logo
WIADOMOŚCI

Provident Polska z nagrodą „Złota mowa reklamowa” od TVP

Mateusz Zawiślak  PR 09.02.2018, przeczytano 190 razy

Provident Polska otrzymał wyróżnienie za wzorcową postawę w kształtowaniu kultury komunikacji za pośrednictwem reklam emitowanych ma antenach TVP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-polska-z-nagroda-_zlota-mowa-reklamowa_-od-tvp,35391,artykul.html

Największa firma pożyczkowa w Polsce, działająca na rynku od ponad 20 lat znalazła się w wąskim gronie firm i instytucji nagrodzonych przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.

- Od wielu lat niezmiennie przekazy na wysokim poziomie językowym: poprawne pod katem gramatyki, ortografii, interpunkcji i fonetyki. Nienaganne stylistycznie, prezentujące wzorcową kulturę przekazu. Wyraźna troska o dobrą, rzetelną komunikację z odbiorcą (zamieszczanie dużych, czytelnych i zrozumiałych przypisów). Przełamywanie schematów slangu branżowego. W przypadku bardzo rzadkich mankamentów – natychmiastowa gotowość zmiany –
czytamy w uzasadnieniu szczegółowym do nagrody.

– W Provident Polska bardzo dużą wagę przywiązujemy do jasnej i rzetelnej komunikacji z klientem. Dbamy o to, by nasze reklamy były nie tylko poprawne językowo czy atrakcyjne graficznie, ale także niosły ze sobą zrozumiały przekaz i budowały wizerunek Providenta jako marki przyjaznej konsumentowi. Bardzo cieszymy się z tego, że nasze działania w tym zakresie zostały docenione – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej.

W tym roku wyróżnienie „Złota mowa reklamowa” trafiło do zaledwie kilku podmiotów. Oprócz Provident Polska nagrodzone zostało m.in. Ministerstwo Rozwoju, Grupa Lotos, Hochland i Media Expert.

Źródło: Provident Polska SA

www.provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Już kilka miesięcy nadaje swój program w Internecie telewizja wPolsce.pl. Jest to kanał publicystyczno-informacyjny, którego właścicielem jest spółka Fratria, kierowana przez prezesa Romualda Orła. W ostatnich tygodniach kanał ten odniósł spory sukces. Dzienny zasięg streaming'u stacji (a więc relacji na żywo) w serwisie Youtube sięgnął 80 tysięcy unikalnych użyt...
Jakie przeglądarki internetowe są najpopularniejsze w Polsce?
W kwietniu 2018 roku połowa odsłon wykonanych przy użyciu komputerów osobistych i laptopów na polskich stronach WWW pochodziła z przeglądarki Google Chrome. Na drugim miejscu uplasował się Firefox, za pomocą którego wygenerowano ponad jedną trzecią wszystkich odsłon. Trzecie miejsce w rankingu zajęła Opera.
Badanie: Ranking cytowań w kwietniu 2018
Z opracowania wynika, że liderem cytowań wśród dzienników ogólnopolskich została Rzeczpospolita (142), za nią: Fakt (106) oraz Gazeta Wyborcza (99). Wśród dzienników regionalnych na pierwszym miejscu znalazła się Gazeta Wrocławska (14), na drugim – Gazeta Krakowska (12), a na trzecim – Polska The Times (9). Wśród tygodników ogólnopolskich najczęściej cytowano Gazetę...
Po aferze Cambridge Analytica, prezes Facebooka Mark Zuckerberg ogłosił 21 marca, że ​​firma przeprowadzi audyt w celu zidentyfikowania podejrzanych aplikacji, które mogły wykorzystywać dane użytkowników w niewłaściwy sposób.
Czy conversational messaging przygotuje nas na wejście RCS w Polsce?
Nieokreślony termin wejścia RCS w Polsce studzi entuzjazm rynku i każe rozglądać się za innymi technologiami, które wzbogacą kontakt marek z klientami. Na uwagę zasługuje conversational messaging, który łączy kanały rich media - Messengera, RCS oraz czat w przeglądarce internetowej. Czy rozwiązania tego typu pomogą w szybszym wdrożeniu RCS-a na świecie?
 
sobota 26.05.2018, 69 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone