logo
WIADOMOŚCI

Provident Polska z nagrodą „Złota mowa reklamowa” od TVP

Mateusz Zawiślak  PR 09.02.2018, przeczytano 210 razy

Provident Polska otrzymał wyróżnienie za wzorcową postawę w kształtowaniu kultury komunikacji za pośrednictwem reklam emitowanych ma antenach TVP.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-polska-z-nagroda-_zlota-mowa-reklamowa_-od-tvp,35391,artykul.html

Największa firma pożyczkowa w Polsce, działająca na rynku od ponad 20 lat znalazła się w wąskim gronie firm i instytucji nagrodzonych przez Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.

- Od wielu lat niezmiennie przekazy na wysokim poziomie językowym: poprawne pod katem gramatyki, ortografii, interpunkcji i fonetyki. Nienaganne stylistycznie, prezentujące wzorcową kulturę przekazu. Wyraźna troska o dobrą, rzetelną komunikację z odbiorcą (zamieszczanie dużych, czytelnych i zrozumiałych przypisów). Przełamywanie schematów slangu branżowego. W przypadku bardzo rzadkich mankamentów – natychmiastowa gotowość zmiany –
czytamy w uzasadnieniu szczegółowym do nagrody.

– W Provident Polska bardzo dużą wagę przywiązujemy do jasnej i rzetelnej komunikacji z klientem. Dbamy o to, by nasze reklamy były nie tylko poprawne językowo czy atrakcyjne graficznie, ale także niosły ze sobą zrozumiały przekaz i budowały wizerunek Providenta jako marki przyjaznej konsumentowi. Bardzo cieszymy się z tego, że nasze działania w tym zakresie zostały docenione – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej.

W tym roku wyróżnienie „Złota mowa reklamowa” trafiło do zaledwie kilku podmiotów. Oprócz Provident Polska nagrodzone zostało m.in. Ministerstwo Rozwoju, Grupa Lotos, Hochland i Media Expert.

Źródło: Provident Polska SA

www.provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Artur Jastrzębski szefem analityki biznesowej w Publicis Media
Artur Jastrzębski, dotychczas Head of Industry Analytics and IoT w PWC Polska, objął nowo utworzone stanowisko Head of Business Analytics w Publicis Media. Będzie zarządzał zespołami Data Analytics oraz Business Integration.
Bauer Media Group podjęła starania w kierunku przejęcia Jazz FM - wiodącej brytyjskiej komercyjnej stacji radiowej ukierunkowanej na takie gatunki muzyczne, jak jazz, soul i blues.
Serwisy turystyczne popularne w lipcu
W lipcu 2018 roku wzrosła liczba odsłon na stronach związanych z podróżami i turystyką. Z danych wynika, że internauci najchętniej odwiedzali strony WWW o tej tematyce za pomocą urządzeń mobilnych. Więcej o tym, jak Polacy korzystali z sieci w lipcu, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa.
IMM: Rzeczpospolita najbardziej opiniotwórczym medium w lipcu
W lipcowym rankingu najczęściej cytowanych mediów pierwsze miejsce zajął dziennik Rzeczpospolita, wyprzedzając m.in. portal Onet.pl i TVN24 – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach nalazły się Wirtualna Polska oraz radio RMF FM.
Netia: internet i TV z Ligą Mistrzów UEFA do końca roku bez opłat
Netia wprowadza nową ofertę promocyjnych pakietów z szybkim, światłowodowym dostępem do internetu, aż do 900 Mb/s i usługami telewizyjnymi z dostępem na żywo do meczów Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA, w rewelacyjnie niskich cenach. Oferty są dostępne zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone