logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promocja w Europie na Esbook.eu

  PR 17.03.2021, przeczytano 231 razy
ilustracjastrzałka

Dostawcy oraz eksporterzy produktów reklamowych chcący zdobyć nowych kontrahentów za granicą mogą zamieścić swoją wizytówkę na portalu esbook.eu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocja-w-europie-na-esbook.eu,390674,artykul.html

W lipcu zeszłego roku uruchomiona została platforma online ESBook.eu wspierająca dostawców produktów promocyjnych na rynku europejskim. Jest to narzędzie wykorzystywane w codziennej pracy przez agencje reklamowe z całej Europy. Każdego miesiąca z platformy korzysta średnio ponad 6000 unikalnych użytkowników z 60 krajów.

Platforma odznacza się nowoczesnością, oferuje intuicyjną wyszukiwarkę  i umożliwia szybkie wysyłanie zapytań. Każdego miesiąca agencje generują ok. 70 000 wyszukiwań produktów, a do dostawców kierowanych jest średnio 300 zapytań ofertowych.

Korzyści z obecności na ESBook.eu

  • codzienna promocja na rynku europejskim
  • szansa dotarcia z ofertą do europejskich dystrybutorów artykułów reklamowych
  • możliwość dodatkowej promocji i wyższej pozycji w wynikach wyszukiwania
  • cotygodniowa prezentacja newsa produktowego na stronie głównej
  • możliwość dotarcia poprzez newsletter do 54 tys. firm z 35 krajów

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa kampania Snickers we współpracy z Dharnim
Jakie efekty może przynieść współpraca kreatywnej młodej osoby z marką produkującą pyszne batony? Odpowiedź znajduje się na Instagramie Dharniego – beatboxera popularnego wśród młodego pokolenia. W ramach współpracy z kultową marką Snickers powstała piosenka, w nieoczywisty sposób pokazująca różnice pomiędzy wariantami tego...
Nowa kampania marki Amica promuje sprzęty parowe
17 maja br. marka Amica rozpoczęła kampanię “Mężczyzna idealny szuka pary”. Dynamiczny, muzyczny spot promuje najnowsze urządzenia Amica z funkcją pary, które pozwalają sprostać codziennym wyzwaniom. Kampania obejmuje media tradycyjne i digitalowe: telewizję, radio, media społecznościowe i kanały YouTube.
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę marki Tarczyn
Firma Maspex rozstrzygnęła przetarg na obsługę marki Tarczyn w 2021 roku. W postępowaniu przetargowym wybrano agencję Dziadek do orzechów, która zajmie się obsługą komunikacji marki w digitalu.
Słoneczna kampania Energi Obrotu
Od 17 maja w TV obejrzeć można pierwszy fotowoltaiczny spot telewizyjny Energi Obrotu, spółki zależnej Energi z Grupy ORLEN. Udział wzięli w nim reprezentanci Polski w koszykówce.
#Supermocokularów: kampania edukacyjna Czas Na Wzrok 2021
Nieprawidłowe użytkowanie okularów nabywanych poza salonami optycznymi i kwestia ograniczania liczby odpadów bez recyklingu i właściwego odzyskiwania surowców to dwa kluczowe obszary, z którymi – we współpracy z partnerskimi salonami optycznymi – zmierzy się w tym roku Grupa Essilor. Wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiej kampanii Czas Na Wzrok.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764