Degustacja i animacja rumu z nutką tropików, to pomysł Wyborowej S.A., dystrybutora wielu wyrafinowanych smaków alkoholi. Promocja Malibu Rum organizowana jest we współpracy z Partner ASM, firmą z długoletnim doświadczeniem na rynku usług komunikacji marketingowej dla sieci handlowych.
Proporcje subtelnego rozluźnienia to 1/3 Malibu i 2/3 soku z jabłek, bądź opcjonalnie z żurawiny lub ananasa. Drinki z barwą egzotycznego słońca będzie można skosztować w wybranych punktach w sieciach handlowych w Warszawie, Krakowie, Częstochowie i we Wrocławiu. Akcja „Malibu i jesteś na fali” obejmuje 3 weekendy: 29-30.08.; 6-7.09.; 13-14.09. 2008 roku.
- Postaramy się by nie było to tylko wspomnienie wakacji, ale inspiracja do podróżowania w najcieplejsze rejony myśli. W te właściwie już jesienne weekendy będzie gorąco. Nie ważne, że w Polsce mamy klimat umiarkowany. Chociaż można go zachować w ilości przyswajanego trunku, gdyż zaledwie łyk wystarczy by rozmarzyć się i przenieś aż na Karaiby – zapewnia Michał Wójcik, Dyrektor Obsługi Dzialu Klienta w Partner ASM. Właśnie stamtąd pochodzi rum, esencja wyjątkowego oblicza Malibu –dodaje.
Rum wytwarzany od blisko 350 lat w rafineriach ogrzewanych promieniście pełnym słońcem jest doceniany na całym świecie. Hostessy oprócz trunków opartych na tym aromacie, będą rozdawać książeczki z przepisami na inne drinki. Pozwoli to odkryć różne wariacje smaków, jakie daje mieszanie Malibu z owocowymi sokami i innymi alkoholami. A takich kombinacji jest wiele.
Wyborowa S.A., producent Wódki Wyborowa, oprócz Malibu Rum dystrybuuje na polskim rynku: anyżówki Ricard i Pernod, irlandzką whiskey Jameson, szkocką whisky: Chivas Regal, Clan Campbell, koniak Martell, wina hiszpańskie Rioha i australijskie Jacobs Creek, rum Havana Club, gin Beefeater, likier Kahlua. Promcja i animacja „Malibu i jesteś na fali”, to druga wspólna akcja jaką organizuje tego lata we współpracy z Partner ASM. Wcześniej, podczas podobnego przedsięwzięcia, odkrywali bukiet aromatów australijskich win Jacob’s Creek.
Partner ASM, nawigujący koncepcją całego wydarzenia, dzięki gruntownej analizie rynku przygotowuje dla swoich klientów całe strategie promocyjne, które wpływają na wzrost sprzedaży. Współpracuje już z Philip Morris Polska, Dr. Oetker, Roleski, Kimberley Clark, Ustronianka, Goliard, VF Polska Distribution, PZ Cussons Polska, Laboratorium Kosmetyczne Joanna, Energizer Polska.
Źródło: Partner ASM,