logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”

  PR 20.02.2020, przeczytano 1485 razy
ilustracjastrzałka

Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-z-rodzinna-reklama-_pozyczki-wynajmowanej_,385777,artykul.html

Provident Polska startuje z nową kampanią „Pożyczki wynajmowanej”. W najnowszych spotach reklamowych przedstawiona jest kolejna historia o rodzinnych planach. Bohaterami jest młode małżeństwo, Monika i Bartek, którzy postanawiają zrobić niespodziankę swojemu synkowi Kajtkowi oraz ich psu Mańkowi. Przygotowują dla psiaka własne miejsce – domek pod schodami z wygodnym legowiskiem oraz zabawkami i przysmakami. Z prezentu równie mocno cieszy się Kajtek, który chętnie bawi się z Mańkiem w jego nowym kąciku.

- Po raz kolejny w naszej kreacji reklamowej zdecydowaliśmy się na opowiedzenie ciepłej, rodzinnej historii, pokazującej jak wiele radości może sprawić spełnianie marzeń najbliższych – mówi Anna Słomska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej. – Najnowszy spot nawiązuje do wcześniejszych reklam zarówno klimatem, jak i wykorzystaniem piosenki „Mam plan”, która stała się jednym z naszych znaków rozpoznawczych. Tym razem rozśpiewaną reklamę będzie można usłyszeć także w radiu – dodaje.

Oferta „Pożyczka wynajmowana”, promowana w najnowszym spocie Providenta, udzielana w kwotach od 500 do 4000 zł, obowiązuje już od lipca 2018 r.  i jest przeznaczona dla nowych klientów. W ramach oferty za każde pożyczone 1000 zł należy spłacić 50 zł miesięcznie. W przypadku pożyczki na 1000 zł, spłacanej w 5 ratach, całkowity koszt kredytu wynosi 250 zł, natomiast RRSO 79,58 proc.

Nowa odsłona kampanii wystartowała w głównych stacjach telewizyjnych, a także w radiu oraz online. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Źródło: Provident Polska

www.provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764