logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident pierwszą firmą pożyczkową z nagrodą Effie

  PR 18.11.2020, przeczytano 447 razy

Kampania reklamowa Providenta “Mam plan” otrzymała srebrną nagrodę w 21. edycji konkursu Effie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie marketingowe. Jury doceniło jej skuteczność w budowaniu pozytywnego stosunku do marki oraz tworzeniu wiarygodnego wizerunku firmy. Przełożyło się to na ponad dwukrotny wzrost sumy udzielonych pożyczek w najlepszym kwartale, niemal dwukrotnie również wzrósł odsetek osób rozważających skorzystanie z jej usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-pierwsza-firma-pozyczkowa-z-nagroda-effie,389230,artykul.html

Provident jest pierwszą firmą z branży pożyczkowej, która została laureatem srebrnej nagrody Effie, wyróżnienia przyznawanego za najbardziej efektywne kampanie marketingowe. Firma otrzymała ją za nową odsłonę kampanii “Mam plan”. Dzięki niej udało się spektakularnie zmienić stosunek do marki Provident oraz ocieplić i uwiarygodnić jej wizerunek wśród wyższego segmentu klientów. W konsekwencji, odsetek rozważających skorzystanie z usług Providenta wzrósł o 90 proc. Jednocześnie zainteresowanie marką wzrosło o 74 proc., zaś jej świadomość o niemal połowę.

- Jesteśmy dumni, że Provident jako pierwsza firma z branży pożyczkowej otrzymał to wyjątkowe wyróżnienie, jakim jest srebrna nagroda Effie. Pokazuje to, że można być skutecznym w działaniach reklamowych i marketingowych dzięki przełamywaniu utartych schematów w postrzeganiu swojej marki i wychodzenia ze swojej strefy komfortu - podkreśla Katarzyna Szerling, Członkini Zarządu Provident Polska, Dyrektorka ds. marketingu. – Dzięki kampanii „Mam plan” dwukrotnie zwiększyliśmy sumę udzielonych pożyczek w najlepszym kwartale 2019 roku. Cieszymy się również ze wzrostu wiarygodności naszej marki, co ma szczególne znaczenie dla lidera na tak trudnym i wymagającym rynku – dodaje.

Wyrazista i optymistyczna kampania „Mam plan” mówi o satysfakcji ze zrealizowanych planów. Jej osią jest znana piosenka, której zmienione słowa wyrażają ideę przekazu, stając się główną osią narracji i kluczowym elementem formatu komunikacji. Kampania objęła również promocję Kina Letniego, wspólnej akcji Providenta i firmy ubezpieczeniowej Axa – najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego, który odwiedził najpopularniejsze polskie kurorty.

- Koncepcja oparta na przystępnej komunikacji oferty produktowej oraz dopełniona łatwo wpadającym w ucho motywem muzycznym sprawiła, że kampania stała się znakiem rozpoznawczym naszej marki. Dzięki temu konsekwentnie budowaliśmy pozytywny i angażujący sentyment do marki Providenta. Tak znaczące zmiany w nastawieniu konsumentów trwają lata, nam udało się to w ciągu kilku miesięcy - zauważa Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych w Provident Polska.

Kampania “Mam plan” była realizowana w 2019 r. Jej kreacją i przygotowaniem zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zaś za media plany i zakup mediów odpowiadał dom mediowy OMD. Głównymi kanałami komunikacji była telewizja, BTL, kampania digitalowa oraz spoty radiowe.

Źródło: Provident Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764