logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promocja Miejskiej Strefy Kultury ŚDM na nośnikach Synergic

  PR 23.07.2016, przeczytano 638 razy
ilustracja

Na nośnikach w przejściu podziemnym pod rondem Dmowskiego (przy Rotundzie PKO) widnieją reklamy promujące Miejską Strefę Kultury powstałą na Światowe Dni Młodzieży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocja-miejskiej-strefy-kultury-sdm-na-nosnikach-synergic,29372,artykul.html

Strefa ta powstała z myślą o mieszkańcach Warszawy, turystach i pielgrzymach przybywających do stolicy na Światowe Dni Młodzieży. Organizator Strefy – Centrum Myśli Jana Pawła II w Warszawie, za sprawą informacji eksponowanych na nośnikach spółki Synergic pragnie zachęcić wszystkich do przyjścia na Krakowskie Przedmieście, gdzie w dniach od 20 do 24 lipca na odcinku od skweru ks. Jana Twardowskiego do placu Zamkowego odbędą się liczne wydarzenia kulturalne, sportowe i społeczne. Centralnym miejscem Miejskiej Strefy Kultury będzie Scena Główna, zlokalizowana na Skwerze Hoovera. W programie przewidziano liczne koncerty, wystawy i warsztaty.

Przejście podziemne pod rondem Dmowskiego to miejsce o wysokim trafficu, w którym bez wątpienia pojawi się wiele osób przybywających na ŚDM. Kluczem do sukcesu wielu kampanii tak naprawdę jest odpowiednia lokalizacja nośników, na których pojawiają się reklamy – niezależnie od tego czy są to kampanie typowo komercyjne, nakierowane na sprzedaż, czy tak jak w tym przypadku typowo informacyjne – komentuje Joanna Szlemińska, Wiceprezes Synergic.

Źródło: Synergic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764