logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident Polska z wiosenną kampanią reklamową

  PR 07.04.2015, przeczytano 761 razy
ilustracjastrzałka

Provident Polska rusza na wiosnę z nową kampanią reklamową. Akcja zachęca do świadomego pożyczania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-polska-z-wiosenna-kampania-reklamowa,24457,artykul.html

Wielość produktów finansowych na rynku powoduje, że klient może poczuć się zagubiony w swoich decyzjach. 7 kwietnia rusza nowa kampania Providenta, która ma na celu uświadomienie klienta, że powinien zaufać firmie, której głównym filarem działalności jest odpowiedzialne pożyczanie.

Kampania opiera się na znanych trzech powiedzeniach: „musztarda po obiedzie”, „i po ptakach” oraz „nie płacz nad rozlanym mlekiem”. Akcja przestrzega przed podejmowaniem pochopnych decyzji finansowych.

Nawet jedna nieprzemyślana decyzja finansowa może mieć wpływ na całe nasze życie. Na rynku mnożą się produkty finansowe, które mają skomplikowane mechanizmy i ukryte opłaty. Z nową kampanią chcemy budować świadomy profil naszego klienta, proponując jasne zasady: pożyczamy na dłużej, rozsądniej i bezpieczniej – mówi Katarzyna Szerling, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska. Chcemy przekonać klientów, że przed wzięciem pożyczki warto sprawdzić ofertę Providenta, aby potem nie żałować. Nasi Klienci, to przecież zaradni ludzie, którzy dokonują mądrych wyborów. Zanim, więc wybiorą inną pożyczkę, sprawdzają Providenta – dodaje.

Mając na uwadze zróżnicowane potrzeby klientów, firma stawia przede wszystkim na elastyczność, dlatego klienci Providenta mogą wybrać spłatę w mikroratach tygodniowych lub rozłożyć ją na raty miesięczne. Dodatkowo Provident proponuje pożyczkę konsolidacyjną, która świetnie się wpisuje w jedno z haseł reklamowych kampanii: „nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem”. Dzięki niej klient może uwolnić się od zobowiązań w firmach chwilówkowych i odpowiedzialnie zarządzić swoim zadłużeniem.

Akcja jest wspierana nowymi spotami reklamowymi w mediach ogólnopolskich i lokalnych, w tym telewizji, prasie i internecie. Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała krakowska agencja Opus B, za kreację BTL i internet odpowiada AdHeads. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD. Kampania rusza na początku kwietnia i potrwa do połowy maja.

Źródło: Provident Polska

provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764