logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident pierwszą firmą pożyczkową z nagrodą Effie

  PR 18.11.2020, przeczytano 201 razy

Kampania reklamowa Providenta “Mam plan” otrzymała srebrną nagrodę w 21. edycji konkursu Effie, w którym nagradzane są najbardziej efektywne kampanie marketingowe. Jury doceniło jej skuteczność w budowaniu pozytywnego stosunku do marki oraz tworzeniu wiarygodnego wizerunku firmy. Przełożyło się to na ponad dwukrotny wzrost sumy udzielonych pożyczek w najlepszym kwartale, niemal dwukrotnie również wzrósł odsetek osób rozważających skorzystanie z jej usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-pierwsza-firma-pozyczkowa-z-nagroda-effie,389230,artykul.html

Provident jest pierwszą firmą z branży pożyczkowej, która została laureatem srebrnej nagrody Effie, wyróżnienia przyznawanego za najbardziej efektywne kampanie marketingowe. Firma otrzymała ją za nową odsłonę kampanii “Mam plan”. Dzięki niej udało się spektakularnie zmienić stosunek do marki Provident oraz ocieplić i uwiarygodnić jej wizerunek wśród wyższego segmentu klientów. W konsekwencji, odsetek rozważających skorzystanie z usług Providenta wzrósł o 90 proc. Jednocześnie zainteresowanie marką wzrosło o 74 proc., zaś jej świadomość o niemal połowę.

- Jesteśmy dumni, że Provident jako pierwsza firma z branży pożyczkowej otrzymał to wyjątkowe wyróżnienie, jakim jest srebrna nagroda Effie. Pokazuje to, że można być skutecznym w działaniach reklamowych i marketingowych dzięki przełamywaniu utartych schematów w postrzeganiu swojej marki i wychodzenia ze swojej strefy komfortu - podkreśla Katarzyna Szerling, Członkini Zarządu Provident Polska, Dyrektorka ds. marketingu. – Dzięki kampanii „Mam plan” dwukrotnie zwiększyliśmy sumę udzielonych pożyczek w najlepszym kwartale 2019 roku. Cieszymy się również ze wzrostu wiarygodności naszej marki, co ma szczególne znaczenie dla lidera na tak trudnym i wymagającym rynku – dodaje.

Wyrazista i optymistyczna kampania „Mam plan” mówi o satysfakcji ze zrealizowanych planów. Jej osią jest znana piosenka, której zmienione słowa wyrażają ideę przekazu, stając się główną osią narracji i kluczowym elementem formatu komunikacji. Kampania objęła również promocję Kina Letniego, wspólnej akcji Providenta i firmy ubezpieczeniowej Axa – najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego, który odwiedził najpopularniejsze polskie kurorty.

- Koncepcja oparta na przystępnej komunikacji oferty produktowej oraz dopełniona łatwo wpadającym w ucho motywem muzycznym sprawiła, że kampania stała się znakiem rozpoznawczym naszej marki. Dzięki temu konsekwentnie budowaliśmy pozytywny i angażujący sentyment do marki Providenta. Tak znaczące zmiany w nastawieniu konsumentów trwają lata, nam udało się to w ciągu kilku miesięcy - zauważa Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych w Provident Polska.

Kampania “Mam plan” była realizowana w 2019 r. Jej kreacją i przygotowaniem zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, zaś za media plany i zakup mediów odpowiadał dom mediowy OMD. Głównymi kanałami komunikacji była telewizja, BTL, kampania digitalowa oraz spoty radiowe.

Źródło: Provident Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Młoda projektantka z Poznania zdobyła nagrodę w międzynarodowym konkursie
Tegoroczny 25-letni międzynarodowy konkurs na projekt opakowań Model Young Package zaprosił projektantów z całego świata do pracy nad tematem Personal Care. Świeża absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Öykü Aydınhan, zajęła pierwsze miejsce spośród dwustu uczestników
Dwie kampanie Banku BNP Paribas nagrodzone w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020
Dwie kampanie Banku BNP Paribas zdobyły statuetki w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2020, organizowanym przez „Media & Marketing Polska”. W kategorii Kampania nagrodzony został projekt „Zmiany klimatu kosztują” mający na celu podnoszenie świadomości ekologicznej. W kategorii Open jury doceniło kampanię „Wygramy”, w której bank...
Kampanie Banku Pekao nagrodzone w konkursie Kreatura 2020
Bank Pekao S.A. może pochwalić się niestandardową i kreatywną komunikacją marketingową, również w czasie pandemii. W konkursie Kreatura 2020 otrzymał wyróżnienie w kategorii Marketing w czasie pandemii i nagrodę specjalną za spot “Uziemiony” z mistrzem świata w szybownictwie, Sebastianem Kawą. Jury wyróżniło także komunikację PeoPay KIDS w...
Agencja MADOGZ otrzymała Złoty Miecz KTR w kategorii "Web & digital content" za cykl animowanych ilustracji do felietonów Łukasza Orbitowskiego publikowanych na platformie Papaya.Rocks.
Gala konkursu Projekt Roku 2019/2020
W sobotę 28.11.2020 odbędzie się gala tegorocznej edycji Projektu Roku – konkursu organizowanego przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764