logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident ma plan na świąteczną radość w zimowej atmosferze

  PR 29.11.2021, przeczytano 376 razy
ilustracja

Provident startuje z kolejną, świąteczną odsłoną swojej kampanii opartej na popularnym przeboju z 2000 roku. Spoty pokazują, jak zapewnić zimową aurę i śnieg podczas zbliżających się świąt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-ma-plan-na-swiateczna-radosc-w-zimowej-atmosferze,393928,artykul.html

Nowe spoty przedstawiają historię o świątecznym planie pewnego taty. Jego celem jest spełnienie marzeń dziecka o śnieżnej Gwiazdce. Bohater, przywożąc choinkę w mokry i deszczowy grudniowy wieczór, wpada na genialną myśl. Wtórują mu w tym pomyśle trzej Mikołajowie – ekscentryczni muzycy znani z poprzednich odsłon kampanii – stłoczeni na tylnym siedzeniu małego autka. Zespół trzech Mikołajów to wizualizacja wewnętrznego głosu bohatera, ale jednocześnie to również symbol pomocy i wsparcia w realizacji planu. Planem jest zakup armatki do naśnieżania i zrealizowanie marzenia dziecka o białych świętach. Synek bohatera jest zachwycony i wspólnie z tatą oraz Mikołajami szaleje na śniegu.

- Główne przesłanie piosenki wyśpiewanej przez naszych Mikołajów: „Tyle serca oddajesz, jeszcze więcej dostajesz” podkreśla, że od materialnej strony świątecznych przygotowań ważniejsze jest obdarowanie się nawzajem dobrymi emocjami. W świątecznym spocie jeszcze mocniej chcieliśmy zaakcentować strategię marki, w której liczą się nie tyle przedmioty, które możesz kupić dzięki pożyczce, co uczucia, jakie wywołujesz u najbliższych - mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji MullenLowe Warsaw.

- Święta to magiczny czas, dlatego zdecydowaliśmy się pokazać w naszej najnowszej reklamie magię realizacji marzeń dziecka przez rodzica. Doskonale wiemy, że sprawianie radości bliskim i rodzinna atmosfera podczas świąt jest ważna dla naszych Klientów, a my ich w tym wspieramy. Najskrytsze plany, nawet te o białych świętach zrealizują z pożyczką Provident. – podkreśla Katarzyna Szerling, Członek Zarządu Provident Polska, Dyrektor Marketingu

Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet (VOD, display). Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty w wersji 15- i 30-sekundowej wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował je duet Państwo Rodzeństwo.

Źródło: Provident Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Specjalna aplikacja rozpoznaje frustrację u użytkownika strony internetowej
Sztuczna inteligencja i machine learning pomagają przeanalizować zachowania klientów odwiedzających strony internetowe firm, głównie e-sklepów, i wskazać, w których momentach tej wizyty pojawiła się frustracja. Polski start-up rozwija aplikację, która jako pierwsza na świecie wykorzystuje tę technologię i już po kilku minutach działania wskazuje...
Oferteo.pl rozpoczyna rebranding
Oferteo SA – właściciel wiodącej internetowej platformy dla usług Oferteo.pl, w grudniu ubiegłego roku rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. W następstwie tego powstało nowe logo, które symbolizuje ideę działalności Oferteo polegającą na łączeniu ze sobą̨ interesów dwóch podmiotów: zleceniodawców oraz...
Lexus (częściowo) żegna się ze swoim logotypem
Co wyróżnia tylną część nadwozia nowego Lexusa NX? Nie trzeba wprawnego oka, by zauważyć, że zamiast pojedynczego logotypu projektanci zastosowali duże, rozstrzelone litery tworzące napis LEXUS. Do tej zmiany warto się przyzwyczaić. Marka żegna się częściowo ze swoim logotypem, a napis na klapie bagażnika pojawi się w kolejnych, nadchodzących modelach. To nie koniec...
Nowy rzecznik prasowy Poczty Polskiej
Poczta Polska ogłosiła zmiany, jakie wprowadziła w obszarze komunikacji i marketingu z początkiem bieżącego roku. Nowym rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej został Daniel Witowski. Justyna Siwek, która dotychczas pełniła tę funkcję, zostaje w spółce. Będzie odpowiadać za połączony Dział Komunikacji – wewnętrznej i zewnętrznej.
Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z Animex Foods i odpowiada od początku roku 2022 za strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów dla marek: Krakus, Berlinki i Morliny.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764