logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promotraffic z 10 nominacjami w European Search Awards

  PR 31.03.2021, przeczytano 429 razy

PromoTraffic, krakowska agencja digitalowa dla e-commerce, otrzymała aż 10 nominacji w prestiżowym międzynarodowym konkursie European Search Awards.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promotraffic-z-10-nominacjami-w-european-search-awards,390854,artykul.html

Ogłoszenie nominacji do European Search Awards to w branży marketingu internetowego jedno z najważniejszych wydarzeń w roku. Konkurs ten jest uważany za jeden z najbardziej prestiżowych w branży reklamy efektywnościowej. O uzyskanie nominacji w jednej z 21 kategorii walczą setki agencji z całej Europy.

Agencja PromoTraffic w 2021 r. została nominowana w 10 kategoriach za kampanie PPC i SEO:

  • BEST USE OF SEARCH – B2C (PPC) (LARGE) - PromoTraffic & Europ24 – How to scale Google Ads campaign to double the revenue and increase ROAS?
  • BEST USE OF SEARCH – AUTOMOTIVE (LARGE) - Promotraffic & Unitrailer DE – DSA campaign + Affinity analysis = A perfect combination
  • BEST USE OF SEARCH – HEALTH (LARGE) - Promotraffic & Maczfit – Greater return on campaign with a smaller budget
  • BEST USE OF SEARCH – FASHION - PromoTraffic & Puccini – How to increase the revenue by 23% during the pandemic in a tourist-related industry
  • BEST LOCAL CAMPAIGN (SEO) - PromoTraffic & Laurem – Local SEO in the time of pandemic
  • BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (SEO) (LARGE) - PromoTraffic & i-Sprzęt
  • BEST LOW BUDGET CAMPAIGN (PPC) (LARGE) - PromoTraffic & TopSanit - (Small) Budget, Big Results
  • BEST PPC CAMPAIGN (LARGE) - PromoTraffic & SneakerStudio – Performance + Branding = Success!
  • BEST USE OF SOCIAL MEDIA IN A SEARCH CAMPAIGN - Promotraffic & Moda Size Plus – Data-Driven Social Media Strategy for e-commerce
  • BEST USE OF SEARCH – RETAIL/ECOMMERCE (PPC) (LARGE) - Promotraffic & Sieć marketów DIY

- Nominacje do European Search Awards to dla nas wyróżnienie oraz potwierdzenie naszych kompetencji jako ekspertów e-commerce, w szczególności w dziedzinach PPC oraz SEO – mówi Krystian Kucharski, wiceprezes Promotraffic. – ESA daje nam także szansę na porównanie się z najlepszymi agencjami z całej Europy, a dla naszych klientów tworzy możliwość poszerzanie świadomości ich marki poza Polską. Cieszy nas, że jury doceniło aż dziesięć naszych projektów. To dobrze pokazuje nie tylko najwyższą jakość naszych usług, ale także rozwój firmy, która z roku na rok realizuje coraz ciekawsze i bardziej efektywne kampanie. Te nominacje są kolejnym dowodem na siłę i efektywność strategii #GrowWithUs!

PromoTraffic już czwarty rok z rzędu otrzymało nominację do nagród European Search Awards. Łącznie w ESA agencja uzyskała już 24 nominacje. W ub. roku agencja wygrała w kategorii "Best Low Budget Campaign PPC” za projekt dla Ekomalucha.

- Jesteśmy drugą najczęściej nominowaną w ostatnich latach agencją z Polski. Cieszymy się, że międzynarodowi specjaliści z branży już po raz kolejny dostrzegli nasze projekty - doceniając pomysły oraz efekty działań ekspertów e-commerce z PromoTraffic. I choć same nominacje traktujemy jako osiągnięcie, niecierpliwie czekamy na ogłoszenie grona ścisłych zwycięzców – mówi wiceprezes PromoTraffic.

Źródło: PromoTraffic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764