logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promotraffic z 10 nominacjami w European Search Awards

  PR 31.03.2021, przeczytano 228 razy

PromoTraffic, krakowska agencja digitalowa dla e-commerce, otrzymała aż 10 nominacji w prestiżowym międzynarodowym konkursie European Search Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promotraffic-z-10-nominacjami-w-european-search-awards,390854,artykul.html

Ogłoszenie nominacji do European Search Awards to w branży marketingu internetowego jedno z najważniejszych wydarzeń w roku. Konkurs ten jest uważany za jeden z najbardziej prestiżowych w branży reklamy efektywnościowej. O uzyskanie nominacji w jednej z 21 kategorii walczą setki agencji z całej Europy.

Agencja PromoTraffic w 2021 r. została nominowana w 10 kategoriach za kampanie PPC i SEO:

  • BEST USE OF SEARCH – B2C (PPC) (LARGE) - PromoTraffic & Europ24 – How to scale Google Ads campaign to double the revenue and increase ROAS?
  • BEST USE OF SEARCH – AUTOMOTIVE (LARGE) - Promotraffic & Unitrailer DE – DSA campaign + Affinity analysis = A perfect combination
  • BEST USE OF SEARCH – HEALTH (LARGE) - Promotraffic & Maczfit – Greater return on campaign with a smaller budget
  • BEST USE OF SEARCH – FASHION - PromoTraffic & Puccini – How to increase the revenue by 23% during the pandemic in a tourist-related industry
  • BEST LOCAL CAMPAIGN (SEO) - PromoTraffic & Laurem – Local SEO in the time of pandemic
  • BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (SEO) (LARGE) - PromoTraffic & i-Sprzęt
  • BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (PPC) (LARGE) - PromoTraffic & TopSanit - (Small) Budget, Big Results
  • BEST PPC CAMPAIGN (LARGE) - PromoTraffic & SneakerStudio – Performance + Branding = Success!
  • BEST USE OF SOCIAL MEDIA IN A SEARCH CAMPAIGN - Promotraffic & Moda Size Plus – Data-Driven Social Media Strategy for e-commerce
  • BEST USE OF SEARCH – RETAIL/ECOMMERCE (PPC) (LARGE) - Promotraffic & Sieć marketów DIY

- Nominacje do European Search Awards to dla nas wyróżnienie oraz potwierdzenie naszych kompetencji jako ekspertów e-commerce, w szczególności w dziedzinach PPC oraz SEO – mówi Krystian Kucharski, wiceprezes Promotraffic. – ESA daje nam także szansę na porównanie się z najlepszymi agencjami z całej Europy, a dla naszych klientów tworzy możliwość poszerzanie świadomości ich marki poza Polską. Cieszy nas, że jury doceniło aż dziesięć naszych projektów. To dobrze pokazuje nie tylko najwyższą jakość naszych usług, ale także rozwój firmy, która z roku na rok realizuje coraz ciekawsze i bardziej efektywne kampanie. Te nominacje są kolejnym dowodem na siłę i efektywność strategii #GrowWithUs!

PromoTraffic już czwarty rok z rzędu otrzymało nominację do nagród European Search Awards. Łącznie w ESA agencja uzyskała już 24 nominacje. W ub. roku agencja wygrała w kategorii "Best Low Budget Campaign PPC” za projekt dla Ekomalucha.

- Jesteśmy drugą najczęściej nominowaną w ostatnich latach agencją z Polski. Cieszymy się, że międzynarodowi specjaliści z branży już po raz kolejny dostrzegli nasze projekty - doceniając pomysły oraz efekty działań ekspertów e-commerce z PromoTraffic. I choć same nominacje traktujemy jako osiągnięcie, niecierpliwie czekamy na ogłoszenie grona ścisłych zwycięzców – mówi wiceprezes PromoTraffic.

Źródło: PromoTraffic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cupra Formentor nagrodzona Red Dot Award: Product Design 2021
Wyróżnienie CUPRY Formentora w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów designerskich wyznacza ważny moment w historii młodej marki. O nagrodzeniu pierwszego autorskiego modelu CUPRY zadecydowało 50-osobowe jury złożone z ekspertów z całego świata. CUV łączy codzienną praktyczność z emocjami i wyrazistym designem samochodu sportowego.
Dariusz Maciołek – Dyrektor Zarządzający Pionu Marketingu, Komunikacji i Zaangażowania Społecznego w Banku BNP Paribas został nagrodzony tytułem AD Marketer Roku w tegorocznej, dziewiątej edycji konkursu AD WO/MAN Roku 2020. Wyniki zostały ogłoszone 8 kwietnia.
Ad Wo/Man 2020: Gaworski, Góralska, Waśko, Sawicki i Maciołek nagrodzeni
Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung v. Matt), Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Hanna Waśko (Big Picture) i Kacper Sawicki (Papaya Films) – to zdobywcy tytułu AD WO/MAN Roku 2020. AD Marketerem Roku 2020 został Dariusz Maciołek (Bank BNP Paribas).
Marketing w czasie pandemii – Golden Arrow 2021
Golden Arrow 2021 to XVI edycja konkursu promującego najlepsze i najbardziej efektywne projekty z zakresu marketingu zintegrowanego. Po raz pierwszy obejmuje ona przedsięwzięcia, które powstały i były zrealizowane w czasie trwającej pandemii – od 7 maja 2020 r. do 7 maja 2021 r. Jak to wpłynęło na kampanie marketingowe, dowiemy się już w czerwcu.
Kampania #mniejplastiku wyróżniona w konkursie Instytucja Roku
Kampania edukacyjna #mniejplastiku zdobyła wyróżnienie w konkursie Instytucja Roku, jako jedna z najlepszych inicjatyw społecznych zrealizowanych przez instytucje finansowe w 2020 r. Kampanię prowadzą wspólnie: bank Credit Agricole i spółka leasingowa EFL.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764