logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promocja i kampania Energizer z Booking.com

  PR 14.05.2019, przeczytano 807 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Plej jest autorem konceptu kreatywnego kampanii digital dla międzynarodowej promocji Energizer z Booking.com. Mechanizm akcji jest prosty: kup dowolny produkt marki Energizer, zarejestruj paragon na stronie EnergizerHolidays.com i rezerwuj wakacje życia przez Booking.com. Jeśli koszt rezerwacji przekroczy 300 pln, po pobycie klient otrzyma 90 złotych zwrotu. Plej, poza stworzeniem międzynarodowej linii kreatywnej dla działań digital, obsługuje też całościowo kampanię w social mediach na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocja-i-kampania-energizer-z-booking.com,382436,artykul.html

- Energizer od 2011 roku konsekwentnie stawia na inteligentne promocje, w których, aby podziękować konsumentom za wybór naszej marki, jako dodatek do zakupu produktów Energizer oferujemy atrakcyjny prezent. W tym roku po raz pierwszy działamy na aż tak szeroką skalę – promocja z Booking.com prowadzona jest jednocześnie aż na 35 rynkach na 4 kontynentach. Jako marka stale się rozwijamy i kreujemy coraz bardziej odważne logistycznie i większe zasięgowo kampanie, aby jak najbardziej wyjść na przeciw oczekiwaniom naszych konsumentów – zapewnia Dariusz Płaza, Promotions Manager, International, Energizer Central Europe Sp. z o.o.

- Wiemy, że Polacy lubią planować i rezerwować wycieczki oraz noclegi on-line i chętnie korzystają z promocji. W tym roku postawiliśmy więc na współpracę z Booking.com – marką, dzięki której, rezerwując wyjazd wakacyjny, można otrzymać 90 złotych zwrotu. Promocja z Booking.com w Polsce wystartowała w maju i będzie trwać przez cały okres wakacji – przekonuje Jowita Pasturczyk, Brand Activation Manager z Energizer Central Europe sp. z o.o.

To pierwsza kampania Energizer z Booking.com, ale marka znana jest z podobnych promocji prowadzonych w ubiegłych latach między innymi z 20th Century FOX oraz operatorem Play. Promocja z Booking.com realizowana będzie na ponad trzydziestu rynkach na czterech kontynentach. Plej odpowiada za całość materiałów komunikacyjnych wykorzystywanych w social mediach, z których w komunikacji korzystają wszystkie rynki Energizer oraz komunikację z konsumentami w social mediach w Polsce. Kampania zostanie wsparta współpracą z influencerami oraz materiałami POS.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa strategia wizerunkowa marki Durex
Najnowsza kampania marki Durex – Gorące Letnie Noce to efekt nowej strategii wizerunkowej. Marka skupia się na bardziej lifestylowej i edukacyjno-społecznej komunikacji, podążając za oczekiwaniami odbiorców względem zaangażowania globalnych brandów w ważne tematy. Kooperacja z zespołem The Dumplings oraz powstała piosenka pt. „Bez słów”, mają...
Adaptery Techart w ofercie Foxfoto
Firma Foxfoto, ma przyjemność poinformować o pojawieniu się w ofercie nowej marki - Techart.
Benq: cztery nowe, 20-punktowe ekrany dotykowe
BenQ wprowadził na rynek kolejne cztery interaktywne, wielkoformatowe ekrany LED z rodziny IFP (ang. Interactive Flat Panel) zaprojektowane do zastosowań edukacyjnych i biznesowych – 55 calowy model RM5501K i 75 calowy RM7501K o jasności 350 nitów (cd/m2), 65 calowy model RMP6501K o jasności 450 nitów i 86 calowy RM8601K o jasności 400 nitów. Wszystkie cztery...
Sześć nowych szyldów zdobi ulice Elbląga
Dzięki inicjatywie :DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. W pierwszej edycji to przedsiębiorcy zgłaszali się do konkursu, tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta. Były to m.in. Sosnowiec, Jaworzno, Inowrocław, Zakopane i Szczecin, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów,...
Integart na Festiwaldruku.pl z premierowymi pokazami HP Stitch
Najbliższe, jesienne spotkanie branżowe – FestiwalDruku.pl zbliża się wielkimi krokami. Już niebawem, bo w dniach 18 i 19 września zapraszamy do hali nr 3 EXPO XXI w Warszawie, gdzie na stoisku E6, w specjalnie przygotowanych strefach ekspozycyjnych będziemy czekali na Państwa z najnowszym portfolio maszyn i urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego. Tegoroczne stoisko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764