logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prowly jest kobietą - nowy szef sprzedaży i dwa awanse

  PR 24.01.2019, przeczytano 1267 razy
Karolina Rafalo

Prowly awansuje trzy specjalistki w swoim zespole: Karolina Rafalo, Karolina Zasada i Karolina Jakubik obejmują kolejno stanowiska Head of Sales, Head of Customer Success oraz Senior Growth Specialist.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prowly-jest-kobieta---nowy-szef-sprzedazy-i-dwa-awanse,380923,artykul.html

Kobiety w zespole Prowly stanowią w tej chwili dwa razy większą siłę niż panowie i pełnią w nim strategiczne funkcje.

- 14 z 21 osób tworzących Prowly, czyli jakby nie patrzeć firmę technologiczną, to kobiety. 3 z 4 liderów naszych zespołów to kobiety. Stało się to zupełnie naturalnie i myślę, że jesteśmy najlepszym dowodem na to, że kobiety coraz odważniej podejmują się nowych wyzwań zawodowych i jestem dumna, że my jako firma możemy z tego czerpać. - Joanna Drabent, CEO Prowly

Ostatnie zmiany tylko potwierdzają ten trend:

Karolina Rafało, dotychczas Senior Growth Specialist, po prawie 3 latach w Prowly awansowała na Head of Sales i zastąpiła na tym stanowisku Wojtka Dwojackiego, który w listopadzie 2018 roku pożegnał się z firmą, by uruchomić własny biznes. Karolina w nowej roli odpowiada za sukcesywne zwiększanie sprzedaży Prowly, budowę i realizację strategii sprzedaży na rynki zagraniczne oraz za zarządzanie i rozwój zespołu sprzedażowego.

Poza pracą stara się jak najwięcej podróżować - uwielbia surfing, więc bliskie są jej wszystkie te kierunki, w których można znaleźć fajne spoty. [Przejdź na #PRofil Karoliny w naszym Brand Journalu]

Karolina Zasada, dotychczas Customer Success Manager, awansowała na stanowisko Head of Customer Success. Oprócz jej dotychczasowych obowiązków, jakimi były m.in. zarządzanie działem, zapewnianie bieżącej obsługi klientów, w nowej roli Karolina odpowiada również za budowę i realizację strategii antychurnowej oraz polityki upsellowej, a także rozwój działań edukacyjnych w obrębie wiedzy o produkcie dla klientów Prowly.

ilustracjastrzałka

Na co dzień siedzi z nosem w komputerze i wspólnie ze swoim zespołem bije kolejne rekordy w szybkości odpowiedzi na zapytania klientów Prowly (w tej chwili robimy to w niespełna 3 minuty!), w czasie wolnym pochłaniają ją natomiast: sztuka, fotografia, grafika i malarstwo. Więcej na jej temat znajdziesz tutaj.

Karolina Jakubik, dotychczas Growth Specialist, awansowała na stanowisko Senior Growth Specialist. Zastąpiła tym samym Karolinę Rafało. Do jej obowiązków należy pozyskiwanie klientów polskich oraz zagranicznych. Karolina Jakubik to świetny sprzedawca relacyjny, branżę PR zna jak własną kieszeń - wcześniej pracowała w Newton Media, która dostarcza PR-owcom monitoring mediów oraz analizy medialne. Prywatnie - kinomanka i kociara.

ilustracjastrzałka

Źródło: Prowly

www.prowly.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764