logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident Polska i Axa świętują kampanią 1,5 mln sprzedanych ubezpieczeń

  PR 04.03.2020, przeczytano 796 razy
ilustracja

Provident Polska oraz firma ubezpieczeniowa AXA podsumowują dotychczasową współpracę, w ramach której zawarto 1,5 mln umów ubezpieczenia z klientami Providenta. Z tej okazji, firmy na początku marca ruszają ze wspólną kampanią wizerunkową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-polska-i-axa-swietuja-kampania-1%2C5-mln-sprzedanych-ubezpieczen,385930,artykul.html

Wspólny spot Providenta i firmy AXA utrzymany jest w rodzinnym klimacie, charakterystycznym dla reklam pożyczkodawcy. Krótki film przedstawia występ szkolny, który oglądają dumni rodzice. W kampanii firmy komunikują sukces swojej współpracy – oferty ubezpieczeń, które obejmują ochroną klienta. Popularność oferty, w ramach której zawarto już 1,5 mln umów ubezpieczenia, świadczy o właściwym rozpoznaniu potrzeb klientów. W nowej kampanii Provident i AXA dziękują klientom za zaufanie, jakim obdarzyli obie firmy.

- Ciągle wzbogacamy naszą ofertę w oparciu o sugestie naszych klientów. Odpowiadając na ich potrzeby, wspólnie z firmą AXA opracowaliśmy ofertę ubezpieczeń – podkreśla Katarzyna Szerling, Dyrektor ds. Marketingu w Provident Polska – Produkt cieszy się dużą popularnością wśród konsumentów. Od początku współpracy zawarto 1,5 mln umów ubezpieczenia z klientami Providenta – dodaje.

Provident współpracuje z AXA od 2014 roku. Współdziałanie biznesowe obu firm to nie tylko oferta ubezpieczeń, ale także wspólne projekty kulturalne. W ubiegłym roku Provident i AXA zaangażowały się w organizację najdłuższego wakacyjnego festiwalu filmowego w Polsce - „Kino Letnie Sopot – Zakopane”. 2020 rok firmy rozpoczęły kolejnym przedsięwzięciem. „Plan na kino”. To objazdowy projekt, który docelowo odwiedzi 100 polskich miejscowości.

- W relacji z Providentem liczy się dla nas przede wszystkim możliwość długofalowej współpracy i pewność, że jakość sprzedaży oraz obsługa klientów są na najwyższym poziomie. To, że z naszych ubezpieczeń korzysta tak wielu klientów jest bardzo dużym sukcesem i zachęca do ciągłego rozwoju oferty. Nowości zaczniemy testować w najbliższych miesiącach – mówi Artur Kozak, dyrektor departamentu rozwoju oferty i wdrożeń w AXA.

Wspólna kampania wizerunkowa wystartuje w głównych stacjach telewizyjnych, będzie ją można obejrzeć również online. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Źródło: Provident Polska SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764