logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Prowly z Chief People & Culture Officerem

  PR 17.01.2019, przeczytano 422 razy

Prowly, firma technologiczna oferująca rozwiązania dla branży PR, zacieśnia współpracę z Izą Klat, która dołącza do zespołu jako Chief People & Culture Officer. Wcześniej związana m.in. z Google, wspiera teraz coachingowo i doradczo startup Joanny Drabent i Sebastiana Przyborowskiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/prowly-z-chief-people-and-culture-officerem,380834,artykul.html

Iza swoje długoletnie doświadczenie w biznesie łączy z pasją do ludzi. Przez kilka lat związana z branżą travel, od 2004 działa w branży digital i marketingu online.  

Startupy oraz małe i średnie firmy wspiera coachingowo i doradczo od 2015 roku. Wcześniej związana z zespołem sprzedażowym Google. Dyplomowana coach oraz facylitator warsztatów CSI:Lab Design Thinking by Google. Koordynator merytoryczny i trenerski programu Projektanci Innowacji PFR realizowanego wspólnie z Google.

W Prowly pomaga zbudować mocny kompetencyjnie zespół, wspiera doradczo założycieli firmy i szefów poszczególnych zespołów oraz wdraża programy rozwojowe dla wszystkich pracowników startupu. W ramach jednego z takich programów zespół będzie wymieniał się know-how z zewnętrznymi ekspertami z branży.

- Nasza współpraca rozpoczęła się w 2017 roku, kiedy Iza zaczęła wspierać nas w ramach projektu rozwoju umiejętności liderskich. Projekt zaowocował m.in. szeregiem oddolnych inicjatyw wewnątrzfirmowych oraz przełożył się na dużo bardziej świadome i dojrzałe zarządzanie organizacją, rozwojem zespołu i tym samym firmy. Bardzo się cieszę z zacieśnienia współpracy z Izą, bo rozwój kultury organizacji oraz umiejętności miękkich w zespole Prowly to jeden z naszych głównych celów w 2019 roku. Chcemy, aby Prowly było wymarzonym miejscem pracy dla młodych, ambitnych, zaangażowanych, ale i odpowiedzialnych osób, które oprócz korzyści finansowych, z pracy chcą czerpać szeroko rozumiany rozwój i cenią sobie takie wartości, jak otwartość, życzliwość czy kulturę wzajemności. - Joanna Drabent, CEO Prowly

Iza Klat jest entuzjastką kultury organizacyjnej opartej na zaufaniu. Z uporem stawia na propagowanie w stylu pracy i prowadzeniu biznesu wartości takich jak: odpowiedzialność, zaangażowanie i innowacyjność w działaniu, integralność i wzajemny szacunek oraz otwarta komunikacja. Wierzy, że poczucie sprawczości buduje się na wczesnym etapie funkcjonowania ludzi w organizacjach. Stawia na budowanie długofalowych relacji oraz jakościowy kontakt z drugim człowiekiem.

- Prowly tworzy wciąż dość kameralny zespół super ludzi, ale Joanna i Sebastian, founderzy, postanowili, że już na tym etapie rozwoju firmy chcą zadbać o świadome budowanie kultury organizacyjnej i wsparcie rozwojowe dla zespołu. To wciąż rzadki sposób myślenia, ale świadczy również o wyjątkowości tego miejsca. - Iza Klat, Chief People & Culture Officer

Zrozumienie biznesu pozwala jej działać efektywnie w obszarze rozwoju ludzi i kultury, szczególnie w firmach będących w fazie szybkiego wzrostu, zmagających się z wyzwaniami typowymi dla tego etapu rozwoju organizacji.

Źródło: Prowly

www.prowly.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764