logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promocja Energizer i Audioteki

  PR 07.10.2019, przeczytano 1022 razy
ilustracjastrzałka

Energizer od lat organizuje akcje typu instant win. Mechanizm nowej promocji jest prosty: zakup dowolnego produktu Energizer i jego rejestracja na stronie internetowej kampanii, pozwala otrzymać kod na prezent.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocja-energizer-i-audioteki,384246,artykul.html

- Współpraca z Audioteką to kolejna z naszych regularnych smart promocji, którymi chcemy podziękować klientom za wybór oferty Energizer. Kupując produkty marki Energizer, konsumenci otrzymują jednocześnie dodatkowy benefit - w tym sezonie jest to jeden z 14 najpopularniejszych audiobooków z serwisu Audioteka. To propozycja, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Literatura dla najmłodszych, poradniki, kryminały, biografie lub beletrystyka – mamy nadzieję, że wszyscy będą zadowoleni z wydawniczych nowości – przekonuje Jowita Pasturczyk, Brand Activation Manager z Energizer Central Europe sp. z o.o.

Jak to działa? Kod kreskowy z opakowania baterii należy zarejestrować na www.energizeraudio.com dzięki czemu otrzymuje się kod rabatowy do Audioteki, który po wyborze jednej z 14 najpopularniejszych pozycji, umożliwi odbiór audiobooka za darmo. Promocja wspierana jest dodatkową komunikacją w sklepach, w których dostępny jest asortyment marki Energizer. Przez cały czas trwania promocji prowadzone będą także działania w social mediach. Za kreację, zakup mediów i prowadzenie kampanii w social mediach odpowiada agencja Plej.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764