Agencja Plej jest autorem konceptu kreatywnego kampanii digital dla międzynarodowej promocji Energizer z Booking.com. Mechanizm akcji jest prosty: kup dowolny produkt marki Energizer, zarejestruj paragon na stronie EnergizerHolidays.com i rezerwuj wakacje życia przez Booking.com. Jeśli koszt rezerwacji przekroczy 300 pln, po pobycie klient otrzyma 90 złotych zwrotu. Plej, poza stworzeniem międzynarodowej linii kreatywnej dla działań digital, obsługuje też całościowo kampanię w social mediach na polskim rynku.
- Energizer od 2011 roku konsekwentnie stawia na inteligentne promocje, w których, aby podziękować konsumentom za wybór naszej marki, jako dodatek do zakupu produktów Energizer oferujemy atrakcyjny prezent. W tym roku po raz pierwszy działamy na aż tak szeroką skalę – promocja z Booking.com prowadzona jest jednocześnie aż na 35 rynkach na 4 kontynentach. Jako marka stale się rozwijamy i kreujemy coraz bardziej odważne logistycznie i większe zasięgowo kampanie, aby jak najbardziej wyjść na przeciw oczekiwaniom naszych konsumentów – zapewnia Dariusz Płaza, Promotions Manager, International, Energizer Central Europe Sp. z o.o.
- Wiemy, że Polacy lubią planować i rezerwować wycieczki oraz noclegi on-line i chętnie korzystają z promocji. W tym roku postawiliśmy więc na współpracę z Booking.com – marką, dzięki której, rezerwując wyjazd wakacyjny, można otrzymać 90 złotych zwrotu. Promocja z Booking.com w Polsce wystartowała w maju i będzie trwać przez cały okres wakacji – przekonuje Jowita Pasturczyk, Brand Activation Manager z Energizer Central Europe sp. z o.o.
To pierwsza kampania Energizer z Booking.com, ale marka znana jest z podobnych promocji prowadzonych w ubiegłych latach między innymi z 20th Century FOX oraz operatorem Play. Promocja z Booking.com realizowana będzie na ponad trzydziestu rynkach na czterech kontynentach. Plej odpowiada za całość materiałów komunikacyjnych wykorzystywanych w social mediach, z których w komunikacji korzystają wszystkie rynki Energizer oraz komunikację z konsumentami w social mediach w Polsce. Kampania zostanie wsparta współpracą z influencerami oraz materiałami POS.
Źródło: Plej