
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała wiosenną odsłonę kampanii firmy pożyczkowej Provident, która toczy się pod hasłem „Mam plan”.
Plan na spokój wyśpiewuje tym razem sympatyczny tata, który w niepewnych czasach zapewnia poczucie bezpieczeństwa swojej rodzinie: żonie i dwójce rozbrykanych dzieci, korzystając z pożyczki ze stałą ratą. Provident wzmacnia w ten sposób swój wizerunek zaufanego i stabilnego partnera finansowego. Budowanie partnerskiej relacji z klientem, skupionej na zrozumieniu jego potrzeb w czasach rosnącej inflacji, przełożyło się na wzrost zainteresowania wzięciem pożyczki od Providenta.
- W naszej najnowszej kampanii podkreślamy jak ważny jest dla nas spokój i bezpieczeństwo finansowe naszych klientów. Biorąc pod uwagę fakt, że żyjemy w zmiennych i niepewnych czasach, mamy do czynienia ze spadającymi nastrojami konsumenckimi, stawiamy na stałe raty, pewność i bezpieczeństwo – mówi Artur Zabielski, dyrektor marketingu Provident Polska SA - Provident to firma, która istnieje na polskim rynku ponad 25 lat. Zaufało nam 4 miliony klientów, których satysfakcja jest dla nas najważniejsza. Zaufanie, które przez ten czas sukcesywnie budujemy oferując przejrzyste produkty i obsługę na najwyższym poziomie pozwala nam być przekonanym, że plan na spokój jest możliwy do zrealizowania – dodaje.
Działania reklamowe obejmują telewizję oraz internet (YouTube, VOD, display). Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja MullenLowe Warsaw, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD. Spoty wyprodukowało studio F1LM, a wyreżyserował duet Konqubinat.
Źródło: MullenLowe Warsaw