logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promocja „Desperados serwuje, Ty imprezujesz”

  PR 01.06.2021, przeczytano 4016 razy
ilustracja

Ruszyła promocja pod hasłem „Desperados serwuje, Ty imprezujesz”. Do wygrania są głośniki, projektory i grille elektryczne oraz roczne subskrypcje do Tidal Premium i zestawy piwa Desperados. Sprzedaż promocyjna trwa aż cztery miesiące, do 30 września br.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocja-_desperados-serwuje%2C-ty-imprezujesz_,391716,artykul.html

Impreza to stan umysłu i jeśli tylko chcemy, każda okazja jest dobra by uwolnić ducha zabawy. Zwłaszcza, kiedy spotkaniu towarzyszy Desperados. Teraz kupując dowolny wariant Desperadosa w promocyjnym opakowaniu, można wziąć udział w loterii z iście imprezowymi nagrodami.

Codziennie do wygrania jest 10 rocznych abonamentów na Tidal Premium, a raz w tygodniu odbywa się losowanie zestawów imprezowych: House Party Set, czyli głośnik JBL Extreme 3 i czteropaki piwa; Grill Party Set z grillem elektrycznym oraz piwo; a także Chill Party Set z projektorem i piwo Desperados.

Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić dowolnego Desperadosa w opakowaniu oznaczonym promocją, a następnie kod spod kapsla butelki lub zawleczki puszki zarejestrować przez Messenger lub na stronie www.desperados.com. Podczas zarejestrowaniu kodu, uczestnik promocji sam wybiera o którą nagrodę tygodniową chce grać.  

Kody można zgłaszać od 1 czerwca do 30 września 2021 r.

Promocję wspiera silna kampania w punktach sprzedaży, telewizji oraz Internecie. Od początku czerwca spot reklamowy dedykowany loterii wyświetlany będzie w telewizji, na VOD oraz w digitalu.

Za kreację reklamy telewizyjnej odpowiada agencja LVOV, a za realizację - dom produkcyjny Film Produkcja. Działania digital oraz w social mediach realizuje agencja VML&R. Opakowania promocyjne zaprojektował Global Shopper Marketing. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Obsługą loterii oraz logistyką nagród zajmuje się G3 Group.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764