logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident Polska z nową kampanią reklamową „Mam plan”

  PR 03.04.2019, przeczytano 2151 razy

Provident Polska rusza 3 kwietnia 2019 roku z „Mam plan” – nową kampanią reklamową nawiązującą do polskiego przeboju z 2000 roku. W spotach Provident promuje udzielaną przez internet pożyczkę z RRSO poniżej 10%.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-polska-z-nowa-kampania-reklamowa-_mam-plan_,381931,artykul.html

Provident Polska startuje 3 kwietnia z nową kampanią reklamową swojej pożyczki z RRSO 9,87% oferowanej nowym klientom przez internet. W spotach kampanii wykorzystano melodię z polskiego hitu lata 2000. Głównym bohaterem filmu reklamowego jest młody tata. Śpiewając, mężczyzna wymienia rzeczy: biurko, samochody, fotel obrotowy, schody, szarawy dywan, welona żywa, chata, odrzutowiec, co szybko lata, które jego syn będzie miał, bo on ma plan i wykona go sam! Wszystko dzięki pożyczce z niskim RRSO i małymi ratami. Spot kończy się radością chłopca z nowego pokoju, chłopięcą zabawą obu bohaterów i wspólnym śpiewaniem taty i syna.

– W Providencie biznes online notuje duże przyrosty, głownie dzięki atrakcyjnym produktom finansowym, na przykład z niskim RRSO lub długim okresem spłaty, które oferujemy w internecie. Nasza nowa kampania reklamowa „Mam plan” przypomina klientom o ofercie produktowej „Pożyczka na 48 miesięcy” dla nowych Klientów, która obowiązuje w Provident Polska od listopada zeszłego roku. Klienci mogą otrzymać kwotę od 5 000 zł do 20 000 zł i spłacić ją w 48 miesięcznych ratach. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) tej pożyczki wynosi 9,87%. Oczywiście, warunkiem udzielenia pożyczki jest pozytywny wynik oceny zdolności kredytowej konsumenta – mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Rozwoju Marki i Sprzedaży w Kanałach Marketingowych.

Nowa kampania reklamowa Provident Polska startuje 3 kwietnia w głównych stacjach telewizyjnych.

Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764