logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident rozpoczyna długofalową współpracę z influencerami

  PR 28.05.2018, przeczytano 899 razy
ilustracjastrzałka

Nauczyć się robić na drutach, pracować w schronisku jako wolontariusz, wsiąść do pociągu byle jakiego, zrobić salto – co łączy te plany? Są niebanalne, śmiałe, różnorodne… Tak jak osoby, które będą je realizować, czyli twórcy z sieci LifeTube - Ajgor Ignacy, Alex Mandostyle, Sheo i Zmianoholiczka. Ta czwórka popularnych influencerów jako pierwsza podejmie wyzwanie rzucone przez Providenta: 365 planów w 365 dni. To początek długofalowej współpracy marki z youtuberami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-rozpoczyna-dlugofalowa-wspolprace-z-influencerami,36658,artykul.html

Akcja startuje 21 maja. Każdego dnia jeden z influencerów będzie realizował inny plan. Relacje będzie można obejrzeć na jego kanałach społecznościowych, takich jak YouTube, Facebook czy Instagram, a także na stronie internetowej kampanii http://www.365planow.pl

– Akcja #365planów jest kontynuacją przyjętej przez nas ponad dwa lata temu strategii komunikacyjnej opartej na haśle „Wierzymy w Twój plan”, która została dostosowana do grupy docelowej najbardziej aktywnej w mediach społecznościowych. Tym razem swoje zamierzenia realizuje młode pokolenie, wkraczające dopiero w dorosłość. Historia o 365 planach opowiedziana jest w nieco inny niż dotychczas sposób, niezmienny jednak pozostaje fakt, że my wciąż wierzymy w te plany i pomagamy w ich realizacji – mówi Andrzej Zackiewicz, dyrektor Departamentu E-commerce i Komunikacji Marketingowej w Provident Polska.

Dzięki akcji firma chce nawiązać dialog z młodymi ludźmi poprzez media internetowe, które dla młodych są codziennością. W swojej kampanii Provident sięga więc po najbardziej atrakcyjne dla nich formy komunikacji, w tym materiały foto, video, konkursy, a przede wszystkim zaangażowanie popularnych bohaterów internetu.

– Chcemy poprzez tę akcję zwiększyć świadomość naszej marki wśród młodych, pokazać im, że pomimo tego, że jesteśmy firmą z długim, bo ponad 20-letnim stażem na rynku, to rozumiemy również ich potrzeby – mówi Karolina Łuczak, kierownik Biura Prasowego i Komunikacji Wewnętrznej w Provident Polska.

Czwórka influencerów i ponad 2 miliony fanów

#365planów to pierwsza kampania marki Provident zrealizowana we współpracy z influencerami. Marka postawiła na akcję wizerunkową, niebanalną komunikację i angażujące formaty, które pozwolą jej dotrzeć do młodego pokolenia.

– Youtuberzy chętnie podejmują trudne tematy i przekazują je swojej widowni w ciekawy sposób. Dzięki temu, że to właśnie oni stają się głosem marki, możliwe jest odczarowanie takich zagadnień jak finanse czy pożyczki, które u młodych ludzi budzą różne skojarzenia. W kampanii postawiliśmy na różnorodność, dlatego zaangażowani twórcy na co dzień spełniają się w różnych kategoriach. Wraz z marką Provident realizują ciekawe, czasem zaskakujące plany. Dodatkowo, w ramach długofalowej współpracy mamy szansę pokazać markę w wielu odsłonach - komentuje Wioleta Ciechowicz, senior account manager w LifeTube.

W pierwszym tygodniu swoje plany będzie realizował Ajgor Ignacy, 21-letni twórca filmów lifestyle’owych, który na YouTube zgromadził społeczność blisko miliona obserwujących.

– Cieszę się, że zaczynając od małego pokoju i amatorskiej kamerki, po latach jestem na takim etapie, że moje produkcje dzisiaj mogą wyglądać kompletnie inaczej. Dzieją się ciekawe akcje, a jedną z nich jest aktualna współpraca z Providentem, dzięki której mogę puścić wodze fantazji i zrealizować rzeczy, które jakiś czas temu planowałem – tłumaczy Ajgor Ignacy. – Przez 7 dni w tygodniu będziemy robić najbardziej odjechane pomysły, takie jak: lot w tunelu aerodynamicznym, malowanie mojego wielkiego obrazu, do którego od dłuższego czasu się zabierałem, czy chociażby budowa pola golfowego w naszym studiu filmowym. Brzmi to nierealnie... I tak właśnie ma brzmieć! Pozdrowienia dla ekipy Providenta oraz całej agencji za zaufanie! - dodaje.

