logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promocja Nikon cashback – „Jestem Zatrzymanym Wspomnieniem”

  PR 15.06.2018, przeczytano 571 razy

Startuje nowa akcja firmy Nikon „Jestem Zatrzymanym Wspomnieniem”, będąca doskonałą okazją do nabycia produktów marki. Promocyjny asortyment będzie dostępny od 15 czerwca do 31 sierpnia 2018 r. Zgłoszenia można nadsyłać do 31 września 2018 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocja-nikon-cashback-%E2%80%93-_jestem-zatrzymanym-wspomnieniem_,36912,artykul.html

Co należy zrobić, aby wziąć udział i uzyskać zwrot pieniędzy w promocji Nikon cashback? Zasady są bardzo proste. Wystarczy zdecydować się na zakup produktu objętego promocją, a następnie wysłać zgłoszenie pocztą tradycyjną lub poprzez stronę nikon.pl/promocje. Do zgłoszenia powinny zostać dołączone: kupon promocyjny, kopie dowodu dokonania zakupu, kopie karty gwarancyjnej oraz jeżeli produkt został zakupiony w sklepie internetowym, potwierdzenie przyjęcia zamówienia dotyczące zakupu produktu do realizacji.

Wartość zwrotu uzależniona jest od zakupionego modelu produktu promocyjnego. Przy zakupie aparatów objętych promocją zwrot wynosi od 129 zł do aż 1290 zł, natomiast przy zakupie obiektywów od 215 zł do 645 zł. Każdy uczestnik może otrzymać zwrot za maksymalnie jedną sztukę spośród każdego z modeli objętych promocją. Wśród produktów promocyjnych można znaleźć wybrane modele obiektywów NIKKOR, lustrzanek, a także wybrane modele aparatów kompaktowych Nikon COOLPIX.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764