logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promotron Solutions S.A. w gronie Członków PIAP

  PR 15.10.2018, przeczytano 305 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozrosła się o kolejnego specjalistę z branży-firmę PromoTron S.A., która w trzecim kwartale br. zdecydowała się dołączyć do grona Członków PIAP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promotron-solutions-s.a.-w-gronie-czlonkow-piap,379737,artykul.html

- Członkiem PIAP-u zostaliśmy, gdyż chcieliśmy nawiązać współpracę z silnym partnerem, który pomógłby nam promować i wspierać nasze rozwiązania softwarowe na wymagającym polskim rynku. Oferujemy rewolucyjne narzędzia softwarowe, które zasadniczo przyspieszają przewlekłe procesy, obecne w większości firm trudniących się sprzedażą i wykonywaniem nadruków na gadżetach reklamowych. Członkom PIAP-u chcemy zaoferować zwiększenie wydajności procesów biznesowych na korzystnych warunkach, które nie będzie wymagało poszerzania składu zespołu IT - mówi Daniel Frouz – założyciel i dyrektor firmy PromoTron S.A.

Rozwiązania oferowane przez firmę PromoTron przyspieszają procesy w branży promocyjnej. Opracowane narzędzia umożliwiają przenieść istotną część procesów, które są związane z realizacją produkcji zamówień, z agencji reklamowej na zautomatyzowaną platformę. Agencje mogą w ten sposób zaoszczędzić sporo czasu i środków, które w odwrotnym przypadku zostałyby wydane na grafików i pracowników IT. Firma PromoTron  Solutions S.A. powstała przede wszystkim w odpowiedzi na długotrwałe zapotrzebowanie firm z branży reklamowej na narzędzia softwarowe, które pozwoliłyby uprościć skomplikowane procesy w zakresie opracowania danych graficznych, konfiguracji i korekt użytych logo itp.

Podstawowymi usługami są TronLogo i TronDesigner. TronLogo, to zautomatyzowany branding – umieszczanie logo na gadżetach reklamowych, w uprzednio zdefiniowanych strefach przeznaczonych do wykonania nadruku.  TronDesigner, to on-line konfigurator 3D przeznaczony do zaprojektowania własnego modelu lub rozwiązania rzeczywistego gadżetu reklamowego.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konsorcjum 38 Content Communication i Don’t Worry oraz agencja Dragon Rouge współpracują z Electromobility Poland przy wprowadzeniu marki Izera
28 lipca spółka ElectroMobility Poland SA zaprezentowała markę polskich samochodów elektrycznych Izera. Za komunikację PR projektu, materiały wizerunkowe oraz premierę online odpowiada konsorcjum składające się z 38 Content Communication oraz Don’t Worry. Autorem koncepcji marki, logo, hasła oraz identyfikacji wizualnej jest warszawskie biuro agencji strategiczno...
Znany dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk targowych jest w trakcie przeprowadzki do nowej siedziby.
Kampania reklamowa nowej linii przekąsek i deserów My Natural Day od Dr. Oetkera
17 sierpnia startuje ponownie kampania mediowa wspierająca nowości z linii My Natural Day – śniadania zbożowe z chia: owsianki, jaglanki, gryczankę na słodko, kisiele Super Fruits z acerolą bogatą w naturalną witaminę c oraz budynie zbożowe na bazie wartościowych mąk: owsianej, orkiszowej i jaglanej.
Rynek druku przekonuje się do atramentu
Jak wynika z raportu firmy konsultingowej Smithers, za pięć lat wartość polskiego rynku druku atramentowego może osiągnąć nawet miliard dolarów. – Przyszłość branży leży w urządzeniach atramentowych. W najbliższych latach dużym polem do rozwoju w tym segmencie pozostaną zwłaszcza biura – oceniają eksperci Canon Polska.
Ruszyła wielka loteria Cheetos
Marka Cheetos i agencja VMLY&R wystartowały z kampanią wspierającą wielką loterię konsumencką. Do wygrania czekają nagrody główne - iPhone'y 11, gadżety wybrane przez influencerów współpracujących z marką oraz nagrody specjalne. Kampania obejmuje działania w TV, digitalu i mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także aktywacje w punktach...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764