Kolejny tydzień będzie należał do Alex Mandostyle i jej planów. Alex ma 19 lat i zazwyczaj porusza się wokół tematów związanych z modą i urodą, ale podróże, kuchnia czy… chemia też nie są jej straszne. Jej kanał na YouTube ma już ponad pół miliona subskrybentów, a na Instagramie obserwuje ją ponad 400 tys. fanów.

– Lubię podejmować nowe wyzwania i właśnie w takich kategoriach traktuję projekt #365planów. Chcę pokazać, że plany niekoniecznie muszą być wielkie czy bardzo ambitne. Także drobiazgi można traktować w kategorii planów, a ich realizacja może być sukcesem. Jakie plany zamierzam wprowadzić w życie ? To na razie tajemnica – mówi influencerka.

Od 4 czerwca swoje plany będzie realizował Sheo, zaś od 11 czerwca – Zmianoholiczka. Sheo to pochodzący z małego miasta 23-letni influencer, który tworzy filmy lifestyle’owe, rozrywkowe i challenge. Jego kanał na YouTube subskrybuje ponad 700 tys. osób. Natomiast Zmianoholiczka, choć ma dopiero 20 lat, swój kanał o tematyce beauty prowadzi od 6 lat. Ma ponad 100 tys. subskrybentów. Po planach Zmianoholiczki, takich jak wolontariat w schronisku czy lepienie garnków z gliny, ponownie przyjdzie kolej na Ajgora Ignacego. Z czasem do realizacji swoich planów zostaną zaproszeni kolejni influencerzy. Akcja będzie bowiem trwała 365 dni. Za realizację odpowiadają agencje: LifeTube, Lettly i Isobar.

W czasie trwania kampanii będą także organizowane konkursy z nagrodami dla fanów. W każdym miesiącu będą oni mogli tworzyć i realizować swoje plany. Zadaniem konkursowym będzie dodanie na stronę kampanii krótkiej relacji w formie foto lub video z realizacji wybranego planu. Spośród wszystkich zgłoszeń jury konkursu wybierze laureatów, którzy otrzymają nagrody.

Źródło: Provident Polska SA

www.provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Znaczy się teraz zamiast gości z bejsbolami będą influencerzy?

avatar użytkownika
,

Dopóki influencerzy zachowują wiarygodność w oczach odbiorców, będą zapewne wykorzystywani w reklamie i akcjach marketingowych - byłoby dziwne i nieprofesjonalne gdyby branża reklamowa zignorowała pojawienie się grupy mającej kontakt i wpływ na grupę docelową.  

,

Czyli influencerzy będą chwalić firmę a wierzytelności nadal będą zbierać zbiry?  

avatar użytkownika
,

Widziałeś jakąś reklamę Providenta w której występowałyby "zbiry" albo "goście z bejsbolami"?  

,

A może powinny te zbiry występować.
Jest niewielka szansa, że część ludzi zrezygnowałaby z pożyczania na procent wielkości wieży Eiffla.
  

avatar użytkownika
,

No ale napisałeś że influencerzy będą teraz zamiast zbirów w tych reklamach - to gdzie te zbiry?  

,

Influencerzy, jak sądzę, będą grzać, znaczy ocieplać.

Ale core biznesu się nie zmieni, lichwiarski procent i bejsbole do zbierania rat.
  

avatar użytkownika
,

Chciałeś zatem powiedzieć, że influencerzy uzupełnią, a nie zastąpią panów z bejsbolami - ale byłeś niewystarczająco precyzyjny?  

,

Pewien internetowy celebryta, ma brzydki zwyczaj blokowania ludzi mających odmienne zdanie i ośmielających się je wyrazić pod jego wpisami.

Jak sądzisz... długo by się zastanawiał nad użyciem bejsbola wobec kogoś, kto zalega?
Ja myślę, że bardzo niedługo.
  

avatar użytkownika
,

Pewnie dałby takiemu prze łeb, a potem zrobił mu jesień średniowiecza z miejsca, w który plecy tracą swą szlachetną nazwę. A co to ma wspólnego z Providentem?  

