logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”

  PR 20.02.2020, przeczytano 1574 razy
ilustracjastrzałka

Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/provident-z-rodzinna-reklama-_pozyczki-wynajmowanej_,385777,artykul.html

Provident Polska startuje z nową kampanią „Pożyczki wynajmowanej”. W najnowszych spotach reklamowych przedstawiona jest kolejna historia o rodzinnych planach. Bohaterami jest młode małżeństwo, Monika i Bartek, którzy postanawiają zrobić niespodziankę swojemu synkowi Kajtkowi oraz ich psu Mańkowi. Przygotowują dla psiaka własne miejsce – domek pod schodami z wygodnym legowiskiem oraz zabawkami i przysmakami. Z prezentu równie mocno cieszy się Kajtek, który chętnie bawi się z Mańkiem w jego nowym kąciku.

- Po raz kolejny w naszej kreacji reklamowej zdecydowaliśmy się na opowiedzenie ciepłej, rodzinnej historii, pokazującej jak wiele radości może sprawić spełnianie marzeń najbliższych – mówi Anna Słomska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej. – Najnowszy spot nawiązuje do wcześniejszych reklam zarówno klimatem, jak i wykorzystaniem piosenki „Mam plan”, która stała się jednym z naszych znaków rozpoznawczych. Tym razem rozśpiewaną reklamę będzie można usłyszeć także w radiu – dodaje.

Oferta „Pożyczka wynajmowana”, promowana w najnowszym spocie Providenta, udzielana w kwotach od 500 do 4000 zł, obowiązuje już od lipca 2018 r.  i jest przeznaczona dla nowych klientów. W ramach oferty za każde pożyczone 1000 zł należy spłacić 50 zł miesięcznie. W przypadku pożyczki na 1000 zł, spłacanej w 5 ratach, całkowity koszt kredytu wynosi 250 zł, natomiast RRSO 79,58 proc.

Nowa odsłona kampanii wystartowała w głównych stacjach telewizyjnych, a także w radiu oraz online. Kreacją i przygotowaniem kampanii zajęła się agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska, a za media plany i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Źródło: Provident Polska

www.provident.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbapol współpracuje z naturą w dżemowej kampanii
Wystartowała kampania telewizyjna, w której firma Herbapol-Lublin promuje swoje produkty dżemowe. To jednocześnie pierwsza odsłona nowej platformy komunikacji pod hasłem „Herbapol. We współpracy z naturą”. Jej założeniem jest pokazanie, że marka Herbapol, która poszczycić się może bogatą wiedzą i wieloletnim doświadczeniem w zakresie...
Epson i EKM Global integrują Epson Remote Services
Firma Epson nawiązała współpracę z EKM Global, aby zintegrować Epson Remote Services (ERS) i uprościć zdalne zarządzanie drukiem oraz flotą urządzeń. ERS to darmowy, oparty na chmurze system monitorowania i zarządzania urządzeniami Epson, który umożliwia zaawansowaną diagnostykę zdalną. Dzięki otwartemu API Epson, powstało kompleksowe narzędzie do zarządzania flotą dla...
Ostrołęka - finał trasy świątecznej ciężarówki Coca-Cola
Ostrołęka zdobyła serca głosujących w aplikacji Coca-Cola i tym samym dołączyła do miast, które jeszcze w tym roku odwiedzi świąteczna ciężarówka Coca-Cola. Będzie to finalny przystanek tegorocznej trasy, do którego ciężarówka uda się dzień po wydarzeniu w Toruniu. Marka zachęca również do dzielenia się życzliwością oraz korzystania z...
Dentsu szacuje wzrost wydatków na reklamę w Polsce i na świecie
Global Ad Spend Forecasts - prognozy grupy dentsu dot. globalnych wydatków reklamowych na 2025 rok przewidują wzrost o 5,9%, dzięki algorytmicznym strategiom, które zmieniają inwestycje w media. W Polsce przewidywany jest wzrost wydatków reklamowych o 6,7%, największy wzrost prognozowany jest dla wydatków w digital – 10%.
Kampania programatyczna DOOH marki Cupra Terramar
Marka motoryzacyjna CUPRA dla modelu Terramar realizuje pierwszą kampanię programatyczną na platformie DV360 w galeriach handlowych na nośnikach Digital Indoor oraz w przestrzeni miejskiej – na Digital Cityscreen. To pierwsza kampania komercyjna, która wykorzystuje format Digital Cityscreen po integracji z globalną platformą programatyczną Broadsign.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764