logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promocyjny dostęp do treści Wyborcza.pl dla klientów T-mobile

  PR 18.06.2020, przeczytano 392 razy

Już od czwartku, 18 czerwca br., dzięki współpracy "Gazety Wyborczej" i T-Mobile, klienci sieci będą mogli aktywować bezpłatny, dwumiesięczny dostęp do pakietu podstawowego w ramach prenumeraty cyfrowej dziennika i korzystać z treści na Wyborcza.pl. Specjalna usługa jest dostępna w aplikacji „Mój T-Mobile” do 2 lipca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promocyjny-dostep-do-tresci-wyborcza.pl-dla-klientow-t-mobile,387455,artykul.html

T-Mobile regularnie przygotowuje dla swoich klientów niespodzianki - od 18 czerwca będą oni mogli skorzystać z kolejnej usługi na promocyjnych warunkach. Tym razem to dostęp do serwisów internetowych „Gazety Wyborczej”: Wyborcza.pl - z publikacjami m.in. z „Dużego Formatu”, „Magazynu Świątecznego” czy „Ale Historii”, Wysokieobcasy.pl oraz 24 serwisów lokalnych „Wyborczej". Z treściami dostępnymi na tych stronach użytkownicy będą mogli zapoznać się przez 2 miesiące za darmo za pomocą dowolnego urządzenia: komputera, tabletu lub smartfona.

Aby skorzystać z kodu umożliwiającego aktywację usługi, należy zalogować się do aplikacji „Mój T-Mobile” i skopiować kod, który będzie tam dostępny do 2 lipca, a aktywować go można do 16 lipca. Następnie wystarczy założyć konto w serwisie Wyborcza.pl, wpisać kod promocyjny i przez dwa miesiące korzystać bezpłatnie z dostępu do treści „Gazety Wyborczej”. Po tym czasie koszt usługi będzie wynosił 19,99 zł miesięcznie, jednak użytkownik może zrezygnować z subskrypcji na minimum 48 godziny przed zakończeniem okresu bezpłatnego.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764