logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promocja Nikon cashback – „Jestem Zatrzymanym Wspomnieniem”

  PR 15.06.2018, przeczytano 570 razy

Startuje nowa akcja firmy Nikon „Jestem Zatrzymanym Wspomnieniem”, będąca doskonałą okazją do nabycia produktów marki. Promocyjny asortyment będzie dostępny od 15 czerwca do 31 sierpnia 2018 r. Zgłoszenia można nadsyłać do 31 września 2018 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocja-nikon-cashback-%E2%80%93-_jestem-zatrzymanym-wspomnieniem_,36912,artykul.html

Co należy zrobić, aby wziąć udział i uzyskać zwrot pieniędzy w promocji Nikon cashback? Zasady są bardzo proste. Wystarczy zdecydować się na zakup produktu objętego promocją, a następnie wysłać zgłoszenie pocztą tradycyjną lub poprzez stronę nikon.pl/promocje. Do zgłoszenia powinny zostać dołączone: kupon promocyjny, kopie dowodu dokonania zakupu, kopie karty gwarancyjnej oraz jeżeli produkt został zakupiony w sklepie internetowym, potwierdzenie przyjęcia zamówienia dotyczące zakupu produktu do realizacji.

Wartość zwrotu uzależniona jest od zakupionego modelu produktu promocyjnego. Przy zakupie aparatów objętych promocją zwrot wynosi od 129 zł do aż 1290 zł, natomiast przy zakupie obiektywów od 215 zł do 645 zł. Każdy uczestnik może otrzymać zwrot za maksymalnie jedną sztukę spośród każdego z modeli objętych promocją. Wśród produktów promocyjnych można znaleźć wybrane modele obiektywów NIKKOR, lustrzanek, a także wybrane modele aparatów kompaktowych Nikon COOLPIX.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764