Niestety klient na pewno będzie chciał wiedzieć na jakie koszty może się przygotować i jaki mamy plan działania. Z tego co wiem to chciałby brać udział w wywiadach, jest on gotowy nawet wywołać jakiś skandal
Niestety klient na pewno będzie chciał wiedzieć na jakie koszty może się przygotować i jaki mamy plan działania. Z tego co wiem to chciałby brać udział w wywiadach, jest on gotowy nawet wywołać jakiś skandal
Powiedz klientowi, że jak da Ci 100tyś zaliczki to przedstawisz mu plan działania i dokładny kosztorys
Z jednej strony zleceniodawca chce wiedzieć na jakie koszty ma się przygotować,
z drugiej strony zleceniobiorca chciałby wiedzieć
jaki budżet jest w zasięgu możliwości finansowych potencjalnego zleceniodawcy
-----------------
|
Z mojego punktu widzenia abstrakcyjny klient i abstrakcyjne zlecenie.
Jak chce odnieść sukces to zapewne zdaje sobie sprawę, że nie będzie to kosztowało tyle co obiad w barze szybkiej obsługi.
Jak chce znać cenę to palnij mu np. min 50tyś zł.
Po jego reakcji przekonasz się czy to klient poważny czy nie
-----------------
|
A to w ogóle jest ebook czy normalna kniga ? Czy jedno i drugie ?
Czemu nie dogadał się z wydawcą odnośnie promocji ? Przecież to wydawca ma największe możliwości.
Tacy autorzy często nie mają kasy na takie operacje - wydawca wykłada kasiorę szacując ryzyko i ewentualne zyski. Może to nie jest taki bestseller jak mu się zdaje i szuka "tanich" źródeł podniesienia sprzedaży.
jest to książka którą można także sprzedawać jako e-book. Klient jest przekonany że książka zrobi wielkie bum tylko trzeba ją dobrze sprzedać. Jeśli jest w 100% przekonany swojego sukcesu to nie powinien mieć problemu z wydaniem kasy na reklamę.
czemu nie odpowiedziałeś na mój ostatni post...
-----------------
GRAFTEC
e-mail: graftec@graftec.eu
www.graftec.eu
- dotychczasowe wydawnictwa + sylwetka autora?
- produkt?
- grupa docelowa?
- cele do osiągnięcia?
- podjęte działania?
- budżet na kampanię?
Bez tego nie ma mowy o poważnej rozmowie.
-----------------
dokładnych szczegółów jeszcze nie znam. Tytuł książki: "książka warta miliony". Tematyka książki: rozwój firm, plan na biznes, gospodarka, rynek. Okazuję się że klient ten chciałby żebyśmy nie tylko rozreklamowali książkę ale dopilnowali jej produkcji.
książka 350 stron, twarda okładka.
Oprócz tego jeszcze będzie zlecał nam grawery na zegarkach i spinkach do garniturów