logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promonavi.pl - automatyzacja reklamy kontekstowej i Cashback w Google Ads

  PR 11.03.2019, przeczytano 294 razy

Na Polskim rynku reklamy kontekstowej pojawił się nowy serwis PromoNavi.pl. Zaznaczyć jednak nalerzy, że już od jakiegoś czasu prężnie działa on na rynkach zagranicznych i cieszy się tam ogromną popularnością. PromoNavi.pl udostępnia unikalne narzędzia reklamowe automatyzujące procesy związane z ustawieniami reklamy kontekstowej w Google Ads. Dodatkowo oferuje unikalny i stały Cashback wysokości aż 5% od wszystkich wydatków w Google Ads dla swoich użytkowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promonavi.pl---automatyzacja-reklamy-kontekstowej-i-cashback-w-google-ads,381587,artykul.html

Innowacyjny serwis PromoNavi.pl oferuje różne narzędzia dla agencji marketingowych, freelancerów, przedsiębiorców, firm i osób fizycznych, czyli dla wszystkich użytkowników, którzy korzystają z Google Ads.

Dzięki innowacyjnej i stałek opcji, jaką jest ChachBack w wysokości 5% z wydatków na Google Ads oraz nowoczesnym narzędziom projekt PromoNavi wpływa na oszczędność czasu i budżetu!

Jakie dokładnie narzędzia są dostępne na PromoNavi.pl?

Pierwsze to "Planer słów kluczowych" za pomocą, którego znajdziesz nowe frazy kluczowe dla swojego e-sklepu, bloga, portalu lub strony internetowej innego typu.

Następne narzędzie to "Generator ogłoszeń reklamowych", który generuje w ciągu zaledwie kilku sekund setki relewantnych i unikalnych ogłoszeń reklamowych dla Twojej kampanii w Google Ads.

Kolejną, bardzo interesującą i pomocną opcją jest możliwość podglądu "Reklamy konkurencji". Narzędzie to stworzone dla osób, które porównują i analizują swoje ogłoszenia z reklamami konkurentów. Za pomocą podglądu "Reklamy konkurencji" można szybko znaleźć ogłoszenia reklamowe Google Ads (linki sponsorowane) wszystkich swoich konkurentów, które pojawiają się w płatnych wynikach wyszukiwania w wyszukiwarce Google.pl!

Dzięki zastosowaniu następnego narzędzia "Powiązane Wyszukiwania" można znaleźć wszystkie słowa kluczowe i w zaledwie kilka sekund wybrać te, które podczas wyszukiwania w wyszukiwarce Google pojawiają się na dole strony wyszukiwania.

Ostatnie (na razie, bo PromoNavi wkrótce planuje udostępnić kolejne) narzędzie to "Połącz słowa kluczowe". Pozwala ono, by na podstawie wprowadzonych do systemu przez użytkownika, max. czterech słów, utworzyć maksymalną ilość możliwych kombinacji nowych Fraz kluczowych.

W celu rozpoczęcia pracy w serwisie PromoNavi.pl wystarczy zapoznać się z regulaminem i zaakceptować go podczas rejestracji.

Kilka słów o stałym CashBack-u wysokości 5% dla wszystkich osób prowadzących kampanię reklamową w Google Ads

Po rejestracji w serwisie PromoNavi.pl i połączeniu swojego konta Google Ads z serwisem PromoNavi.pl, zarobki z tytułu CashBack-u będą naliczane i widoczne w zakładce "Finanse" za każdy dzień. Wypłata środków jest realizowana na konta bankowego lub PayPal. Serwis PromoNavi.pl automatycznie wystawia faktury w profilu "Raportów Finansów" użytkownika. Maksymalna kwota zwrotu CashCack-u, którą można otrzymać w kwartale wynosi 1000 zł. Limit dotyczy każdego połączonego identyfikatora (id) konta Google.

Jeśli użytkownik posiada kwartalny obrót środków na koncie o wartości przekraczającej 20000 zł, zaleca się jego rozdzielenie na kilka kont.

Serwis Promonavi utworzono we współpracy z popularną na rynku polskim platformą SeoPilot.pl, która automatyzuje procesy powiązane z reklamą kontekstową i pozycjonowaniem stron, a także udostępnia możliwość prowadzenia kampanii reklamowej jednocześnie w kilku modułach np. SEO (pozycjonowanie stron www), Content Marketing, Facebook Ads, Google Ads, jak również świadczy usługi copywriting-u.

Źródło: Promonavi.pl

www.promonavi.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook stoi przed dochodzeniem kryminalnym w sprawie partnerstwa w zakresie przetwarzania danych.
Lidl na czele rankingu marek w telewizji
W 2018 roku najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21% wzrost zakupu GRP w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile i to właśnie branża telekomunikacyjna wygenerowała największy, bo aż 44%, udział w zestawieniu TOP10 – wynika z analizy domu mediowego Codemedia.
Grzegorz Kalinowski: Media obrosły masą showmanów i mediaworkerów
Media zmierzają dziś w stronę show-biznesu – uważa pisarz. Jego zdaniem solidnych dziennikarzy coraz mocniej wypierają showmani i mediaworkerzy, co odbija się na jakości przekazu medialnego. Według niego na przestrzeni jego trwającej ponaddwadzieścia lat kariery zawodowej polskie media ulegały znacznym przemianom.
Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Śródmieście nie przychylił się do wniosku prokuratury o zastosowaniu wobec mnie środka zapobiegawczego w postaci bezwzględnego tymczasowego aresztu i ustanowił możliwość opuszczenia aresztu za kaucja. Chcę podkreślić, że zawsze działałem w ramach i na podstawie prawa, czego dowiodę. Zarzuty, które mi postawiono są bezzasadne.
Inea wprowadza Eleven Sports 1 w 4K
INEA rozwija platformę telewizyjną HIWAY, wprowadzając drugi kanał w jakości 4K – Eleven Sports 1. Do końca marca będzie on dostępny dla wszystkich klientów HIWAY TV, a od 1 kwietnia dla klientów najwyższego pakietu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764