Provident startuje z kolejną, świąteczną odsłoną swojej kampanii opartej na popularnym przeboju z 2000 roku. Spoty pokazują, jak zapewnić zimową aurę i śnieg podczas zbliżających się świąt.
Nowe spoty przedstawiają historię o świątecznym planie pewnego taty. Jego celem jest spełnienie marzeń dziecka o śnieżnej Gwiazdce. Bohater, przywożąc choinkę w mokry i deszczowy grudniowy wieczór, wpada na genialną myśl. Wtórują mu w tym pomyśle trzej Mikołajowie – ekscentryczni muzycy znani z poprzednich odsłon kampanii – stłoczeni na tylnym siedzeniu małego autka. Zespół trzech Mikołajów to wizualizacja wewnętrznego głosu bohatera, ale jednocześnie to również symbol pomocy i wsparcia w realizacji planu. Planem jest zakup armatki do naśnieżania i zrealizowanie marzenia dziecka o białych świętach. Synek bohatera jest zachwycony i wspólnie z tatą oraz Mikołajami szaleje na śniegu.
- Główne przesłanie piosenki wyśpiewanej przez naszych Mikołajów: „Tyle serca oddajesz, jeszcze więcej dostajesz” podkreśla, że od materialnej strony świątecznych przygotowań ważniejsze jest obdarowanie się nawzajem dobrymi emocjami. W świątecznym spocie jeszcze mocniej chcieliśmy zaakcentować strategię marki, w której liczą się nie tyle przedmioty, które możesz kupić dzięki pożyczce, co uczucia, jakie wywołujesz u najbliższych - mówi Marcin Nowak, dyrektor kreatywny agencji MullenLowe Warsaw.
- Święta to magiczny czas, dlatego zdecydowaliśmy się pokazać w naszej najnowszej reklamie magię realizacji marzeń dziecka przez rodzica. Doskonale wiemy, że sprawianie radości bliskim i rodzinna atmosfera podczas świąt jest ważna dla naszych Klientów, a my ich w tym wspieramy. Najskrytsze plany, nawet te o białych świętach zrealizują z pożyczką Provident. – podkreśla Katarzyna Szerling, Członek Zarządu Provident Polska, Dyrektor Marketingu
Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet (VOD, display). Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Mullenlowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty w wersji 15- i 30-sekundowej wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował je duet Państwo Rodzeństwo.
Źródło: Provident Polska SA