logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promocja Malibu Rum z Partner ASM

  PR 28.09.2008, przeczytano 3649 razy
ilustracjastrzałka

Degustacja i animacja rumu z nutką tropików, to pomysł Wyborowej S.A., dystrybutora wielu wyrafinowanych smaków alkoholi. Promocja Malibu Rum organizowana jest we współpracy z Partner ASM, firmą z długoletnim doświadczeniem na rynku usług komunikacji marketingowej dla sieci handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocja-malibu-rum-z-partner-asm,7900,artykul.html

Proporcje subtelnego rozluźnienia to 1/3 Malibu i 2/3 soku z jabłek, bądź opcjonalnie z żurawiny lub ananasa. Drinki z barwą egzotycznego słońca będzie można skosztować w wybranych punktach w sieciach handlowych w Warszawie, Krakowie, Częstochowie i we Wrocławiu. Akcja „Malibu i jesteś na fali” obejmuje 3 weekendy: 29-30.08.; 6-7.09.; 13-14.09. 2008 roku.

- Postaramy się by nie było to tylko wspomnienie wakacji, ale inspiracja do podróżowania w najcieplejsze rejony myśli. W te właściwie już jesienne weekendy będzie gorąco. Nie ważne, że w Polsce mamy klimat umiarkowany. Chociaż można go zachować w ilości przyswajanego trunku, gdyż zaledwie łyk wystarczy by rozmarzyć się i przenieś aż na Karaiby – zapewnia Michał Wójcik, Dyrektor Obsługi Dzialu Klienta w Partner ASM. Właśnie stamtąd pochodzi rum, esencja wyjątkowego oblicza Malibu –dodaje.

Rum wytwarzany od blisko 350 lat w rafineriach ogrzewanych promieniście pełnym słońcem jest doceniany na całym świecie. Hostessy oprócz trunków opartych na tym aromacie, będą rozdawać książeczki z przepisami na inne drinki. Pozwoli to odkryć różne wariacje smaków, jakie daje mieszanie Malibu z owocowymi sokami i innymi alkoholami. A takich kombinacji jest wiele.

Wyborowa S.A., producent Wódki Wyborowa, oprócz Malibu Rum dystrybuuje na polskim rynku: anyżówki Ricard i Pernod, irlandzką whiskey Jameson, szkocką whisky: Chivas Regal, Clan Campbell, koniak Martell, wina hiszpańskie Rioha i australijskie Jacobs Creek, rum Havana Club, gin Beefeater, likier Kahlua. Promcja i animacja „Malibu i jesteś na fali”, to druga wspólna akcja jaką organizuje tego lata we współpracy z Partner ASM. Wcześniej, podczas podobnego przedsięwzięcia, odkrywali bukiet aromatów australijskich win Jacob’s Creek.

Partner ASM, nawigujący koncepcją całego wydarzenia, dzięki gruntownej analizie rynku przygotowuje dla swoich klientów całe strategie promocyjne, które wpływają na wzrost sprzedaży. Współpracuje już z Philip Morris Polska, Dr. Oetker, Roleski, Kimberley Clark, Ustronianka, Goliard, VF Polska Distribution, PZ Cussons Polska, Laboratorium Kosmetyczne Joanna, Energizer Polska.

Źródło: Partner ASM,

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764