logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promotraffic zainwestuje ponad 1 mln zł we własne narzędzie do skalowania przychodów e-commerce

  PR 13.04.2021, przeczytano 1156 razy
ilustracjastrzałka
Zarząd PromoTraffic (od lewej) - Krystian Kucharski (Wiceprezes, Performance Director), Robert Stolarczyk (CEO) oraz Michał Smajek (Wiceprezes, Client Service Director) Fot. Piotr Szalanski

PromoTraffic, agencja digitalowa dla e-commerce, otrzymała 650 tys. zł dofinansowania na prace badawczo-rozwojowe nad systemem do automatyzacji i skalowania przychodów e-commerce. Efektywność w obszarze feed managementu jest kluczową kompetencją średnich i dużych sklepów internetowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promotraffic-zainwestuje-ponad-1-mln-zl-we-wlasne-narzedzie-do-skalowania-przychodow-e-commerce,391019,artykul.html

Technologia, nad którą rozpoczyna prace PromoTraffic polega na połączeniu analityki i automatyzacji, przy zachowaniu optyki na ROAS (zwrot z prowadzonej kampanii reklamowej) i strategię sprzedaży. Wartość projektu zakładającego opracowanie systemu inteligentnego feed managementu wynosi 1 mln zł. Z tej kwoty 650 tys. zł dofinansowania firma otrzymała w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego. Dodatkowe ponad 350 tys zł stanowi wkład własny agencji.

- Pod koniec 2020 r. w Polsce było już 40 tys. sklepów internetowych, a ich liczba ciągle rośnie. Większa konkurencja, rosnąca ilość danych i ograniczony czas to tylko niektóre z wyzwań stawianych obecnie dyrektorom e-commerce. Zagadnienia związane z analityką e-commerce, takie jak wymiana danych, interpretacja i automatyzacja ich przetwarzania, stają się coraz ważniejsze dla utrzymania przewagi konkurencyjnej. Istnieje potrzeba integracji i upraszczania skomplikowanych procesów. Dlatego wierzymy, że nasze narzędzie będzie przełomem w tym obszarze i usprawni prowadzenie sprzedaży zarządzającym w średnich i dużych sklepach internetowych - mówi Robert Stolarczyk, prezes zarządu PromoTraffic, agencji dla e-commerce, wyspecjalizowanej w prowadzeniu kampanii PPC i SEO.

Co zmienia automatyzacja feed managementu?

Kluczowe dla średnich i dużych sklepów internetowych jest przygotowanie wysokiej jakości feedów produktowych, czyli plików które będą zawierać kompletne informacje o produktach dostępnych w sklepie. Istotne jest dostosowanie informacji do konkretnej przestrzeni reklamowej, co pozwoli efektywnie z niej korzystać. Jednak zebrane dane wymagają skutecznego zarządzania właśnie po to, by móc tworzyć rekomendacje co do efektywnych kanałów reklamowych dla konkretnych kategorii produktów. Ilość dostępnych informacji jest bardzo duża. Począwszy od cen i stanów magazynowych, na ocenie szans i zagrożeń na danym rynku kończąc.

Narzędzie, które buduje PromoTraffic ma zautomatyzować te wszystkie aspekty prowadzenia biznesu e-commerce.

- Zarządzanie sklepem internetowym staje się z każdym rokiem coraz bardziej złożone i wielopłaszczyznowe. Traktujemy ten projekt jako ogromną szansę dla wszystkich naszych klientów e-commerce. To właśnie oni w pierwszej kolejności będą mogli liczyć na wdrożenie nowego narzędzia. Rozwiązanie pozwoli nam prowadzić jeszcze bardziej efektywne kampanie PPC. Wszystko po to, aby pomóc rosnąć naszym klientom wielokrotnie szybciej niż rynek i ich konkurencja - podkreśla Robert Stolarczyk, prezes zarządu PromoTraffic.

Rynek e-commerce przeżywa obecnie gwałtowny rozkwit. Według analizy przeprowadzonej przez PwC wartość brutto polskiego handlu elektronicznego w 2026 r. wyniesie aż 162 mld zł. Z różnych badań wynika, że średnio już ośmiu na dziesięciu dorosłych Polaków robi zakupy w internecie. Pandemia ma ogromny wpływ na zwiększenie liczby transakcji online, a co za tym idzie na dynamiczny rozwój platform e-commerce. Inwestowanie w e-handel staje się dla większości firm nie tylko wielką szansą, ale i koniecznością.

Źródło: PromoTraffic

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764