logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident Polska z nagrodą „Złota mowa reklamowa” od TVP

  PR 09.02.2018, przeczytano 569 razy

Provident Polska otrzymał wyróżnienie za wzorcową postawę w kształtowaniu kultury komunikacji za pośrednictwem reklam emitowanych ma antenach TVP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-polska-z-nagroda-_zlota-mowa-reklamowa_-od-tvp,35391,artykul.html

Największa firma pożyczkowa w Polsce, działająca na rynku od ponad 20 lat znalazła się w wąskim gronie firm i instytucji nagrodzonych przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.

- Od wielu lat niezmiennie przekazy na wysokim poziomie językowym: poprawne pod katem gramatyki, ortografii, interpunkcji i fonetyki. Nienaganne stylistycznie, prezentujące wzorcową kulturę przekazu. Wyraźna troska o dobrą, rzetelną komunikację z odbiorcą (zamieszczanie dużych, czytelnych i zrozumiałych przypisów). Przełamywanie schematów slangu branżowego. W przypadku bardzo rzadkich mankamentów – natychmiastowa gotowość zmiany –
czytamy w uzasadnieniu szczegółowym do nagrody.

– W Provident Polska bardzo dużą wagę przywiązujemy do jasnej i rzetelnej komunikacji z klientem. Dbamy o to, by nasze reklamy były nie tylko poprawne językowo czy atrakcyjne graficznie, ale także niosły ze sobą zrozumiały przekaz i budowały wizerunek Providenta jako marki przyjaznej konsumentowi. Bardzo cieszymy się z tego, że nasze działania w tym zakresie zostały docenione – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej.

W tym roku wyróżnienie „Złota mowa reklamowa” trafiło do zaledwie kilku podmiotów. Oprócz Provident Polska nagrodzone zostało m.in. Ministerstwo Rozwoju, Grupa Lotos, Hochland i Media Expert.

Źródło: Provident Polska SA

www.provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764