logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident pierwszą firmą pożyczkową z nagrodą Effie

  PR 18.11.2020, przeczytano 456 razy

Kampania reklamowa Providenta “Mam plan” otrzymała srebrną nagrodę w 21. edycji konkursu Effie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie marketingowe. Jury doceniło jej skuteczność w budowaniu pozytywnego stosunku do marki oraz tworzeniu wiarygodnego wizerunku firmy. Przełożyło się to na ponad dwukrotny wzrost sumy udzielonych pożyczek w najlepszym kwartale, niemal dwukrotnie również wzrósł odsetek osób rozważających skorzystanie z jej usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-pierwsza-firma-pozyczkowa-z-nagroda-effie,389230,artykul.html

Provident jest pierwszą firmą z branży pożyczkowej, która została laureatem srebrnej nagrody Effie, wyróżnienia przyznawanego za najbardziej efektywne kampanie marketingowe. Firma otrzymała ją za nową odsłonę kampanii “Mam plan”. Dzięki niej udało się spektakularnie zmienić stosunek do marki Provident oraz ocieplić i uwiarygodnić jej wizerunek wśród wyższego segmentu klientów. W konsekwencji, odsetek rozważających skorzystanie z usług Providenta wzrósł o 90 proc. Jednocześnie zainteresowanie marką wzrosło o 74 proc., zaś jej świadomość o niemal połowę.

- Jesteśmy dumni, że Provident jako pierwsza firma z branży pożyczkowej otrzymał to wyjątkowe wyróżnienie, jakim jest srebrna nagroda Effie. Pokazuje to, że można być skutecznym w działaniach reklamowych i marketingowych dzięki przełamywaniu utartych schematów w postrzeganiu swojej marki i wychodzenia ze swojej strefy komfortu - podkreśla Katarzyna Szerling, Członkini Zarządu Provident Polska, Dyrektorka ds. marketingu. – Dzięki kampanii „Mam plan” dwukrotnie zwiększyliśmy sumę udzielonych pożyczek w najlepszym kwartale 2019 roku. Cieszymy się również ze wzrostu wiarygodności naszej marki, co ma szczególne znaczenie dla lidera na tak trudnym i wymagającym rynku – dodaje.

Wyrazista i optymistyczna kampania „Mam plan” mówi o satysfakcji ze zrealizowanych planów. Jej osią jest znana piosenka, której zmienione słowa wyrażają ideę przekazu, stając się główną osią narracji i kluczowym elementem formatu komunikacji. Kampania objęła również promocję Kina Letniego, wspólnej akcji Providenta i firmy ubezpieczeniowej Axa – najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego, który odwiedził najpopularniejsze polskie kurorty.

- Koncepcja oparta na przystępnej komunikacji oferty produktowej oraz dopełniona łatwo wpadającym w ucho motywem muzycznym sprawiła, że kampania stała się znakiem rozpoznawczym naszej marki. Dzięki temu konsekwentnie budowaliśmy pozytywny i angażujący sentyment do marki Providenta. Tak znaczące zmiany w nastawieniu konsumentów trwają lata, nam udało się to w ciągu kilku miesięcy - zauważa Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych w Provident Polska.

Kampania “Mam plan” była realizowana w 2019 r. Jej kreacją i przygotowaniem zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zaś za media plany i zakup mediów odpowiadał dom mediowy OMD. Głównymi kanałami komunikacji była telewizja, BTL, kampania digitalowa oraz spoty radiowe.

Źródło: Provident Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sukces Gong i Game Changer na MIXX Awards Europe 2024
18 lipca br. podczas gali MIXX Awards Europe wręczone zostały nagrody za najlepsze kampanie marketingowe digital w Europie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. GONG oraz Game Changer (Group One) to jedyne agencje z Polski, które zostały wyróżnione w tym międzynarodowym konkursie. Nagrodzona kampania to "Miasto ING: Zhakowany koncert w Roblox", stworzona dla ING...
Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764