logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prosta taktyka na mecz: Tyskie rozpoczyna kampanię reklamową

  PR 09.05.2014, przeczytano 1853 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się kampania reklamowa Tyskiego, w którym po raz kolejny marka zachęca kibiców do wspólnego przeżywania sportowych emocji. Inspirując się niepowtarzalnym stylem Kazimierza Górskiego, pokazuje fanom futbolu i nie tylko, że do czerpania radości z gry nie trzeba filozofii – wystarczą przyjaciele i prosta taktyka na mecz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prosta-taktyka-na-mecz%3A-tyskie-rozpoczyna-kampanie-reklamowa,21598,artykul.html

Bohaterami spotów reklamowych jest grupa przyjaciół, którzy inspirując się filozofią gry Kazimierza Górskiego, w zabawny sposób omijają stojące im na drodze przeszkody i puentują je własnymi wersjami kultowych powiedzeń trenera.

Tyskie od wielu towarzyszy fanom piłki nożnej i wspólnie z nimi chce cieszyć się pięknem sportu. Dlatego też po raz kolejny zachęcamy ich do wspólnego kibicowania. Nawiązujemy przy tym do stylu Kazimierza Górskiego, który z humorem potrafił zwrócić uwagę na to, co w sporcie najważniejsze. Tyskie chce przypominać o tym, że dla kibiców w piłce liczy się widowiskowa gra i wspólne oglądanie meczu  w gronie znajomych – mówi Marek Marcinkiewicz, Senior Brand Manager piwa Tyskie.


Kampania reklamowa będzie realizowana w telewizji, internecie oraz na outdoorze. W punktach sprzedaży przygotowano także dedykowane materiały.

Autorem koncepcji kampanii jest Grey Group. Za scenariusze spotów oraz ich produkcję odpowiada Prime Production. Działania interaktywne oraz kampanię BTL przygotowała Tequila Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MEC. Komunikację PR prowadzi Q&A Communications.

Kampania reklamowa przypominająca piłkarskie prawdy stworzone przez Kazimierza Górskiego dopełnia działania Tyskiego upamiętniające trenera. Tyskie jest Sponsorem Głównym budowy pomnika Kazimierza Górskiego. Stanie on na terenie Stadionu Narodowego.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764