logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident z kampanią na 20-lecie marki w Polsce

  PR 11.07.2017, przeczytano 501 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła kampania komunikująca 20-lecie działania firmy Provident na polskim rynku.  Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-z-kampania-na-20-lecie-marki-w-polsce,33075,artykul.html

Spot komunikujący 20-lecie Provident na polskim rynku opowiada historię dziewczynki,  która już jako dziecko była zafascynowana motoryzacją. Hobby przez całe życie wspierali rodzice dziewczyny. Dwudzieste urodziny córki postanawiają uczcić wyjątkowym prezentem - samochodem wyścigowym. Spot można zobaczyć w TVP, TVN, Polsacie i na kanałach należących do sieci IMD Net oraz w internecie. Komunikację wspierają działania online (display), kampania OOH oraz BTL.

Częścią kampanii jest również aktywacja konsumencka. Przeznaczony dla klientów Provident konkurs rusza 5 lipca i potrwa do 24 lipca. Przez 20 dni codziennie nawet 20 osób będzie mogło wygrać po 2000 zł. W konkursie będą mogli wziąć udział wszyscy klienci firmy, którzy w tym czasie wezmą pożyczkę oraz odpowiedzą na pytanie „Jaki plan zrealizowałbyś za 2000 zł?”.

- Zadanie konkursowe jest nieprzypadkowe. Nawiązuje do naszego hasła „Wierzymy w Twój plan”. Cieszymy się, że już od 20 lat możemy wspierać Polaków w realizacji ich planów. Udzieliliśmy w tym czasie pożyczek ponad 4 mln osób, pomogliśmy im zrealizować ponad 15 mln planów. Jesteśmy dumni z tych liczb, pragniemy podziękować naszym klientom za 20 lat współpracy, stąd pomysł zorganizowania konkursu, w którym mogą wygrać dodatkowy zastrzyk gotówki – mówi Katarzyna Szerling, dyrektor ds. marketingu i członek zarządu Provident Polska.

Udział w urodzinowym konkursie Provident Polska będzie mogła wziąć każda osoba, która między 5 a 24 lipca weźmie w firmie pożyczkę na dowolną kwotę. Konkurs przeznaczony jest zarówno dla klientów, którzy wezmą pożyczkę w sposób tradycyjny – u doradcy, jak i tych, którzy skorzystają z oferty przez internet. Aby mieć szansę na wygraną w wysokości 2000 zł, należy także wykonać zadanie – wysłać SMS z odpowiedzią na pytanie: „Jaki plan zrealizowałbyś za 2000 zł ?”.Na wykonanie zadania każdy klient będzie miał 14 dni od dnia podpisania umowy. Codziennie – począwszy od 19 lipca – przez 20 kolejnych dni komisja konkursowa będzie wyłaniała maksymalnie 20 laureatów, którzy prześlą najbardziej interesujące i kreatywne odpowiedzi.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764