Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni, obejmującej zarówno tradycyjne kanały reklamowe, takie jak telewizja i internet, jak i działania w mediach społecznościowych.
W ramach współpracy agencja Plej zajmie się nie tylko opracowaniem innowacyjnych rozwiązań marketingowych, ale również pełną obsługą działań w social mediach, które mają na celu zwiększenie zaangażowania klientów oraz budowanie silnych, emocjonalnych więzi z marką Provident. Działania te obejmą m.in. aktywną obecność na platformach takich jak Facebook, Instagram i TikTok, a także tworzenie dedykowanych kampanii contentowych, które wpiszą się w nowoczesne trendy komunikacji digitalowej.
– Podstawą działań będzie nastawienie na interakcje z marką oraz budowanie silnej, długoterminowej więzi z odbiorcami, co jest zgodne z podejściem do komunikacji i strategią marki Provident. Naszym celem jest stworzenie nowoczesnej i spójnej platformy komunikacyjnej, która pozwoli nam jeszcze lepiej dotrzeć do naszych klientów i umocnić relacje z nimi. Współpraca z Agencją Plej daje nam pewność, że nasza marka będzie obecna z odpowiednim przekazem i wartościami tam, gdzie są nasi klienci – mówi Artur Zabielski, Dyrektor Pionu Marketingu, Członek Zarządu Provident Polska.
W kontekście zmieniającego się rynku, marka zamierza skupić się na nowoczesnych rozwiązaniach w myśl swojej strategii Next Gen, poszukując innowacyjnych form komunikacji marketingowej. Nowe podejście do mediów społecznościowych wpisuje się w plany Provident Polska dotarcia do kolejnych segmentów klientów oraz dalszego rozwoju portfolio. To wszystko ma na celu nie tylko zwiększenie widoczności marki, ale także pogłębienie relacji z konsumentami w dynamicznie zmieniającym się cyfrowym świecie.
– Współpraca z Provident Polska to dla nas szansa na realizację ciekawych projektów i zbudowanie trwałej relacji opartej na zaufaniu. Chcemy stworzyć nowoczesną platformę komunikacyjną, która pomoże Providentowi dotrzeć do nowych klientów i wzmocnić więzi z obecnymi. Zespół Providenta to doświadczeni profesjonaliści, co daje nam pewność, że razem osiągniemy świetne rezultaty. Dziękujemy także za sprawny i przejrzysty proces zakupowy – mówi Mariusz Graca, Członek Zarządu Agencji Plej.
– Zbudowanie nowej platformy komunikacyjnej dla marki, która kieruje swoją ofertę do bardzo szerokiego odbiorcy, w zasadzie do wszystkich w Polsce, wymagało od nas modułowego i wszechstronnego rozwiązania. Stąd koncepcja miejsca, które można znaleźć w każdym polskim mieście czy miasteczku, w którym mieszka przekrój naszego społeczeństwa od singli-studentów, przez rodziny z dziećmi, aż po aktywnych silverów. To miejsce to stworzona przez nas na potrzeby nowej komunikacji miła okolica z dobrosąsiedzką atmosferą przy ulicy Finansowej, gdzie Provident pomaga naszym bohaterom w ich codziennym życiu. Do tego pojemna konstrukcja komunikatów w łatwy sposób daje nam szansę opisać, jak działają produkty Providenta – mówi Bart Biały, dyrektor kreatywny w agencji Plej
Kreacją, strategią i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Plej, za planowanie i zakup czasu antenowego w telewizji odpowiada dom mediowy OMD, a działania w internecie zostały zaplanowane przez Sales&More. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films, a za reżyserię Piotr Matejkowski, a aranżację piosenki opracował Filip Pacholczyk.
W ramach inauguracyjnej nową platformę kampanii reklamowej przygotowano dwa spoty reklamowe:
- 30-sekundowy spot wizerunkowy: https://www.youtube.com/watch?v=itDihrNz5tE, który zaprasza widza na ulicę Finansową, gdzie poznać można plany, marzenia i potrzeby jej mieszkańców. Niedogadane? Dogadane! / Nierabialne? Rabialne! / Na chwilę? Za chwilę!
- 15-sekundowy spot: https://www.youtube.com/watch?v=s_xD-4WgKz0 poświęcony przygotowanej na okres inauguracji platformy promocji „Cashback”, która trwa od 04.11.2024 do 26.11.2024 r. Bohaterka Ania prezentuje zalety promocyjnej oferty, która jest skierowana do klientów wybierających pożyczkę przez Internet od 4 000 zł. Biorąc udział w promocji klient może zyskać nawet do 1500 zł premii, która jest zależna od kwoty pożyczki Provident i jest dobrze.
Źródło: Provident Polska SA