logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Promotron Solutions S.A. w gronie Członków PIAP

  PR 15.10.2018, przeczytano 268 razy

Polska Izba Artykułów Promocyjnych rozrosła się o kolejnego specjalistę z branży-firmę PromoTron S.A., która w trzecim kwartale br. zdecydowała się dołączyć do grona Członków PIAP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/promotron-solutions-s.a.-w-gronie-czlonkow-piap,379737,artykul.html

- Członkiem PIAP-u zostaliśmy, gdyż chcieliśmy nawiązać współpracę z silnym partnerem, który pomógłby nam promować i wspierać nasze rozwiązania softwarowe na wymagającym polskim rynku. Oferujemy rewolucyjne narzędzia softwarowe, które zasadniczo przyspieszają przewlekłe procesy, obecne w większości firm trudniących się sprzedażą i wykonywaniem nadruków na gadżetach reklamowych. Członkom PIAP-u chcemy zaoferować zwiększenie wydajności procesów biznesowych na korzystnych warunkach, które nie będzie wymagało poszerzania składu zespołu IT - mówi Daniel Frouz – założyciel i dyrektor firmy PromoTron S.A.

Rozwiązania oferowane przez firmę PromoTron przyspieszają procesy w branży promocyjnej. Opracowane narzędzia umożliwiają przenieść istotną część procesów, które są związane z realizacją produkcji zamówień, z agencji reklamowej na zautomatyzowaną platformę. Agencje mogą w ten sposób zaoszczędzić sporo czasu i środków, które w odwrotnym przypadku zostałyby wydane na grafików i pracowników IT. Firma PromoTron  Solutions S.A. powstała przede wszystkim w odpowiedzi na długotrwałe zapotrzebowanie firm z branży reklamowej na narzędzia softwarowe, które pozwoliłyby uprościć skomplikowane procesy w zakresie opracowania danych graficznych, konfiguracji i korekt użytych logo itp.

Podstawowymi usługami są TronLogo i TronDesigner. TronLogo, to zautomatyzowany branding – umieszczanie logo na gadżetach reklamowych, w uprzednio zdefiniowanych strefach przeznaczonych do wykonania nadruku.  TronDesigner, to on-line konfigurator 3D przeznaczony do zaprojektowania własnego modelu lub rozwiązania rzeczywistego gadżetu reklamowego.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764