logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

PROroczy rok PRO Media House

  PR 05.09.2005, przeczytano 900 razy

Dokładnie rok temu, we wrześniu 2004, powstał PRO Media House - pierwszy dom mediowy wyspecjalizowany w planowaniu i zakupie tzw. mediów PRO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/proroczy-rok-pro-media-house,3006,artykul.html

Jego twórcy, dostrzegając potencjał prasy, radia, outdooru oraz innych mediów uzupełniających, wykazali się prawdziwym zmysłem strategicznym. To właśnie te nośniki zanotowały największą dynamikę wzrostu w I połowie 2005 roku. Wydatki na nie wzrosły o 17,9 proc. względem I półrocza 2004, podczas gdy na telewizję spadły o 9,09 proc.

PRO Media House rozpoczął swoją działalność dość nietypowo. Wprawdzie od zaplanowania i zakupu mediów, jak na dom mediowy przystało, jednak uczyniono to nie na potrzeby klientów, lecz własne. Kampania prowadzona pod hasłem "TV czy PRO?", oraz kolejna - "Masa czy rodzynki", opłaciły się. Do słownika pojęć branżowych jako całkowicie odrębna kategoria trafiło określenie "media PRO".

Znakiem firmowym PRO Media House są tzw. MIX’y PRO. Jest to nowatorski pomysł na planowanie mediów, oparty na czterech obszarach precyzji: sezonowej, tematycznej, targetowej i terytorialnej. Każdy z MIXów to oferta dla określonych produktów oraz usług, skierowana do wybranej grupy odbiorców, wskazująca indywidualne oraz niestandardowe sposoby dotarcia.

Dom mediowy PRO Media House aktywnie zaangażował się w działalność na rzecz ogólnego rozwoju wiedzy o nośnikach PRO. Opracował dwa raporty dotyczące nowych tendencji na rynku reklamowym ("Media PRO rosną w siłę" oraz "Czasy się zmieniły"). Razem z Instututem Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego przeprowadził badania na temat reklamy łączonej. Oprócz tego, powstało wiele publikacji autorstwa PRO Media House, które ukazały się na łamach cenionych pism branżowych.

Przez 12 miesięcy PRO Media House wypracował sobie opinię ekspertów od mediów PRO. Przyczynił się do tego również prestiż jego klientów oraz ich zadowolenie ze współpracy z firmą. "Legendarny Harley-Davidson, IDC Polonia S.A. (oddział słowackiego potentata na rynku słodyczy), Dagomed-Pharma, Isover (zapewnia izolację co drugiego domu w Europie), Multimedia Polska (czołowy operator sieci telewizji kablowej) czy giełdowy operator telefonii Mediatel - wylicza Dominika Meinardi, project manager PRO Media House. - To właśnie z naszych klientów jesteśmy najbardziej dumni. Bo to dla nich i dzięki nim jesteśmy."
Po roku działalności PRO Media House poszerza swoją ofertę. "Planujemy przenieść naszą wiedzę i precyzję w zakresie planowania mediów niemasowych również na telewizję i wydobyć z niej to, co stanowi o sile nośników PRO” – tłumaczy Dominika Meinardi. A inne plany na przyszłość? „Trzymać tak dalej!” –dodaje.

Źródło: PRO Media House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764