Trwa kampania promująca dwa nowe smaki ''Kociołka do syta'' marki Łowicz (Agros-Nova). ''Kociołek do syta chłopski'' i ''a'la carbonara'' w internecie promuje dedykowana strona oraz kampania banerowa. Całością prac projektowych, wdrożeniem strony oraz przygotowaniem kreacji zajęła się agencja Kamikaze.
W serwisie www.kociolekdosyta.pl/nowe można znaleźć wszystkie informacje na temat kociołkowych nowości. Internauci mogą też rozwiązać humorystyczny test ''Jaki jesteś bardziej? chłopski czy carbonara?''. Zadaniem postawionym przed Kamikaze było zintegrowanie nowej odsłony serwisu z poprzednią, przy odświeżeniu wizerunku marki, ciągle pozostając w tonie zabawy.
Kampania w internecie jest uzupełnieniem szeroko zakrojonych działań off-linowych, obejmujących ogólnopolską prasę oraz reklamy radiowe.
Źródło: Kamikaze
www.agrosnova.pl
kamikaze.com.pl