Nauczyć się robić na drutach, pracować w schronisku jako wolontariusz, wsiąść do pociągu byle jakiego, zrobić salto – co łączy te plany? Są niebanalne, śmiałe, różnorodne… Tak jak osoby, które będą je realizować, czyli twórcy z sieci LifeTube - Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka. Ta czwórka popularnych influencerów jako pierwsza podejmie wyzwanie rzucone przez Providenta: 365 planów w 365 dni. To początek długofalowej współpracy marki z youtuberami.
Akcja startuje 21 maja. Każdego dnia jeden z influencerów będzie realizował inny plan. Relacje będzie można obejrzeć na jego kanałach społecznościowych, takich jak YouTube, Facebook czy Instagram, a także na stronie internetowej kampanii http://www.365planow.pl
– Akcja #365planów jest kontynuacją przyjętej przez nas ponad dwa lata temu strategii komunikacyjnej opartej na haśle „Wierzymy w Twój plan”, która została dostosowana do grupy docelowej najbardziej aktywnej w mediach społecznościowych. Tym razem swoje zamierzenia realizuje młode pokolenie, wkraczające dopiero w dorosłość. Historia o 365 planach opowiedziana jest w nieco inny niż dotychczas sposób, niezmienny jednak pozostaje fakt, że my wciąż wierzymy w te plany i pomagamy w ich realizacji – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej w Provident Polska.
Dzięki akcji firma chce nawiązać dialog z młodymi ludźmi poprzez media internetowe, które dla młodych są codziennością. W swojej kampanii Provident sięga więc po najbardziej atrakcyjne dla nich formy komunikacji, w tym materiały foto, video, konkursy, a przede wszystkim zaangażowanie popularnych bohaterów internetu.
– Chcemy poprzez tę akcję zwiększyć świadomość naszej marki wśród młodych, pokazać im, że pomimo tego, że jesteśmy firmą z długim, bo ponad 20-letnim stażem na rynku, to rozumiemy również ich potrzeby – mówi Karolina Łuczak, kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej w Provident Polska.
Czwórka influencerów i ponad 2 miliony fanów
#365planów to pierwsza kampania marki Provident zrealizowana we współpracy z influencerami. Marka postawiła na akcję wizerunkową, niebanalną komunikację i angażujące formaty, które pozwolą jej dotrzeć do młodego pokolenia.
– Youtuberzy chętnie podejmują trudne tematy i przekazują je swojej widowni w ciekawy sposób. Dzięki temu, że to właśnie oni stają się głosem marki, możliwe jest odczarowanie takich zagadnień jak finanse czy pożyczki, które u młodych ludzi budzą różne skojarzenia. W kampanii postawiliśmy na różnorodność, dlatego zaangażowani twórcy na co dzień spełniają się w różnych kategoriach. Wraz z marką Provident realizują ciekawe, czasem zaskakujące plany. Dodatkowo, w ramach długofalowej współpracy mamy szansę pokazać markę w wielu odsłonach - komentuje Wioleta Ciechowicz, senior account manager w LifeTube.
W pierwszym tygodniu swoje plany będzie realizował Ajgor Ignacy, 21-letni twórca filmów lifestyle’owych, który na YouTube zgromadził społeczność blisko miliona obserwujących.
– Cieszę się, że zaczynając od małego pokoju i amatorskiej kamerki, po latach jestem na takim etapie, że moje produkcje dzisiaj mogą wyglądać kompletnie inaczej. Dzieją się ciekawe akcje, a jedną z nich jest aktualna współpraca z Providentem, dzięki której mogę puścić wodze fantazji i zrealizować rzeczy, które jakiś czas temu planowałem – tłumaczy Ajgor Ignacy. – Przez 7 dni w tygodniu będziemy robić najbardziej odjechane pomysły, takie jak: lot w tunelu aerodynamicznym, malowanie mojego wielkiego obrazu, do którego od dłuższego czasu się zabierałem, czy chociażby budowa pola golfowego w naszym studiu filmowym. Brzmi to nierealnie... I tak właśnie ma brzmieć! Pozdrowienia dla ekipy Providenta oraz całej agencji za zaufanie! - dodaje.
Kolejny tydzień będzie należał do Alex Mandostyle i jej planów. Alex ma 19 lat i zazwyczaj porusza się wokół tematów związanych z modą i urodą, ale podróże, kuchnia czy… chemia też nie są jej straszne. Jej kanał na YouTube ma już ponad pół miliona subskrybentów, a na Instagramie obserwuje ją ponad 400 tys. fanów.
– Lubię podejmować nowe wyzwania i właśnie w takich kategoriach traktuję projekt #365planów. Chcę pokazać, że plany niekoniecznie muszą być wielkie czy bardzo ambitne. Także drobiazgi można traktować w kategorii planów, a ich realizacja może być sukcesem. Jakie plany zamierzam wprowadzić w życie ? To na razie tajemnica – mówi influencerka.
