logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promocja na żywiczne drukarki Epson w API.PL!

  S 17.05.2023, przeczytano 1459 razy
ilustracja

API.PL przygotowało nową ofertę dla przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć swój biznes! Oferta obejmuje najnowsze drukarki żywiczne Epson SureColor SC-R5010/SC-R5010L, które umożliwiają drukowanie na różnorodnych podłożach, zapewniając najwyższą jakość wydruku. A to wszystko już od 9.9 euro/netto dziennie!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocja-na-zywiczne-drukarki-epson-w-api.pl%21,399986,artykul.html

Nowe drukarki Epson SureColor SC-R5010/SC-R5010L to idealne rozwiązanie dla drukarni wielkoformatowych, agencji reklamowych oraz producentów materiałów do home decor. Dzięki nim, można z łatwością drukować na tapetach, obrazach typu canvas, tekstyliach, banerach ścianowych i plakatach, zachowując najwyższe standardy jakości i ochrony środowiska.

Jedną z największych zalet drukarek Epson SureColor SC-R5010/SC-R5010L jest ich prostota obsługi. Dzięki temu, każdy może z łatwością obsłużyć drukarkę i wydrukować duże ilości materiałów. Dzięki możliwości drukowania na różnorodnych podłożach, firmy korzystające z tych drukarek mają możliwość poszerzenia swojej oferty o nowe produkty i usługi.

Jednym z największych atutów drukarek Epson SureColor SC-R5010/SC-R5010L jest możliwość korzystania z bezzapachowych, wodnych tuszy żywicznych UltraChrome RS. Dzięki temu, drukowanie jest bezpieczne i nie szkodzi zdrowiu pracowników oraz środowisku. Świetnie sprawdzają się w wrażliwych środowiskach, takich jak hale produkcyjne, szkoły, szpitale, hotele czy inne obiekty wymagające certyfikowanych materiałów.

Tylko teraz, firma API.PL oferuje ceny projektowe na drukarki Epson SureColor SC-R5010. Wybierz rozwiązanie, które najlepiej spełni Twoje potrzeby i korzystaj z najnowszych technologii w dziedzinie druku! - https://www.api.pl/druk-zywiczny-juz-od-9-9-euro-netto-dziennie/

Źródło: API.PL

www.api.pl


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: api_pl

(API.PL Sp. z o.o.)

api_pl o sobie:

API.PL – jest bezpośrednim importerem maszyn i materiałów do sitodruku i druku wielkoformatowego. Zapewnia klientom wysoką jakość produktów w atrakcyjnej cenie. Firma stale rozszerza ofertę, aby sprostać zmieniającym się oczekiwaniom branży i rynku poligraficznego. W ofercie API.PL znajdą się maszyny i farby do sitodruku renomowanych światowych producentów, a także szeroka gama ploterów ekosolwentowych, sublimacyjnych, UV oraz tusze, media do druku oraz programy RIP.

Więcej informacji o użytkowniku

S - Tekst sponsorowany opublikowany na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764