logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promocja Castrol Magnatec

  PR 13.04.2015, przeczytano 540 razy
ilustracjastrzałka

Firma Castrol rozpoczyna akcję promocyjną oleju Magnatec w warsztatach nieautoryzowanych i sklepach motoryzacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocja-castrol-magnatec,24524,artykul.html

Do wybranych 2500 warsztatów i sklepów przedstawiciele Castrol dostarczą zestawy promocyjne Castrol Magnatec. W ich skład wejdą stojak demonstrujący działanie inteligentnych molekuł, plakat reklamowy oraz ulotka. Elementem promocji będą także wizyty tajemniczego klienta w punktach biorących udział w akcji. Nagrodą za polecenie mu produktów Magnatec – najlepiej chroniących silnik przed zużyciem w fazie rozgrzewania – będzie oryginalna bluza wspieranego przez Castrol zespołu Volkswagen Motorsport, startującego z sukcesami w rajdach WRC.

Akcja promocyjna będzie wsparta kampanią informacyjno-reklamową w mediach branżowych.

Źródło: Castrol

www.castrol.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764