logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”

  PR 20.02.2020, przeczytano 565 razy
ilustracjastrzałka

Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-z-rodzinna-reklama-_pozyczki-wynajmowanej_,385777,artykul.html

Provident Polska startuje z nową kampanią „Pożyczki wynajmowanej”. W najnowszych spotach reklamowych przedstawiona jest kolejna historia o rodzinnych planach. Bohaterami jest młode małżeństwo, Monika i Bartek, którzy postanawiają zrobić niespodziankę swojemu synkowi Kajtkowi oraz ich psu Mańkowi. Przygotowują dla psiaka własne miejsce – domek pod schodami z wygodnym legowiskiem oraz zabawkami i przysmakami. Z prezentu równie mocno cieszy się Kajtek, który chętnie bawi się z Mańkiem w jego nowym kąciku.

- Po raz kolejny w naszej kreacji reklamowej zdecydowaliśmy się na opowiedzenie ciepłej, rodzinnej historii, pokazującej jak wiele radości może sprawić spełnianie marzeń najbliższych – mówi Anna Słomska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej. – Najnowszy spot nawiązuje do wcześniejszych reklam zarówno klimatem, jak i wykorzystaniem piosenki „Mam plan”, która stała się jednym z naszych znaków rozpoznawczych. Tym razem rozśpiewaną reklamę będzie można usłyszeć także w radiu – dodaje.

Oferta „Pożyczka wynajmowana”, promowana w najnowszym spocie Providenta, udzielana w kwotach od 500 do 4000 zł, obowiązuje już od lipca 2018 r.  i jest przeznaczona dla nowych klientów. W ramach oferty za każde pożyczone 1000 zł należy spłacić 50 zł miesięcznie. W przypadku pożyczki na 1000 zł, spłacanej w 5 ratach, całkowity koszt kredytu wynosi 250 zł, natomiast RRSO 79,58 proc.

Nowa odsłona kampanii wystartowała w głównych stacjach telewizyjnych, a także w radiu oraz online. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Źródło: Provident Polska

www.provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

50 x 12 = 600
600 / 1000 * 100 = 60
60% w skali roku, to już nawet nie lichwa, to zwyczajna bandyterka.

A co na to PRAWO?

"Zgodnie z nowymi przepisami (ustawa o nadzorze nad rynkiem finansowym, ustawa antylichwiarska) koszt pożyczki nie może być wyższy niż 25% pożyczonej kwoty.

koszty dodatkowe nie mogą przekroczyć 25% całkowitej pożyczonej kwoty,
koszty dodatkowe nie mogą być większe niż 30% całkowitej kwoty pożyczki w stosunku rocznym,
koszty dodatkowe nie mogą przekroczyć 100% wartości pożyczki w przypadku pożyczek udzielanych na kilka lat."

avatar użytkownika
,

A co to są koszty dodatkowe? Masz na myśli koszty pozaodsetkowe?  

,

Jakby nie definiował, oferta providenta wymyka się w bezczelny sposób wszelkim ramom prawnym.  

avatar użytkownika
,

Wskaż konkretnie którym, bo sugerujesz że przepisy dotyczące kosztów pozadosetkowych dotyczą całości kosztów pożyczki. To nieprawda, a nie mające podstaw oskarżenie o bezprawne działanie jest pomówieniem, będącym w świetle polskiego prawa przestępstwem. Warto zatem być precyzyjnym.  

,

Maksymalne koszty odsetkowe i pozaodsetkowe określa USTAWA.
Masz wyżej napisane jak się mają do kwoty kredytu/pożyczki.

Jeśli nie umiesz liczyć w pamięci, policz na paluszkach.
  

avatar użytkownika
,

Limity które podałeś odnoszą do sumy tych kosztów?  

,

Ustawa antylichwiarska określa WSZYSTKIE koszty jakie musi ponieść kredyto- czy pożyczkobiorca.  

avatar użytkownika
,

A Ty napisałeś o wszystkich czy jakichś wybranych?  

,

Nie ma żadnych wybranych. są koszty odsetkowe i pozaodsetkowe.
Oba zdefiniowane w ustawie - ich górny pułap.

Reszta to prosta matematyka.
  

avatar użytkownika
,

I które zostały tutaj przekroczone?  

,

Umiesz liczyć?
Policz na paluszkach.
  

avatar użytkownika
,

Masz jakiś problem z odpowiedzią? Może nie trzeba było tak szybko ferować wyroków?  

,

Masz jakiś problem z liczeniem liczb do tysiąca?  

avatar użytkownika
,

Czyli jest jakiś problem. Dobrze że do tego doszliśmy.  

,

Czyli nie umiesz liczyć...

Poszukaj w internecie są kalkulatory z objaśnieniami. Skorzystaj, może wtedy ogarniesz atrakcyjność reklamowanej przez Ciebie LICHWY.
  

avatar użytkownika
,

Nie dajesz szansy aby odnieść się do Twoich tez, ponieważ nie chcesz albo nie potrafisz wyartykułować ich precyzyjnie. W takiej formie pozostają jedynie pomówieniem.  

,

Sugerujesz, że firma na P. zachowa się jak firma na Ż. i wyśle do mnie uzbrojonych w pisma prawników.
Albo co gorsza, swoich windykatorów z kijami do znanej gry sportowej?
  

avatar użytkownika
,

Nie interesują nas Twoje porachunki z firmami. Dbamy o to aby uprzedzić naszych czytelników jeśli mają do czynienia z kłamstwem lub manipulacją - i wszystko wskazuje na to że w tym wypadku tak właśnie jest. W przeciwnym razie prawdopodobnie już dawno zdołałbyś rozwiać wątpliwości, o które pytamy.  

Najnowsze w tym dziale

Znamy pierwszych prelegentów i tematy wystąpień Forum IAB
6-7 października br. w Warszawie wybitni eksperci świata marketingu, nauki i biznesu będą dyskutować o zaufaniu, które stanowi nie tylko podstawę każdej relacji, ale również siłę napędową biznesu. Ogłaszamy prelegentów i tematy wystąpień czternastej edycji Forum IAB, która upłynie pod hasłem In Trust We Trust. Jaką wartość ma zaufanie w czasach...
PGE ogłosiła przetarg na wybór agencji reklamowych ATL i BTL, z którymi planuje współpracować przez najbliższe 18 miesięcy.
Patrycja Rusnak awansuje na stanowisko senior creative
Patrycja Rusnak, dotychczas creative w VMLY&R Poland, awansowała na stanowisko senior creative. Do jej obowiązków należy obsługa kreatywna i rozwijanie marki Samsung.
Hyundai z kampanią promującą modele Kona
Wraz z początkiem lipca rozpoczęła się kampania promująca rodzinę modeli Hyundai KONA. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764