logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promocja i kampania Energizer z Booking.com

  PR 14.05.2019, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Plej jest autorem konceptu kreatywnego kampanii digital dla międzynarodowej promocji Energizer z Booking.com. Mechanizm akcji jest prosty: kup dowolny produkt marki Energizer, zarejestruj paragon na stronie EnergizerHolidays.com i rezerwuj wakacje życia przez Booking.com. Jeśli koszt rezerwacji przekroczy 300 pln, po pobycie klient otrzyma 90 złotych zwrotu. Plej, poza stworzeniem międzynarodowej linii kreatywnej dla działań digital, obsługuje też całościowo kampanię w social mediach na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocja-i-kampania-energizer-z-booking.com,382436,artykul.html

- Energizer od 2011 roku konsekwentnie stawia na inteligentne promocje, w których, aby podziękować konsumentom za wybór naszej marki, jako dodatek do zakupu produktów Energizer oferujemy atrakcyjny prezent. W tym roku po raz pierwszy działamy na aż tak szeroką skalę – promocja z Booking.com prowadzona jest jednocześnie aż na 35 rynkach na 4 kontynentach. Jako marka stale się rozwijamy i kreujemy coraz bardziej odważne logistycznie i większe zasięgowo kampanie, aby jak najbardziej wyjść na przeciw oczekiwaniom naszych konsumentów – zapewnia Dariusz Płaza, Promotions Manager, International, Energizer Central Europe Sp. z o.o.

- Wiemy, że Polacy lubią planować i rezerwować wycieczki oraz noclegi on-line i chętnie korzystają z promocji. W tym roku postawiliśmy więc na współpracę z Booking.com – marką, dzięki której, rezerwując wyjazd wakacyjny, można otrzymać 90 złotych zwrotu. Promocja z Booking.com w Polsce wystartowała w maju i będzie trwać przez cały okres wakacji – przekonuje Jowita Pasturczyk, Brand Activation Manager z Energizer Central Europe sp. z o.o.

To pierwsza kampania Energizer z Booking.com, ale marka znana jest z podobnych promocji prowadzonych w ubiegłych latach między innymi z 20th Century FOX oraz operatorem Play. Promocja z Booking.com realizowana będzie na ponad trzydziestu rynkach na czterech kontynentach. Plej odpowiada za całość materiałów komunikacyjnych wykorzystywanych w social mediach, z których w komunikacji korzystają wszystkie rynki Energizer oraz komunikację z konsumentami w social mediach w Polsce. Kampania zostanie wsparta współpracą z influencerami oraz materiałami POS.

Źródło: Plej

www.plej.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Od 1 maja 2019 r. agencja Studio 111 wspiera dystrybutora Solectric GmbH Polska w kompleksowych działaniach z zakresu public relations oraz odpowiada za planowanie i realizację działań marketingowych. Działania PR będą prowadzone w mediach branżowych oraz lifestylowych, a także szeroko rozumianej blogosferze i social media.
Daria Sacha dołącza do zarządu Groupm
Daria Sacha w roli chief commercial officera dołączyła do struktur GroupM, negocjacyjnej i technologicznej spółki wspierającej agencje mediowe WPP. Będzie rozwijała ofertę handlową GroupM i innowacje reklamowe spółki, szczególnie w obszarze nowych mediów.
Gratisomat premierowo na Festiwalmarketingu.pl
Podczas tegorocznej edycji targów reklamy po raz pierwszy zaprezentuje się firma Gratisomat, oferująca interaktywne rozwiązania marketingowe. Na stoisku będzie można samodzielnie wypróbować nowoczesną i angażującą forma reklamy produktów i usług.
Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?
Continental poszerzył współpracę z Mediacom
Współpraca pomiędzy MediaCom Warszawa i Continental uległa poszerzeniu - Mediacom Beyond Advertising (MBA) obsługuje teraz budżet influencer marketingowy tego marketera. Obecnie trwa pierwsza kampania influencer marketingowa przygotowana przez MBA dla Continental. W akcji wezmą udział: Patryk Mikiciuk, Kameralnie, ReZigiusz, Wheel with it i Jack Gadovsky.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764