logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident przyznał nagrodę w konkursie Grand Press Photo 2019

  PR 17.05.2019, przeczytano 549 razy
ilustracjastrzałka
Karolina Łuczak wręcza nagrodę specjalną Aleksandrowi Knitterowi w konkursie Grand Press Photo 2019

Provident już trzeci rok z rzędu przyznał nagrodę specjalną w ramach konkursu Grand Press Photo. Jako partner kategorii Życie codzienne, Provident Polska wyróżnił zdjęcie wykonane przez Aleksandra Knittera, fotoreportera z Chojnic.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-przyznal-nagrode-w-konkursie-grand-press-photo-2019,382487,artykul.html

Grand Press Photo to prestiżowy konkurs dla profesjonalnych fotografów prasowych. W trakcie tegorocznej, 15. edycji konkursu nadesłano do niego 4,5 tys. zdjęć. Do finału trafiło 58 zdjęć pojedynczych, 11 reportaży i cztery projekty dokumentalne. 66 fotografów, których prace zakwalifikowały się do ostatniego etapu konkursu, walczyło o zwycięstwo w takich kategoriach jak: Wydarzenia, Życie codzienne, Ludzie, Sport, Środowisko, Kultura i rozrywka oraz Portret. Provident został w tym roku partnerem kategorii Życie codzienne, w której – niezależnie od decyzji jury – wybierał swojego zwycięzcę.

Nagroda w wysokości 3 tys. zł trafiła do Aleksandra Knittera, który odebrał ją wczoraj podczas uroczystej gali w Reducie Banku Polskiego w Warszawie z rąk Karoliny Łuczak, Kierownika Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej w Provident Polska.

- Wyróżniona przez nas fotografia pokazuje moment wizyty wolontariuszy z Chojnickich Dni Fantastyki u dziewczynki, leżącej na szpitalnym łóżku.  Temat tej pracy jest nam bardzo bliski. Wolontariusze z naszej firmy często odwiedzają dzieci przebywające w szpitalach w całej Polsce i prowadzą dla nich zajęcia z bajkoterapii – mówi Karolina Łuczak, Kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej w Provident Polska.  – Provident Polska wspiera ludzi z pasją. Zgodnie z naszym hasłem „Wierzymy w Twój plan”, zachęcamy do wyznaczania sobie celów i dążenia do ich realizacji. Dlatego kolejny raz zaangażowaliśmy się w konkurs Grand Press Photo. Startujący w nim fotografowie angażują talent i czas, aby realizować swoje reporterskie i reportażowe cele. Dzięki temu robią poruszające zdjęcia i osiągają sukcesy- dodaje Karolina Łuczak.

Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo jest organizowany od 2005 roku przez magazyn „Press” oraz Fundację Grand Press. Co roku jury przewodniczy światowej klasy fotoreporter, laureat World Press Photo. W tym roku był to Espen Rasmussen („VG Helg”, Panos Pictures). Norweski fotoreporter zdobył wiele wyróżnień na największych konkursach fotograficznych – m.in. trzy nagrody w World Press Photo. Oprócz niego w jury zasiadali: Piotr Małecki (Napo Images, Panos Pictures, Forum), Maria Mann (EPA), Beata Łyżwa-Sokół („Gazeta Wyborcza”), Ahmet Sel (Agencja Anadolu), Andrzej Zygmuntowicz.

Jury wyłaniało laureatów poszczególnych kategorii, a także przyznało główną nagrodę Grand Press Photo w wysokości 10 tys. zł za Zdjęcie Roku. W tym roku Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo 2019 wygrał Sławomir Kamiński z „Gazety Wyborczej”.

Źródło: Provident

www.provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764