Od 4 czerwca swoje plany będzie realizował Sheo, zaś od 11 czerwca – Zmianoholiczka. Sheo to pochodzący z małego miasta 23-letni influencer, który tworzy filmy lifestyle’owe, rozrywkowe i challenge. Jego kanał na YouTube subskrybuje ponad 700 tys. osób. Natomiast Zmianoholiczka, choć ma dopiero 20 lat, swój kanał o tematyce beauty prowadzi od 6 lat. Ma ponad 100 tys. subskrybentów. Po planach Zmianoholiczki, takich jak wolontariat w schronisku czy lepienie garnków z gliny, ponownie przyjdzie kolej na Ajgora Ignacego. Z czasem do realizacji swoich planów zostaną zaproszeni kolejni influencerzy. Akcja będzie bowiem trwała 365 dni. Za realizację odpowiadają agencje: LifeTube, Lettly i Isobar.
W czasie trwania kampanii będą także organizowane konkursy z nagrodami dla fanów. W każdym miesiącu będą oni mogli tworzyć i realizować swoje plany. Zadaniem konkursowym będzie dodanie na stronę kampanii krótkiej relacji w formie foto lub video z realizacji wybranego planu. Spośród wszystkich zgłoszeń jury konkursu wybierze laureatów, którzy otrzymają nagrody.
Źródło: Provident Polska SA
Znaczy się teraz zamiast gości z bejsbolami będą influencerzy?
Dopóki influencerzy zachowują wiarygodność w oczach odbiorców, będą zapewne wykorzystywani w reklamie i akcjach marketingowych - byłoby dziwne i nieprofesjonalne gdyby branża reklamowa zignorowała pojawienie się grupy mającej kontakt i wpływ na grupę docelową.
Czyli influencerzy będą chwalić firmę a wierzytelności nadal będą zbierać zbiry?
Widziałeś jakąś reklamę Providenta w której występowałyby "zbiry" albo "goście z bejsbolami"?
A może powinny te zbiry występować.
Jest niewielka szansa, że część ludzi zrezygnowałaby z pożyczania na procent wielkości wieży Eiffla.
No ale napisałeś że influencerzy będą teraz zamiast zbirów w tych reklamach - to gdzie te zbiry?
Influencerzy, jak sądzę, będą grzać, znaczy ocieplać.
Ale core biznesu się nie zmieni, lichwiarski procent i bejsbole do zbierania rat.
Chciałeś zatem powiedzieć, że influencerzy uzupełnią, a nie zastąpią panów z bejsbolami - ale byłeś niewystarczająco precyzyjny?
Pewien internetowy celebryta, ma brzydki zwyczaj blokowania ludzi mających odmienne zdanie i ośmielających się je wyrazić pod jego wpisami.
Jak sądzisz... długo by się zastanawiał nad użyciem bejsbola wobec kogoś, kto zalega?
Ja myślę, że bardzo niedługo.
Pewnie dałby takiemu prze łeb, a potem zrobił mu jesień średniowiecza z miejsca, w który plecy tracą swą szlachetną nazwę. A co to ma wspólnego z Providentem?
Bejsbol to symbol providenta.
Nieodłączny i niezapomniany, póki istnieć będzie nie tylko marka, ale i model działania.
A umiesz jakoś uzasadnić taką tezę? Na przykład przywołując sytuacje potwierdzające że takie metody są rzeczywiście stosowane przez tą firmę?
Od 25 maja obowiązuje RODO, więc nie można przywoływać, bo każda informacja umożliwiająca identyfikację jest chronioną daną osobową.
NIemniej, jestem przekonany, że jak się nieco wysilisz, to znajdziesz w internecie kilka ciekawych historii, w morzu pozytywnych komentarzy pisanych przez Kasie i Zenków.
Przytocz w sposób uniemożliwiający identyfikację - to nic trudnego, nawet wysilać się nie trzeba.
Jwpwpisrjn.
Npktpzppipznspjnwzcztnpsd.
Iwntnjdjw.
Zanonimizowałem.
Czyli nie masz nic na potwierdzenie swoich insynuacji, tak sobie pomówiłeś tę firmę?
Zanonimizowałem opowieść, bo każdy jej element wskazuje albo na osobę biorącą pożyczkę, albo na osobę, która odbiera raty tej pożyczki.
Ale jeśli chcesz koniecznie poznać tę i inne historie, użyj GŁOWY.
Na pewno umiesz.
Pozostaje mieć nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z odpowiedzialności karnej grożącej Ci w wypadku, gdybyś napotkał podobne problemy z przytoczeniem argumentów podczas rozmowy z prokuratorem albo sędzią. Zwłaszcza, że obsmarowałeś nie tylko Providenta, ale np. również Kruka, która to firma zajmuje się windykacją długów na rzecz Providenta. W temacie nadziei - Tobie pozostaje nadzieja, że nikt życzliwy nie wpadnie na pomysł aby zwrócić uwagę na Twoje wpisy którejś z tych firm.
Być skazanym za negatywny komentarz o Providencie...
Mieć w cv informację o współpracy z nimi...
Co jest gorsze?
Twoje wpisy nie były komentarzem do faktów, ale te fakty insynuowały. Nie oceniałeś niczego - sugerowałeś pewne zdarzenia.
Nadal nie wiem co gorsze...