logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prospołeczna kampania marki Viscoplast

  PR 16.06.2015, przeczytano 997 razy

14 czerwca na całym świecie obchodzony był Światowy Dzień Krwiodawstwa. By wspierać ideę honorowego oddawania krwi nie tylko tego dnia, przez cały okres wakacyjny w Polsce potrwa prospołeczna kampania marki Viscoplast „Znak oddania”. Znana marka produkująca plastry zachęca w ten sposób Polaków do oddawania krwi. Patronem akcji jest Polski Czerwony Krzyż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prospoleczna-kampania-marki-viscoplast,25167,artykul.html

Viscoplast to polska marka z tradycjami, o wysokiej świadomości wśród Polaków, szeroko znana z oferty “codziennych plastrów” na drobne skaleczenia, otarcia, odciski. Plastry naturalnie kojarzą się i mają kontakt z krwią. Teraz mają także stanowić „znak oddania”.

Od początku czerwca w całej Polsce trwa kampania prospołeczna „Znak oddania” marki Viscoplast, propagująca oddawanie krwi.

- Oddawanie krwi jest realną pomocą i ratowaniem życia innych. Jest czymś wielkim, a jednocześnie prostym. „Znak oddania” to oddanie sprawie, ważnej idei jaką jest krwiodawstwo. To również prawdziwy ślad po oddaniu krwi, pokazujący, że oddając krew robimy coś dobrego dla innych. Jest rozpoznawalny i prosty, dzięki czemu może stać się pozytywnym symbolem, który inspiruje do działania – tłumaczy Agnieszka Szurała z Działu Produktów Konsumenckich w 3M Poland.

W ramach akcji Viscoplast przez cały czerwiec prowadzone są działania edukacyjne związane z honorowym oddawaniem krwi. Aktywności są realizowane m.in. w punktach sprzedaży, wśród dystrybutorów oraz na kanałach społecznościowych marki Viscoplast z wykorzystaniem symbolu akcji.

W największych polskich miastach trwa także edukacyjna kampania outdoorowa „Znak oddania”. Komunikaty promujące ideę honorowego krwiodawstwa obecne są m.in. na przystankach autobusowych oraz w środkach komunikacji miejskiej w Warszawie, Trójmieście, Gdańsku, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie oraz Katowicach.

Dodatkowo w polskich szpitalach i przychodniach rozlokowano plakaty promujące akcję, a w rozgłośniach radiowych można usłyszeć spot promujący oddawanie krwi, nie tylko przy okazji Światowego Dnia Krwiodawstwa.

Źródło: Viscoplast

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764