logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Promocja gry w grach: wyniki współpracy seegame i Futuresalt

  PR 28.05.2024, przeczytano 474 razy
ilustracja

seegame, platforma oferująca rozbudowane opcje reklamowe w obszarze gamingu, we współpracy z developerem Futuresalt przeprowadziła skuteczną kampanię gry Solomon Snow: First Contact na platformie Twitch. Które formaty reklamowe zastosowano i jakie wyniki przyniosły poszczególne elementy kampanii?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocja-gry-w-grach%3A-wyniki-wspolpracy-seegame-i-futuresalt,404408,artykul.html

Solomon Snow: First Contact to „strzelanka” w stylu retro z elementami rozwiązywania zagadek i budowania zespołu, inspirowana klasycznymi tytułami, takimi jak: Alien Breed, Half-Life, Duke Nukem czy Doom. Pozycja spotkała się ze znaczącym zainteresowaniem graczy dzięki strategii promocyjnej opracowanej i wdrożonej przez seegame. Głównym celem, z jakim zgłosiła się firma Futuresalt, było przeprowadzenie kampanii na platformie Twitch oraz przekierowanie ruchu na stronę STEAM Solomon Snow: First Contact.

Jak promować grę w… grach?

Wspólna kampania seegame i Futuresalt, która trwała od 29 lutego do 4 marca 2024 r., skupiała się na wykorzystaniu popularnej platformy streamingowej Twitch oraz autorskich formatach reklamowych seegame, w tym Gameboost i Message Ad, pozwalających na ich dodatkową ekspozycję w czasie streamów. Selekcja twórców internetowych oraz starannie dobrana lista gier dedykowanych lokowaniu produktu – w tym m.in. najpopularniejsze na Twitchu pozycje w okresie trwania kampanii oraz powszechnie lubiane Fortnite, Counter-Strike 2, Valorant czy Grand Theft Auto V – przyniosły oczekiwany skutek. Kampania wygenerowała 226 890 wyświetleń w cenie wyświetlania (CPV) oraz osiągnęła wskaźnik klikalności (CTR) na poziomie 1,43 proc., przyciągając 76 418 unikalnych użytkowników na stronę gry.

– Można zauważyć także, że wygenerowane przejścia z platformy seegame są bardzo wysokie względem innych akcji, które w tym samym czasie były realizowane w ramach Baltic Show Case, jak chociażby reklama przez X (Twitter), czy Facebook. Akcja seegame jako forma wizerunkowa sprawdziła się idealnieznacząco wpływając na zainteresowanie grą – podkreśla Łukasz Klejnberg, CEO Futuresalt.

Źródło: seegame

seegame.io

Dodatkowe informacje:

seegame to platforma oferująca rozbudowane opcje reklamowe w obszarze gamingu, łącząc społeczność niezależnych streamerów chcących zmonetyzować swój content z reklamodawcami, którym zależy na dotarciu do społeczności zainteresowanej tematyką gamingową i lifestyle’ową. 
seegame oferuje klientom innowacyjne formaty reklamowe, gwarantujące rozpoznawalność marki w branży streamingowej, bez względu na uniwersum, w którym chcą się pozycjonować. Firma szczyci się gwarancją współpracy z zaufanymi, posiadającymi lojalnych i zaangażowanych widzów streamerami, a także możliwością śledzenia efektywności reklamy z wykorzystaniem kodów impresyjnych i klikowych oraz rozliczania kampanii w kryptowalutach.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak technologia i nauka tworzą doświadczenia zakupowe w sklepach
Handel detaliczny przechodzi obecnie znaczącą transformację. Wraz z tym jak e-commerce zmienia krajobraz zakupów, fizyczne sklepy mają unikalną okazję, by zainspirować się strategiami stosowanymi w środowisku online i stać się czymś więcej niż tylko miejscem do zakupów. Ponad połowa amerykańskich marek planuje zwiększyć inwestycje w technologie immersyjne -...
TikTok chce ugruntować swoją pozycję w świecie reklam w mediach społecznościowych. Proponuje markom, aby wykorzystywały cyfrowe awatary mówiące w wielu językach. Po to, aby ich przekaz był jeszcze bardziej dopasowany do klientów w poszczególnych regionach. Ma być taniej niż w przypadku zatrudniania influencerów czy aktorów z konkretnych...
Wystawa się nie odbędzie: 13 murali od Traffic Design
Na zlecenie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego zespół Traffic Design wziął na warsztat wybrane dzieła sztuki, które zaginęły bądź zostały skradzione w wyniku działań wojennych. Seria 13 murali, z których jeden znajduje się w Gdańsku Wrzeszczu a 12 tworzy galerię na Węźle Pokoju w Gdyni, to przegląd obrazów i grafik, które projektantka Renia Maj umieściła w...
Letnie eventy firmowe z pomocą reklamowych słodyczy
Lato to idealny czas na organizację firmowych eventów na świeżym powietrzu. Warto wykorzystać plenerowe możliwości, by zaskoczyć pracowników oraz partnerów biznesowych spotkaniem w innej formie. Piknik, firmowy brunch lub szkolenie w ogrodzie? Planowanie takich wydarzeń wymaga uwzględnienia kilku kluczowych elementów, które zagwarantują sukces i...
Wirtualna Rzeczywistość: przełomowa technologia zmieniająca rynek
Wirtualna Rzeczywistość (VR) to zaawansowana technologia tworząca sztuczny obraz rzeczywistości za pomocą odpowiedniego oprogramowania i sprzętu. W ostatnich latach VR zyskała na znaczeniu, stając się kluczowym elementem zarówno w rozrywce, jak i w zastosowaniach profesjonalnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764