logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident wybrał dom mediowy OMD

  PR 09.02.2016, przeczytano 507 razy

Provident rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Agencja OMD w dalszym ciągu będzie odpowiadać za dopasowanie kanałów komunikacji i zakup mediów na potrzeby działań reklamowych firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-wybral-dom-mediowy-omd,27420,artykul.html

Do przetargu zaproszono największe domy mediowe na rynku. Provident Polska spośród wszystkich ofert, wybrał ofertę domu mediowego OMD i tym samym zdecydował się na przedłużenie obecnej współpracy. Nad prawidłowym przebiegiem przetargu czuwała firma audytorska Media Strategy.

Agencja OMD odpowiedziała na nasze potrzeby i dlatego ponownie zaprosiliśmy ich do współpracy
– mówi Andrzej Zackiewicz, Dyrektor Departamentu Zarządzania Kanałami Marketingowymi. - Nieustannie rozwijamy swoją ofertę produktową oraz promocyjną, dlatego obecny rok zapowiada się pracowicie – dodaje.

Agencja OMD pracuje dla Providenta od końca 2012 roku.

Źródło: Provident Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764