WIADOMOŚCI

Provident promuje pożyczkę na dziecinnie prostych zasadach

redakcja  PR - bezpłatny materiał PR | 16.06.2017, przeczytano 254 razy
ilustracjastrzałka
Provident promuje pożyczkę na dziecinnie prostych zasadach

Provident ruszył z kolejną ofertą promocyjną. Promocja „Prosta pożyczka” potrwa do 13 czerwca. Za kampanię wspierającą promocję odpowiada, działająca w ramach Isobar Poland Group, agencja Isobar Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-promuje-pozyczke-na-dziecinnie-prostych-zasadach,32827,artykul.html

Promocję wspiera kampania w TV. 15-sekudowy spot będzie można zobaczyć w TVN, Polsacie, TVP oraz w kanałach należących do IMD, a także działania online oraz komunikacja w punktach sprzedaży.

Za działania komunikacyjne odpowiada agencja Isobar, spot wyprodukował Propeller a media zaplanował dom mediowy OMD.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
thalero, 16.06.2017

Zastanawia mnie, czy materiał zawierający całą reklamę, można jeszcze określić materiałem PR czy to już pełnoprawna reklama, umieszczona za darmoszkę.

avatar użytkownika
redakcja, 16.06.2017

Cieszymy się że nasze publikacje pobudzają Cię do refleksji i dociekań.  

brak ikonki
thalero, 16.06.2017

W istocie, dociekam, bo w materiale niewiele informacji na temat samej kampanii, jedynie klip w całości.
  



avatar użytkownika
wongabonga, 17.06.2017

Generalnie widzę, że zasady tej pożyczki są jaśniejsze niż w bankach.

avatar użytkownika
redakcja, 17.06.2017

Koledzy, nie zajmujemy się tu pożyczką, ale dotyczącą pożyczki kampanią.  

brak ikonki
thalero, 17.06.2017

Ale czym tu się zajmować skoro na cały materiał składa się reklama oraz wzmianka kto wyprodukował.  

avatar użytkownika
redakcja, 17.06.2017

Twoje zastrzeżenia budzi jedynie prezentowanie kreacji wideo, czy dotyczy to także kreacji graficznych?  

brak ikonki
thalero, 18.06.2017

Moje zastrzeżenia budzi oznaczenie materiału.
To jest reklama i tak powinnna być oznaczona.  

avatar użytkownika
redakcja, 18.06.2017

Nie zrozumiałeś - to jest informacja na temat kampanii reklamowej, w ramach której zaprezentowana jest także kreacja. Masz jakąś propozycję dotyczącą standardów redakcyjnych w takich przypadkach? Np. prezentowanie połowy klipu, 1/4 sloganu reklamowego oraz 1/3 powierzchni plakatu? No i oczywiście obowiązkowe rozmazywanie logotypów i nazw produktów. Wówczas przekaz zostanie oczyszczony z elementów reklamowych i dowiesz się na temat kreacji dokładnie tyle, ile Cię najwyraźniej interesuje.  

brak ikonki
thalero, 19.06.2017

Mam propozycję byś zamiast zarzucać czytelnikom, że czegoś nie rozumieją, zaczął oznaczać reklamy jako reklamy.
Skoro nie ma ani słowa o warstwie technicznej i merytorycznej kampanii, a jest tylko CAŁY klip, to wpis jest reklamą.
Nieoznaczoną.
Tyle.  

avatar użytkownika
redakcja, 19.06.2017

Nie umiesz podać prostego kryterium? Np. 43,3% klipu?  

brak ikonki
thalero, 19.06.2017

To TY masz obowiązek właściwie oznaczyć reklamy.
Więc zacznij to robić zamiast nieustająco udawać idiotę.
  

avatar użytkownika
redakcja, 19.06.2017

Stajesz się niemiły.  

brak ikonki
thalero, 19.06.2017

Chcesz miłości idź na portal randkowy.
  

avatar użytkownika
redakcja, 19.06.2017

Zabrzmiało jak reklama portalu randkowego. Nie trzeba by tego oznaczyć?  

brak ikonki
thalero, 19.06.2017

Zabrzmiałoby, gdybym zalinkował do klipu z reklamą konkretnego.
Ale ja nie jestem redakcją Signs.  

avatar użytkownika
redakcja, 19.06.2017

Ufff!  

brak ikonki
thalero, 19.06.2017

Mnie też.
Skojarzenie z redakcją mogłoby stanowić poważną skazę na reputacji.  



 
sobota 21.10.2017, 120 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone