam również na większym komforcie dla naszych wystawców i zwiedzających PROMO SHOW. Liczmy, że ułatwi to nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz okaże się atrakcyjniejszą ofertą dla samych zwiedzających - mówi Monika Opałka z OOH magazine.

Podczas spotkań PROMO SHOW trenerzy Roman Kawszyn i Adam Szaran z firmy Al Fianco przeprowadzą bezpłatne szkolenia z technik obrony ceny oraz budowania relacji podczas spotkania sprzedażowego. Na agencje reklamowe czeka także szkolenie z grawerowania laserowego oraz warsztaty z druku na tekstyliach.

Źródło: PROMO SHOW

www.promoshow.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764