logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prosta bankowość, prosty język w najnowszym spocie Ing

  PR 20.02.2017, przeczytano 1196 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski w kampanii systemu bankowości internetowej i mobilnej Moje ING od kilku miesięcy pokazuje, jak funkcje i narzędzia systemu wspierają klientów w ich decyzjach finansowych. W najnowszym spocie TV bank podkreśla kolejną zaletę Mojego ING − prosty i przyjazny język.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prosta-bankowosc%2C-prosty-jezyk-w-najnowszym-spocie-ing,31524,artykul.html

- Wiemy, że język związany z finansami, pełen branżowego żargonu, jest trudny dla klientów. Postanowiliśmy zmierzyć się z tym tematem. Chcemy mówić tak, jak nasi klienci. Wolimy mówić o karcie, a nie o instrumencie płatniczym, o przelewach na konto, a nie o alokacji środków. Potrzebę prostej komunikacji w obszarze finansów, i nie tylko, promujemy w naszym najnowszym spocie. Pokazujemy − w charakterystycznym dla ING stylu − codzienną, rodzinną sytuację. Przekonujemy, że o pieniądzach warto mówić prostym językiem. Po ludzku, po prostu − mówi Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za marketing w ING Banku Śląskim.

Już od dwóch lat ING Bank Śląski współpracuje ze specjalistami językowymi z Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Razem z nimi sukcesywnie upraszcza komunikaty, trudne umowy, szkoli pracowników z prostego języka. Jednym z najważniejszych zadań upraszczania komunikacji z klientami była intensywna praca nad językiem systemu Moje ING.

Moje ING z certyfikatem prostego języka

ING Bank Śląski w trakcie projektowania treści do Mojego ING zadbał, aby komunikaty kierowane do klientów były proste i przyjazne. Potwierdzeniem efektu tej pracy jest otrzymany w styczniu certyfikat prostego języka, wydany przez Pracownię Prostej Polszczyzny. ING Bank Śląski jest pierwszym bankiem w Polsce, który otrzymał takie wyróżnienie.

- Co ważne, Moje ING nie jest skończoną usługą – cały czas ją rozwijamy. Otrzymaliśmy certyfikat prostego języka za Moje ING, ale pracujemy dalej nad językiem nowoczesnej bankowości. Chcemy, aby cała komunikacja z klientami była prosta i przede wszystkim zrozumiała. Wierzymy, że to pomoże klientom podejmować lepsze decyzje finansowe – dodaje Barbara Pasterczyk.

Wspólna praca z klientami

Teraz ING Bank Śląski zaprasza klientów do wspólnego upraszczania komunikacji. Mogą przesyłać na specjalną skrzynkę e-mail oraz na Społeczność ING wszystkie komunikaty (listy, e-maile, itp.), które dostali od ING Banku Śląskiego i uważają, że są napisane zbyt trudnym językiem. Dzięki temu specjaliści językowi będą na bieżąco upraszczali najważniejsze dla klientów komunikaty.


Źródło: ING Bank Śląski S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

Tytuł kampanii: „Prosto o pieniądzach”
Start kampanii: 20 lutego 2017 r.
TV: 30’ spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych
Internet: promocja video - VOD, FB, YT, social media
Kreacja: Brain
Media: Dom mediowy MullenLowe MediaHub
Kreacje internetowe: GONG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764