logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promocja nowych smaków ''Kociołka do syta'' w sieci

   06.06.2011, przeczytano 3162 razy
ilustracja

Trwa kampania promująca dwa nowe smaki ''Kociołka do syta'' marki Łowicz (Agros-Nova). ''Kociołek do syta chłopski'' i ''a'la carbonara'' w internecie promuje dedykowana strona oraz kampania banerowa. Całością prac projektowych, wdrożeniem strony oraz przygotowaniem kreacji zajęła się agencja Kamikaze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocja-nowych-smakow---kociolka-do-syta---w-sieci,12653,artykul.html

W serwisie www.kociolekdosyta.pl/nowe można znaleźć wszystkie informacje na temat kociołkowych nowości. Internauci mogą też rozwiązać humorystyczny test ''Jaki jesteś bardziej? chłopski czy carbonara?''. Zadaniem postawionym przed Kamikaze było zintegrowanie nowej odsłony serwisu z poprzednią, przy odświeżeniu wizerunku marki, ciągle pozostając w tonie zabawy.

Kampania w internecie jest uzupełnieniem szeroko zakrojonych działań off-linowych, obejmujących ogólnopolską prasę oraz reklamy radiowe.

Źródło: Kamikaze
www.agrosnova.pl
kamikaze.com.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764