,

Bejsbol to symbol providenta.
Nieodłączny i niezapomniany, póki istnieć będzie nie tylko marka, ale i model działania.
  

avatar użytkownika
,

A umiesz jakoś uzasadnić taką tezę? Na przykład przywołując sytuacje potwierdzające że takie metody są rzeczywiście stosowane przez tą firmę?  

,

Od 25 maja obowiązuje RODO, więc nie można przywoływać, bo każda informacja umożliwiająca identyfikację jest chronioną daną osobową.
NIemniej, jestem przekonany, że jak się nieco wysilisz, to znajdziesz w internecie kilka ciekawych historii, w morzu pozytywnych komentarzy pisanych przez Kasie i Zenków.
  

avatar użytkownika
,

Przytocz w sposób uniemożliwiający identyfikację - to nic trudnego, nawet wysilać się nie trzeba.  

,

Jwpwpisrjn.
Npktpzppipznspjnwzcztnpsd.
Iwntnjdjw.

Zanonimizowałem.
  

avatar użytkownika
,

Czyli nie masz nic na potwierdzenie swoich insynuacji, tak sobie pomówiłeś tę firmę?  

,

Zanonimizowałem opowieść, bo każdy jej element wskazuje albo na osobę biorącą pożyczkę, albo na osobę, która odbiera raty tej pożyczki.

Ale jeśli chcesz koniecznie poznać tę i inne historie, użyj GŁOWY.
Na pewno umiesz.
  

avatar użytkownika
,

Pozostaje mieć nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z odpowiedzialności karnej grożącej Ci w wypadku, gdybyś napotkał podobne problemy z przytoczeniem argumentów podczas rozmowy z prokuratorem albo sędzią. Zwłaszcza, że obsmarowałeś nie tylko Providenta, ale np. również Kruka, która to firma zajmuje się windykacją długów na rzecz Providenta. W temacie nadziei - Tobie pozostaje nadzieja, że nikt życzliwy nie wpadnie na pomysł aby zwrócić uwagę na Twoje wpisy którejś z tych firm.  

,

Być skazanym za negatywny komentarz o Providencie...
Mieć w cv informację o współpracy z nimi...

Co jest gorsze?
  

avatar użytkownika
,

Twoje wpisy nie były komentarzem do faktów, ale te fakty insynuowały. Nie oceniałeś niczego - sugerowałeś pewne zdarzenia.  

,

Nadal nie wiem co gorsze...  

Najnowsze w tym dziale

Od początku swojego istnienia polski SentiOne zainwestował w rozwój sztucznej inteligencji ponad 42 mln zł. Obecnie firma monitoruje ponad 69,5 tys. źródeł w Internecie i przetwarza ponad 150 mln wzmianek dziennie, co przekłada się na wyższą skuteczność ich modeli AI. W ciągu ostatniego roku stworzyła silnik rozumienia języka naturalnego dla języka arabskiego i...
Zakończony w niedzielę turniej Australian Open oglądało na antenach Eurosportu aż 3,6 miliona widzów! Zmagania najlepszych tenisistek i tenisistów świata śledziło średnio 121 tys. widzów w Eurosporcie 1 i 33 tys. osób w Eurosporcie 2, co jest najlepszym wynikiem w historii relacji z turnieju w Melbourne.
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą do 30 kwietnia 2023 roku.
XTB gra z Kanałem Sportowym
Piłka nożna, boks czy mieszane sztuki walki - każdej z tych dyscyplin sportowych towarzyszą wielkie emocje. Punktów stycznych pomiędzy światem sportu, a inwestycjami jest wiele. Część z nich w nadchodzących miesiącach poznać będzie można na antenie Kanału Sportowego, który rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu...
Canal+ pokaże Klubowe Mistrzostwa Świata FIFA w piłce nożnej
CANAL+ pozyskał prawa do Klubowych Mistrzostw Świata – FIFA Club World Cup Maroko 2022. Turniej z udziałem siedmiu drużyn, w tym Realu Madryt i Flamengo, odbędzie się w dniach 1-11 lutego. Wszystkie spotkania będą transmitowane w kanałach sportowych CANAL+ oraz CANAL+ online.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764