Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Provident Polska startuje z nową kampanią „Pożyczki wynajmowanej”. W najnowszych spotach reklamowych przedstawiona jest kolejna historia o rodzinnych planach. Bohaterami jest młode małżeństwo, Monika i Bartek, którzy postanawiają zrobić niespodziankę swojemu synkowi Kajtkowi oraz ich psu Mańkowi. Przygotowują dla psiaka własne miejsce – domek pod schodami z wygodnym legowiskiem oraz zabawkami i przysmakami. Z prezentu równie mocno cieszy się Kajtek, który chętnie bawi się z Mańkiem w jego nowym kąciku.
- Po raz kolejny w naszej kreacji reklamowej zdecydowaliśmy się na opowiedzenie ciepłej, rodzinnej historii, pokazującej jak wiele radości może sprawić spełnianie marzeń najbliższych – mówi Anna Słomska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej. – Najnowszy spot nawiązuje do wcześniejszych reklam zarówno klimatem, jak i wykorzystaniem piosenki „Mam plan”, która stała się jednym z naszych znaków rozpoznawczych. Tym razem rozśpiewaną reklamę będzie można usłyszeć także w radiu – dodaje.
Oferta „Pożyczka wynajmowana”, promowana w najnowszym spocie Providenta, udzielana w kwotach od 500 do 4000 zł, obowiązuje już od lipca 2018 r. i jest przeznaczona dla nowych klientów. W ramach oferty za każde pożyczone 1000 zł należy spłacić 50 zł miesięcznie. W przypadku pożyczki na 1000 zł, spłacanej w 5 ratach, całkowity koszt kredytu wynosi 250 zł, natomiast RRSO 79,58 proc.
Nowa odsłona kampanii wystartowała w głównych stacjach telewizyjnych, a także w radiu oraz online. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.
Źródło: Provident Polska